eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczowa › Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH W KORCZOWEJ

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Eksploatacji

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180635492

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: N/N

1.4.2.) Miejscowość: Korczowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-552

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.4.7.) Numer telefonu: 1666242550

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: korczowa@zopgkor.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie przejściami granicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311023

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00298828/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
1. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji poprzez złożenie jednostronnego pisemnego oświadczenia zawierającego ilości tonerów, których dostarczenie ma nastąpić w ramach prawa opcji. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji może nastąpić w terminie najpóźniej 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy. Prawo opcji polega na zwiększeniu ilości do 20 % zamówienia podstawowego i 20 % wartości tego zamówienia określonego w umowie. Uprawnienie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może być wykonane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 20% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. Skorzystanie z prawa opcji powoduje zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. W przypadku skorzystania z prawa opcji postanowienia umowy w zakresie cen stosuje się bezpośrednio do zwiększonego zakresu zamówienia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest należyte wykonywanie przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy. Z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
2. W związku z tym, że ilość tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych podana w załączniku nr 1 do SWZ jest ilością szacunkową, która służy do prawidłowej oceny ofert według kryterium „cena” 60%. Ilość ta może ulec zmianie – zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego i nie będzie przedmiotem jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje, że wartość minimalna zamówienia udzielonego Wykonawcy wyniesie 80% całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie.

Po zmianie:
1. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji poprzez złożenie jednostronnego pisemnego oświadczenia zawierającego ilości tonerów, których dostarczenie ma nastąpić w ramach prawa opcji. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji może nastąpić w terminie najpóźniej 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy. Prawo opcji polega na zwiększeniu ilości do 20 % zamówienia podstawowego i 20 % wartości tego zamówienia określonego w umowie. Uprawnienie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może być wykonane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 20% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. Skorzystanie z prawa opcji powoduje zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. W przypadku skorzystania z prawa opcji postanowienia umowy w zakresie cen stosuje się bezpośrednio do zwiększonego zakresu zamówienia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest należyte wykonywanie przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy. Z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
2. W związku z tym, że ilość tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych podana w załączniku nr 1 do SWZ jest ilością szacunkową, która służy do prawidłowej oceny ofert według kryterium „cena” 100%. Ilość ta może ulec zmianie – zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego i nie będzie przedmiotem jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje, że wartość minimalna zamówienia udzielonego Wykonawcy wyniesie 80% całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego .
2. Wykonawca dołącza do oferty dla oferowanych produktów równoważnych:
1) badania wydajnościowe - „raporty z testów” przeprowadzonych według norm:
a) ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych,
c) ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
d) ISO/IEC 24712 (lub równoważnej),
wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane produkty, w zależności od rodzaju odpowiadają tym normom (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) ,
2) dokumenty (certyfikaty) potwierdzające, że zaproponowane materiały eksploatacyjne (zamienniki) są projektowane, produkowane i dystrybuowane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zgodnie z wymogami norm ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 lub normami równoważnymi .

Po zmianie:
1. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego .
2. Wykonawca dołącza do oferty dla oferowanych produktów równoważnych:
1) badania wydajnościowe - „raporty z testów” przeprowadzonych według norm:
a) ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych,
c) ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
d) ISO/IEC 24712 (lub równoważnej),
wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (jednostkę oceniającą) posiadający akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującą w państwie członkowskim w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
2) dokumenty (certyfikaty) potwierdzające, że zaproponowane materiały eksploatacyjne (zamienniki) są projektowane, produkowane i dystrybuowane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zgodnie z wymogami norm ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 lub normami równoważnymi (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-15 09:00

Po zmianie:
2021-12-17 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-15 10:00

Po zmianie:
2021-12-17 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
30

Po zmianie:
29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.