Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165218/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00195405/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00204378/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo – budowlanych w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicz 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 22 717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pokra@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb389b25-4ab8-44d6-a6ed-d810e690017d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo – budowlanych w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb389b25-4ab8-44d6-a6ed-d810e690017d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136595/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3017-7.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341326,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano – remontowe, polegające na „Wykonaniu robót remontowo – budowlanych w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza Specyfikacja, w szczególności budowlana (Załącznik nr 7 do SWZ), a także projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1. Na dokumentację budowlaną składają się następujące elementy:
1) Przedmiar robót
2) Projekt zgłoszenie robót
3) Projekt techniczny (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, elektryka)
4) Projekt wykonawczy (architektura, elektryka)
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - STWIOR
6) Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu przy ul. Nullo 6 na dz. Nr. Ew. gr.: 4955
3. Elementy robót nie ujęte w kalkulacji ofertowej lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kalkulacji ofertowej opracowanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, w tym szczególnie, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy.
4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wstępnej wizji lokalnej miejsc prac, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty celem zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Proszę o wcześniejsze zgłaszanie chęci uczestnictwa w przeprowadzanej wizji na adres
e-mail: zamowienia.pokra@prokuratura.gov.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437402,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589291,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437402,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max United Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000342
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
PROKURATURA OKRĘGOWA W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437402,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Elektromonter (elektryk) zakładowy - Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienie elektroenergetyczne gr. G1 do 1kv (eksploatacja)" wraz z egzaminem
- naprawy i bieżąca konserwacja instalacji CO, wymiennikowni ciepła z hydroforniami w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-355/25
- Dostawa nawozów mineralnych do utrzymania nawierzchni darniowych lotnisk wojskowych
- Zbiór nasion gatunków typowych dla murawy galmanowej, przechowywanie i wysiew na terenie oczyszczonym z zadrzewienia
- Dostawa sprzętu pożarniczego
- Druk i dostawa kalendarzy oraz wydawnictw Województwa Małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa powłok malarskich konstrukcji stalowej zadaszenia Stadionu Miejskiego w Białymstoku
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.