eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów i odbioru odpadów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów i odbioru odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422899761

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów i odbioru odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9258ed5e-f399-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047029/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) towarów wraz z usługą transportu, załadunku i rozładunku na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 339585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia towarów:
1. Tekstylia/ odzież/ obuwie - różnego rodzaju w opakowaniach zbiorczych i jednostkowych
2. Inne przedmioty – linie produkcyjne papierosów, przedmioty wielkogabarytowe, części samochodowe, urządzenia elektryczne
3. Płyty CD, DVD, kasety VHS itp. nośniki danych
4. Opakowania (w tym szklane)
5. Wyroby szklane
6. Artykuły papiernicze
7. Palety drewniane
8. Kosmetyki, chemia gospodarcza, chemiczne środki ochrony roślin, podchloryn sodu - różnego rodzaju w opakowaniach zbiorczych i jednostkowych z plastiku, szkła i metalu
9. Artykuły spożywcze, półprodukty do produkcji spożywczej - różnego rodzaju w opakowaniach zbiorczych i jednostkowych z plastiku, szkła i metalu
10. Wyroby z tworzywa sztucznego
11. Wyroby ropopochodne - różnego rodzaju
12. Gazy w pojemnikach zawierające substancje niebezpieczne, w tym butle gazowe z osprzętem
13. Farmaceutyki, produkty lecznicze
14. Substancje chemiczne zaliczone do odpadów niebezpiecznych itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 298934,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa odbioru odpadów:
1. Wykładziny podłogowe
2. Wyroby szklane
3. Meble oraz drzwi wewnętrzne pokojowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa Gospodarki Odpadami Ekogal-Ekopur Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272329834

7.3.3) Ulica: Andrzeja Struga 13-21

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w dniu 12.07.2022 r. poinformował wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty. W dniu 8.08.2022 Zamawiający wezwał Wykonawcę PPHU ABBA EEKOMED Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Filomatów Pomorskich 8, 97-100 Toruń, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w ramach części 2 ww. postępowania do podpisania przesłanej umowy. Dnia 9.08.2022 Wykonawca przesłał pismo dotyczące odmowy zawarcia umowy z Zamawiającym z powodu aktualnie zmieniającej się sytuacji gospodarczej charakteryzującej się dynamicznym wzrostem inflacji, nieustabilizowaną sytuacją epidemiologiczną w kraju oraz planowanymi formalno-prawnymi zmianami legislacyjnymi.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.