eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieńsk › BUDOWA I REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY KAMIEŃSK



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA I REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY KAMIEŃSK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50

1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl, przetargi@kamiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA I REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY KAMIEŃSK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3bea95d-f91c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020758/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kamieńsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA I REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY KAMIEŃSK.
3.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa i remonty dróg na terenie gminy Kamieńsk, zakres których obejmuje:
 Budowa drogi Kolonia Olszowiec,
 Budowa drogi w Gałkowicach Starych,
 Budowa drogi w Ochocicach,
 Modernizacja nawierzchni drogi działka nr 129 obręb Piła Ruszczyńska,
 Modernizacja nawierzchni drogi ul. Księdza Kasprzyka w Gorzędowie,
 Nawierzchnia asfaltowa ul. Dolna w Kamieńsku,
 Utwardzenie części terenu ul. Biskupa Zdzitowiekiego w Barczkowicach,
 Budowa drogi ul. Adamowskiego w Gorzędowie,
 obsługę geodezyjną inwestycji,
Nadmiar ziemi Wykonawca będzie mógł zdeponować nieodpłatnie na należącej do Gminy Kamieńsk kopalni piasku zlokalizowanej w Kamieńsku przy ul. Kolejowej (współrzędne X: 368489.70 Y: 534922.54, N: 51°10'55.47'' E: 19°29'59.27'')
3.3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3.2 określony został w:
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Budowa drogi Kolonia Olszowiec stanowiącym załącznik nr 9.1 do SWZ
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Budowa drogi w Gałkowicach Starych stanowiącym załącznik nr 9.2 do SWZ
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Budowa drogi w Ochocicach stanowiącym załącznik nr 9.3 do SWZ
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Modernizacja nawierzchni drogi działka nr 129 obręb Piła Ruszczyńska stanowiącym załącznik nr 9.4 do SWZ

 przedmiarze robót dot. zadania pn: Modernizacja nawierzchni drogi ul. Księdza Kasprzyka w Gorzędowie stanowiącym załącznik nr 9.5 do SWZ
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Nawierzchnia asfaltowa ul. Dolna w Kamieńsku stanowiącym załącznik nr 9.6 do SWZ
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Utwardzenie części terenu ul. Biskupa Zdzitowieckiego w Barczkowicach stanowiącym załącznik nr 9.7 do SWZ
 przedmiarze robót dot. zadania pn: Budowa drogi ul. Adamowskiego w Gorzędowie stanowiącym załącznik nr 9.8 do SWZ
 specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ
 przekrojach konstrukcyjnych stanowiących załącznik nr 12 do SWZ oraz na mapach sytuacyjnych (załącznik nr 13 do SWZ)
3.4. UWAGA: Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1092240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1222377,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1092240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S.A,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590003642 NIP: 771-000-80-78

7.3.3) Ulica: ul. Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1092240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.