Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00249332/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji - Manager Inkubacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W EŁKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281466812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 5
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 63 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@technopark.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: technopark.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5264dea5-f91c-493c-b904-1d7207c6decc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Park Naukowo-Technologiczny w Ełku
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji - Manager Inkubacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5264dea5-f91c-493c-b904-1d7207c6decc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa w zakresie pracy managera inkubacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB”, realizowanym w ramach Priorytetu 01 Gospodarka, Działanie 01.08 Profesjonalizacja usług dla MŚP (Schemat C) programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CTP.5210.2.2025.SH.PNT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 737722,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji 27 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego, uczestniczących w projekcie „INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB”, realizowanym w ramach Priorytetu 01 Gospodarka, Działanie 01.08 Profesjonalizacja usług dla MŚP (Schemat C) programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zakres usługi merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji tj. Managera Inkubacji obejmuje realizację usług na rzecz 27 MŚP łączne z woj. warmińsko-mazurskiego (firmy istniejące nie dłużej niż 3 lata) w 3 cyklach inkubacji (średnio po 9 na cykl), które będą prowadzone w okresach 01.09.2025-31.12.2025, 01.05.2026-30.08.2026 oraz 01.01.2027-30.04.2027, obejmuje:
1) opracowanie indywidualnych planów inkubacji, prowadzenie procesu inkubacji, koordynację i raportowanie procesu inkubacji, opracowanie raportów finalnych z inkubacji (praca indywidualna z MŚP)
2) organizację warsztatów specjalistycznych w zakresie rozwoju produktu cyfrowego dostosowane do potrzeb inkubowanych MŚP zgodnie z wypracowanym Indywidualnym Planem Inkubacji (IPI) oraz przebiegiem procesu inkubacji (praca grupowa z MŚP)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Usługa merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji tj. Managera Inkubacji obejmuje:
1. Opracowanie Indywidualnych Planów Inkubacji (IPI) dla MŚP inkubowanych w projekcie mających na celu rozwój produktów lub usług MŚP poprzez dostosowany do ich potrzeb plan działań inkubacyjnych tj. plan spersonalizowanego wsparcia doradczego biznesowego i technologicznego, oparty na diagnozie potencjału i potrzeb danego MŚP.
a) IPI ma zostać opracowane na podstawie indywidualnych konsultacji online z MŚP (10 h/ MŚP), w wyniku których nastąpi dobór usług podstawowych i specjalistycznych wg. założeń programu inkubacji
b) IPI ma zostać opracowane w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od rozpoczęcia inkubacji w danym cyklu przez MŚP.
c) Zadaniem IPI jest koncentracja na rozwoju konkretnego rozwiązania biznesowego, produktu fizycznego, cyfrowego, usługi lub technologii, zgłoszonego do programu inkubacji.
Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w spotkaniu otwierającym cykl inkubacji, które odbędzie się w siedzibie Parku Naukowo - Technologicznego w Ełku. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca otrzyma od Zamawiającego informacje nt. produktu / usługi zgłoszonego do projektu przez każde MŚP w postaci wniosku aplikacyjnego. Konsultacje online odbywać się będą w formie elektronicznej – zgodnie z zasadą dostępności i elastyczności dla MŚP, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zapewnionej przez Wykonawcę. Terminy spotkań Wykonawcy z MŚP niezbędnych do opracowania IPI ustalone będą indywidualnie pomiędzy danym MŚP, a Wykonawcą. Wzór Indywidualnego Planu Inkubacji zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji MŚP co do ostatecznej wersji IPI oraz akceptacji Zamawiającego.
Wykonanie IPI zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli dwóch stron (Wykonawca, Zamawiający) co stanowić będzie podstawę do rozliczenia usługi w danym cyklu inkubacji. Załącznikiem do IPI będzie karta ewidencji odbytych konsultacji podpisana przez MŚP.
2. Koordynację i raportowanie procesu inkubacji MŚP inkubowanych w projekcie, w tym:
a) koordynacja procesu inkubacji:
• konsultacje mentoringowe indywidualne online z MŚP (20 h / MŚP)
• monitorowanie postępów w realizacji kamieni milowych IPI
• nadzór nad realizacją usług doradczych zgodnie z zatwierdzonymi IPI
• prowadzenie bieżącego kontaktu z inkubowanymi MŚP oraz wykonawcami usług doradczych
b) raportowanie dla Zamawiającego co 14 dni kalendarzowych (w całym okresie inkubacji) aktualnego statusu realizacji procesu inkubacji każdego MŚP w jednym narzędziu online dostarczonym przez Wykonawcę w zakresie:
• postępy w realizacji inkubacji
• stan realizacji kamieni milowych
• stan zleceń usług
• stan realizacji usług
• problemy
• problemy krytyczne
• rekomendowane zmiany
Konsultacje online odbywać się będą w formie elektronicznej – zgodnie z zasadą dostępności i elastyczności dla MŚP, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zapewnionej przez Wykonawcę. Terminy spotkań Wykonawcy z MŚP ustalone będą indywidualnie pomiędzy danym MŚP, a Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia systemu online do raportowania poprzez bieżący dostęp dla Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy, a w okresie co 14 dni aktualizacji statusu realizacji procesu inkubacji dla każdego MŚP indywidualnie wraz ze stosowną informacją dla Zamawiającego oraz opisem zmian.
Wykonanie kompleksowe zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli dwóch stron (Wykonawca, Zamawiający) co stanowić będzie podstawę do rozliczenia usługi. Załącznikiem do protokołu będzie wydruk z systemu do raportowania dla całego cyklu, dla każdego MŚP odrębnie, oraz karta ewidencji odbytych konsultacji mentoringowych podpisana przez MŚP.
3. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów specjalistycznych z zakresu rozwoju produktów cyfrowych dla MSP inkubowanych w projekcie.
a) Głównym celem działań jest:
• Wzmocnienie kompetencji MŚP w zakresie tworzenia i rozwijania produktów cyfrowych
• Praktyczne nauczenie stosowania narzędzi cyfrowych i sztucznej inteligencji (AI) w pracy nad produktem oraz w procesach biznesowych.
• Umożliwienie uczestnikom prezentacji (pitchowania) swoich produktów i pozyskania informacji zwrotnej od innych MŚP inkubowanych w projekcie.
• Budowanie relacji między firmami poprzez networking i wzajemne inspirowanie się w ramach wspólnych sesji warsztatowych.
• Warsztaty realizowane będą w oparciu o wiedzę wykonawcy zdobytą podczas wcześniejszej pracy z MŚP w ramach procesu inkubacji – warsztaty mają bezpośrednio odpowiadać na ich potrzeby produktowe, opierać się na zidentyfikowanych w procesie inkubacji barierach rozwoju produktu, ograniczeniach technologicznych czy lukach rynkowych MŚP.
b) Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Zaprojektowania i przeprowadzenia dwóch jednodniowych warsztatów (każdy 6–7h, po 2 w każdym cyklu):
• Warsztat 1: rozwój pomysłu i kompetencji produktowych
• Warsztat 2: testowanie, roadmapowanie i prezentacja produktu
2) Uwzględnienia następujących elementów:
• Metodyka Design Thinking w każdym etapie pracy warsztatowej
• Integracja w pracy narzędzi cyfrowych i AI
• Sesje pitchowe z prezentacjami produktów i informacją zwrotną
• Moderowanie interakcji i wymiany doświadczeń między uczestnikami (networking)
3) Wykorzystania wiedzy z procesu inkubacji:
• Wykonawca jako manager inkubacji zna specyfikę i potrzeby MŚP, dlatego zobowiązany jest do opracowania treści warsztatów w oparciu o zgromadzone insighty (np. problemy klientów, niski poziom cyfryzacji, potencjały rynkowe)
4) Przygotowania materiałów warsztatowych i narzędzi pracy:
• Instrukcje, szablony, narzędzia cyfrowe do pracy
• Przewodnik po narzędziach cyfrowych i AI dostosowany do potrzeb inkubowanych MSP
5) Zebrania i opracowania rezultatów warsztatów:
• Dokumentacja wyników / rezultatów warsztatów (PDF) np. prototypy, roadmapy, pitch decki
• Dokumentacja formalna: listy obecności, formularze opinii od uczestników
6) Zapewnienia logistyki warsztatów, w tym pełnego wyżywienia dla uczestników (catering obiadowy i serwis kawowy) na czas trwania każdego dnia warsztatowego.
c) Forma realizacji:
• Warsztaty prowadzone w formie stacjonarnej w PNT w Ełku ( 2 x na 1 cykl, tj. 6 warsztatów łącznie w 3 cyklach inkubacji)
• W przypadku braku możliwości udziału MŚP w formie stacjonarnej, zgodnie z warunkami umowy inkubacji, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić uczestnictwo MSP w formie online za pomocą narzędzi zapewnionych przez Wykonawcę
• Przerwa między warsztatami wynosić powinna ok 4–6 tygodni (czas na pracę własną MŚP)
d) Efekty warsztatów:
• Kompetencje w zakresie pracy nad produktem cyfrowym.
• Znajomość narzędzi cyfrowych i AI.
• Gotowe pitch decki.
• Sieć kontaktów i wymiana doświadczeń między MŚP.
• Zwiększona gotowość MŚP do dalszej cyfryzacji i wdrażania produktów cyfrowych.
Wykonanie warsztatów każdym cyklu (2 warsztaty) zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli dwóch stron (Wykonawca, Zamawiający) co stanowić będzie podstawę do rozliczenia usługi w danym cyklu inkubacji. Załącznikiem do protokołu będzie kompletna dokumentacja rezultatów warsztatów dostarczona przez Wykonawcę.
4. Przygotowanie raportów z inkubacji dla MŚP inkubowanych w projekcie wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego tj. sporządzenie końcowego raportu z odbytego procesu inkubacji, zawierające rezultaty z warsztatów kompetencji cyfrowych i mapę dalszych działań dla każdego MŚP.
Wykonanie raportów zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli dwóch stron (Wykonawca, Zamawiający) co stanowić będzie podstawę do rozliczenia usługi wdanym cyklu inkubacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836400,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836400,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I NOWYCH TECHNOLOGII SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362095419
7.3.3) Ulica: ul. Marka Kotańskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-165
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I NOWYCH TECHNOLOGII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I NOWYCH TECHNOLOGII SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836400,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Ełk
- Remont kominów i elewacji wraz z dociepleniem komunalnych budynków mieszkalnych nr 16 i 18 przy ul. Orzeszkowej w Ełku
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "ZSCKR w Sędziejowicach wspiera uczniów"
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin
więcej: Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.