Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00263239/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 343113120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fd12ec6-e7c9-4f62-ada0-2b653963e582
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042552/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie” polegającego na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych:
a.\ 100907_2.0001 Antonina
b.\ 100907_2.0008 Skąpa
c.\ 100907_2.0011 Wistka
w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów
i budynków.
Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji
w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
2. Zakres pracy
Merytoryczny zakres prac został opisany w projekcie modernizacji.
3. Podział na etapy i termin realizacji
Wykonanie modernizacji EGiB opisanej w projekcie zostaje podzielone na etapy.
Etap I – obejmuje prace:
1) analiza istniejących materiałów zasobu,
2) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych,
3) uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków,
4) aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych,
Termin realizacji I etapu: 13 tygodni od podpisania umowy.
Etap II – obejmuje prace:
1) Uczestnictwo w zebraniach informacyjnych zorganizowanych przez starostwo dla właścicieli
i władających nieruchomościami zlokalizowanymi na obszarze objętym modernizacją EGiB.
W ramach tych spotkań wykonawca przedstawi zakres realizowanych prac modernizacyjnych
i harmonogram ich wykonania.
2) Skompletowanie materiałów i informacji zgromadzonych w pzgik, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic, w celu:
a. wyeliminowania rozbieżności występujących na granicach sąsiadujących ze sobą obrębów ewidencyjnych, w tym obrębów zlokalizowanych w sąsiedniej gminie lub powiecie
3) Pomiar w terenie budynków, dla których brak jest dokumentacji w pzgik (wykonanej w państwowym układzie współrzędnych). Pomiarem należy objąć także istniejące w terenie budynki ewidencyjne, które zostały przebudowane lub rozbudowane.
4) Pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków a podstawie:
a. dokumentacji architektoniczno–budowlanej,
b. dokumentacji pzgik,
c. wywiadu terenowego.
5) Porównanie prowadzonej przez starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych.
6) Pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych. Przewidywane zmiany w zakresie użytków gruntowych będą realizowane dla około 110 działek. Zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
7) Obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia [3].
8) Przygotowanie roboczej bazy danych ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowanej o wyniki prac wyszczególnionych w pkt 2-7.
9) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, który będzie podlegał wyłożeniu
do wglądu zainteresowanych podmiotów.
Termin realizacji II etapu: 18 tygodni od podpisania umowy.
Etap III – obejmuje prace:
1) Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do publicznego wglądu przez wykonawcę
oraz zebranie i przekazanie Zamawiającemu uwag zainteresowanych podmiotów do tych danych
2) Rozstrzygnięcie uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego przy udziale Wykonawcy
3) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę wyników prac modernizacyjnych opracowanych w postaci plików do aktualizacji umożliwiających zasilenie bazy ewidencji gruntów
i budynków.
Termin realizacji III etapu: 22 tygodnie od dnia podpisania umowy
Ostateczne terminy wykonania poszczególnych etapów określa SWZ oraz załącznik nr 4 do SWZ Istotne postanowienia umowne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ:
1. Warunki techniczne
2. Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków
3. Mapa z działkami
oraz załącznik nr 4 do SWZ Istotne postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397443,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEODEZJA Kopacki & Matuszczyk spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832 208 83 41
7.3.3) Ulica: Zielona 14/7
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PUH GEOS-BIS Piotr Mielczarek, ul. Wodna 3, 98-300 Wieluń; kierowanie pracami geodezyjnymi w zakresie "1 i 2"
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEODEZJA KOPACKI & MATUSZCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GEODEZJA KOPACKI & MATUSZCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Pajęczno realizowana w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla SPZOZ w Pajęcznie
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap I - z podziałem na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





