eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZalewoRozbudowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Zalewo



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Zalewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Zalewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897588377

1.5.8.) Numer faksu: 897588377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zalewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zalewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Zalewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39af2984-16cd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001174/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zalewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.2.5.2021.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1034308,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej infrastruktury oświetlenia drogowego z wykorzystaniem energooszczędnych opraw oświetleniowych typu LED. W ramach zadania przewiduje się montaż nowych słupów i opraw oświetleniowych na terenie 18 miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Zalewo (Gajdy, Bajdy, Półwieś, Tarpno, Mazanki, Mozgowo, Jerzwałd, Dobrzyki, Zalewo (odcinek nr 1), Boreczno, Śliwa, Karpowo (odcinek Karpowo Wieś), Barty, Urowo, Rąbity, Koziny, Wielowieś oraz Duba). Na terenach nie objętych istniejącą siecią elektroenergetyczną, planowana jest budowa hybrydowych lamp solarnych (zasilanych energią słoneczną i wiatrową).
Ogólna charakterystyka robót:
− roboty rozbiórkowe (demontaż urządzeń),
− roboty ziemne;
− budowa linii kablowych;
− budowa szaf oświetleniowych;
− budowa słupów aluminiowych;
− montaż wysięgników i opraw oświetleniowych,
− budowa uziemień;
− badania i pomiary odbiorcze.
Przybliżone (projektowane) parametry techniczne:
− ilość opraw oświetleniowych do wymiany / montażu: - 222 szt.
− ilość słupów ośw. do montażu: - 80 szt.
− ilość słupów oświetleniowych solarnych:- 6 szt.
− ilość wysięgników: - 203 kpl.
− ilość szaf oświetleniowych - 7 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” informuje, że w dniu 10.12.2021 r. unieważnił w/w postepowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 3) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 640.960,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1388670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.