Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172743/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów – ETAP III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgierska 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-446
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6163000
1.5.8.) Numer faksu: 42 6163063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp07@straz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów – ETAP III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bce5597-da8b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MK.2370.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8461957,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów - ETAP III” związanych z realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów”. Zadanie obejmuje budowę strażnicy jednostki ratowniczo-gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, przy ul. Przybyszewskiego b.n. (działka nr 1/10, 1/11, 2/20, 2/8 obręb W-35) na podstawie Decyzji Nr DAR-UA-III.464.2020 z dnia 21 lutego 2020 r.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wyłącznie dla ETAPU III przedmiotowej inwestycji, którego przedmiotem jest wykonanie niżej wymienionych robót:
1) w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych (wraz z urządzeniami),
2) w zakresie instalacji sanitarnych (wraz z urządzeniami),
3) dostawa i montaż instalacji sprężonego powietrza,
4) w zakresie pozostałych robót i dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31213100-3 - Rozdzielnie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45000000-7 - Roboty budowlane
32552600-3 - Domofony
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42961100-1 - System kontroli dostępu
32570000-9 - Urządzenia łączności
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
42511110-5 - Pompy grzewcze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
42131160-5 - Hydranty
45321000-3 - Izolacja cieplna
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
39370000-6 - Instalacje wodne
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421145-2 - Instalowanie rolet
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
34953000-2 - Rampy wejściowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
19522100-2 - Żywice epoksydowe
34928470-3 - Elementy oznakowania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
44112210-3 - Płyty podłogowe
44112100-9 - Wiaty
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 3 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 07 czerwca 2022 r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę: CERMONT Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 10, 97-371 Wola Krzysztoporska z ceną 18.394.692,53 zł (słownie: osiemnaście milionów trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące sześćset dziewięćdziesiąt dwa złote 53/100). Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 5.500.000,00 zł, którą zgodnie z art. 222 ust. 4 udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).
W przypadku, gdy jedyna złożona oferta, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzenia wyboru najkorzystniejszej oferty, bowiem cena tej oferty nie mieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18394692,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18394692,53 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
prawidłowy zapis:
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: TAK (Wersja nr 4 z dnia 20.04.2022.)
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055235/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP III
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





