Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno – naprawczych w budynkach i wyodrębnionych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 48-00-779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno – naprawczych w budynkach i wyodrębnionych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5162befc-14eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (umowa podstawowa z dn. 22.11.2022r. nr DZP-241/60/TP2/79/2022), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W prowadzonym uprzednio postępowaniu nr DZP-240/60/TP2/2022 pn. „Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno – naprawczych w budynkach i wyodrębnionych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie”, przewidziano w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/BZP 00401881 z dnia 20.10.2022 r udzielenie zamówień podobnych do wartości 100% zamówienia podstawowego.
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7) p.z.p.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP 00401881
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/22/WR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406951,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie Robót budowlanych w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno – naprawczych w budynkach i wyodrębnionych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
2. Zakres prac budowlanych dotyczy remontu, konserwacji, napraw budynków i pomieszczeń w zakresie robót: rozbiórkowych; tynkarskich; betonowych; ułożenia posadzek ; ułożenia okładzin ściennych ceramicznych i wykładzin ściennych PCV; wykonania ścianek działowych z płyt g-k, cegieł ceramicznych, bloczków, pustaków; betonowych; izolacyjnych przeciwwodnych i wilgociowych; ułożenia izolacji cieplnych: sufitów podwieszanych; zabudowy instalacji poziomych i pionowych; malarskich; szklarskich; stolarki budowlanej drzwiowej i okiennej /drewnianej, PCV, aluminiowej, stalowej/, murarskich; brukarskich; naprawy i wznoszenia ogrodzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do zaproszenia pn.: „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”
4. Przedmiotem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych jest określenie zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, określenie wymagań jakościowych materiałów i wyrobów oraz wszystkich wymagań technicznych dotyczących wykonania i odbioru robót drobnych prac budowlanych i bieżących remontów nie wymagających uzyskania pozwolenia na roboty budowlane, a w szczególności prac których konieczność wykonania wystąpiła w wyniku nieprzewidzianych okoliczności takich jak:
1) zmiana wyposażenia,
2) zmiana funkcji pomieszczeń,
3) zmiana aranżacji pomieszczeń,
4) zmiany organizacyjne PUM np. przeniesienie jednostek,
5) zalecenia pokontrolne,
6) awarie,
7) konieczność wykonania bieżącej konserwacji,
8) nagłe pogorszenie się stanu technicznego elementu lub części obiektu,
9) inne nieprzewidziane okoliczności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Fuksa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Fuksa, Krzysztof Fuksa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522616187
7.3.3) Ulica: Bielkowo 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylanka
7.3.5) Kod pocztowy: 73-108
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Wykonanie robót remontowych klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Łokietka 1 of w Szczecinie
- Dostawa radiotelefonów i anten na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa automatycznych urządzeń ładujących piasek do worków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego w Szczecinie - etap II b
- Wymiana nawierzchni pod placem składowania odpadów przy ul. Kolumba 33 w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- "Naprawy i naprawy awaryjne dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2025 roku"
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.