Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór obiektów Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090072920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 173-175
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52/3280009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@myslecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór obiektów Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3f05bd-f581-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214474/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dozór obiektów Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/UZP/PT/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188676,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wypełnianiu przez Wykonawcę obowiązków w Przedmiocie zamówienia tj. usługi dozoru, na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 173-175 w Bydgoszczy, w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia w poszczególnych obiektach Zamawiającego i na warunkach niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega jednocześnie możliwość zamiany dozorowanych obiektów, w miarę zaistniałych potrzeb na takich samych zasadach jak ustalone w zapisach umownych. Kontrola monitoringu w obiektach Ogrodu Zoologicznego (w tym Akwarium-Terrarium), budynku Zarządu, bazy technicznej, integracyjnego placu zabaw, całego terenu Parku Rozrywki i Zaginionego Świata, obiektów przy ul. Smoleńskiej 43. Szacowana ilość godzin w trakcie trwania umowy wynosi 6419 godz., patrol interwencyjny 2 razy na dobę/wezwania awaryjne (12 miesięcy). Okres trwania umowy 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Opis przedmiotu umowy wraz z zakresem obowiązków został zawarty w zał. nr 1.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
85312310-5 usługi dozoru
79710000-4 usługi ochroniarskie
98341130-5 Usługi stróżowania
79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu.
3.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości godzin i obiektów dozorowanych znajduje się w zał. nr 1.
3.4.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.5.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3.6.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują wszelkie czynności osób wykonujących prace opisane w przedmiocie zamówienia tj. ochrony obiektów użyteczności publicznej .
3.8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zgodnie z art.95, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 § 19 do SWZ.
3.9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.
3.10. Zamawiający art. 100 nie określa, jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
98341130-5 - Usługi stróżowania
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt.3 cena najniższej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zadania. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 188674,24 zł netto, 232071,78 zł brutto. Odrzucono najtańszą ofertę z art. 226 ust. 1 pkt.10 UPzp, oferta Wykonawcy nr 2 została wyceniona na kwotę 234694,09 zł brutto. Oferta nr 2 opiewa na kwotę większą o 2622,31 zł brutto od kwoty jaką dysponuje Zamawiający. W związku z brakiem środków na realizację zadania Zamawiający unieważnia postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227159,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344920,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.