eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnna › "Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych" w ramach obszaru D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Program Wyrównywania różnic między regionami III



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych” w ramach obszaru D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Program Wyrównywania różnic między regionami III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świnna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowość: Świnna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8638 010

1.5.8.) Numer faksu: 33 8638 532

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.swinna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych” w ramach obszaru D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Program Wyrównywania różnic między regionami III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d694041-51d5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294091/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.2711.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego busa 9 – osobowego (8+1) zwanego „mikrobusem” przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zadanie realizowane jest w ramach obszaru D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Program Wyrównywanie różnić między regionami III.
4.1. Zakres dostawy ww. samochodu obejmuje serwis oraz gwarancje samochodu o
minimalnych parametrach i z wyposażeniem opisanym w załączniku nr 1 do SWZ
4.2. do samochodu zostanie dołączona niezbędna dokumentacja umożliwiająca jego
zarejestrowanie oraz badanie techniczne i atesty na urządzenia potwierdzające
dostosowanie samochodu do transportu osób niepełnosprawnych.
4,3 Punkt obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej musi znajdować się w odległości do 50 km od
Siedziby Zamawiającego.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do SWZ. Ww. dokumenty są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu , do upływu terminu składania ofert , tj. do dnia 10.12.2021r., do godziny 10.00 , do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.