Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231041/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski -
Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833712496
1.5.8.) Numer faksu: 833714826
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11082851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski -Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d2c1d9-b34b-4c4b-a283-67e4e122f205
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie finansowane jest w ramach projektu pn. „Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja: B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.21.2025.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1020666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wodomierzy
i kompletnego systemu zdalnego odczytu w ramach zadania inwestycyjnego pn.„Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski”.Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu w składzie:
1) Zakup i montaż 50 szt. wodomierzy do wody zimnej DN15 z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
2) Zakup i montaż 945 szt. wodomierzy do wody zimnej DN20
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
3) Zakup i montaż 10 szt. wodomierzy do wody zimnej DN25
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
4) Zakup i montaż 3 szt. wodomierzy do wody zimnej DN32
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
5) Zakup i montaż 2 szt. wodomierzy do wody zimnej DN40
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
6) Zakup i montaż 2 szt. wodomierzy do wody zimnej DN80
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
7) Zakup i montaż 2 szt. wodomierzy do wody zimnej DN100
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
8) Zakup i montaż 2 szt. wodomierzy do wody zimnej DN150
z nakładką komunikacyjną, kompatybilnym modułem radiowym, wraz z plombami oraz demontażem istniejących wodomierzy, w tym wodomierzy w studzienkach.
9) Zakup i montaż konsol wodomierzowych odpowiednich do rozmiaru wodomierza DN 15, DN20, DN25, DN32, DN40 w tymmontaż zaworów odcinających i zaworów zaporowo zwrotnych antyskażeniowych typu EA,
10) Dostawę oprogramowania inkasenckiego z minimum 10-letnią licencją na konfigurację i odczyt minimum 3000 wodomierzy wraz
z wdrożeniem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników
i próbnym odczytem.
11) Zakup i dostawę urządzeń mobilnych (tabletsztuk 3)z zainstalowaną aplikacją inkasenckąkompatybilną z systemem operacyjnym zainstalowanym lub udostępnionym przez producenta urządzenia do nieodpłatnego pobrania przy rozpoczęciu użytkowania.
12) Zakup i dostawa modułu komunikacyjnego (sztuk 3) służącego do komunikacji pomiędzy radiowymi modułami urządzeń pomiarowych, a aplikacją inkasencką zainstalowaną na urządzeniu mobilnym.
13) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje również:
opłatę z tytułu wsparcia dla systemu zdalnego odczytu wodomierzy, opłaty eksploatacyjne,
plombowanie zamontowanych wodomierzy plombami zatrzaskowymi z niepowtarzalnymi numerami,
koszty armatury towarzyszącej,
pełną odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia wynikłe
z powodu niewłaściwego zabezpieczenia miejsca pracy oraz zawinionych szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, poczynionych na majątku Odbiorców usług świadczonych przez Zamawiającego, w tym na instalacji wewnętrznej Odbiorcy,
wszelkie usterki wynikłe na instalacji wewnętrznej Odbiorcy bezpośrednio po wymianie wodomierza,
realizację prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami - w szczególności dotyczącymi dostaw wody i gospodarki wodomierzowej, jak również w zgodzie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
usunięcie stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia,
w przypadku nieprawidłowo zamontowanego wodomierza, powodującego cofanie się wskazań licznika, konieczne jest dokonanie ponownej wymiany wodomierza na inny, fabrycznie nowy, w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia,
rozliczanie się z protokołów wymiany (oryginały) wodomierzy,
ustalenie z Zamawiającym ramowego harmonogramu prac,
wymianę wodomierzy również w godzinach popołudniowych, w zależności od potrzeb Odbiorców,
ustalenie we własnym zakresie terminu wymiany i montażu wodomierzy z Odbiorcą usług Zamawiającego
UWAGA: aplikacja do odczytu wodomierzy musi być kompatybilna
zistniejącym systemem do fakturowania zużycia wody i odprowadzonych ścieków działającym w Gminnym Zespole Usług Komunalnych wMiędzyrzecu Podlaskim system opłat Biuro Usług Komputerowych Softres Sp. z o.o.
Realizacja inwestycji ma być zgodna z zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DNSH – „do no significantharm”) w rozumieniu art. 17 rozporządzenia w sprawie taksonomii oraz wytycznych technicznych Komisji Europejskiej co do zastosowania zasady “nieczynienia znaczącej szkody” w odniesieniu do rozporządzenia 2021/241.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
42131147-8 - Zawory bezpieczeństwa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
32344210-1 - Sprzęt radiowy
32252000-4 - Telefony GSM
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1218930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1218930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "PAGOS" Adam Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371405171
7.3.4) Miejscowość: Dubów 111B
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1218930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa i montaż wodomierzy wraz z nakładkami do zdalnego odczytu dla Gminy Nowa Wieś Lęborska''
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Budowa Wiejskiego Domu Kultury w m. Radolinek
- Remont stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Mszanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.