eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiDostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzyrzecu Podlaskim (II postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzyrzecu Podlaskim (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030011061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska 102

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk.miedzyrzecpodlaski@pukmp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukmp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1abb8510-0d3f-477a-9b0f-751abb423516

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzyrzecu Podlaskim (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abb8510-0d3f-477a-9b0f-751abb423516

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120215

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/PN/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzyrzecu Podlaskim. Pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, z homologacją (umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie do ruchu na obszarze UE) oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Samochód nie może być zarejestrowany. Minimalne wymagania techniczne dotyczące pojazdu:
• Rok produkcji: 2024/2025
• kabina – przynajmniej dwuosobowa;
• DMC: co najmniej 3500 kg, maksymalnie 4250 kg;
• ładowność podwozia: co najmniej 1400 kg;
• pojemność akumulatora: co najmniej 81 KWh;
• tryby ładowania: AC/DC;
• czas ładowania: DC - maksymalnie 1 godzina, AC – maksymalnie 7 godzin;
• rodzaj napędu: silnik synchroniczny z magnesami;
• moc: minimum 156 KM;
• wyposażenie: co najmniej klimatyzacja, elektryczne wspomaganie kierownicy, kamera cofania, światła do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, centralny zamek, system głośnomówiący bluetooth;
• zabudowa: wywrotka do zbiórki selektywnej – wyodrębnione trzy części zabudowy umożliwiające transport różnych rodzajów odpadów. Specyfikacja zabudowy:
- Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji min. 2024;
- Skrzynia ładunkowa samowyładowcza;
- Wymiary zabudowy:
Długość skrzyni ładunkowej: od 3800 mm do 4500 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej od 2000 mm do 2150 mm
- Konstrukcja ramy pośredniej oraz skrzyni samowyładowczej umożliwia wywrot do tyłu i na boki;
- Siłownik umożliwiający duży kąt wywrotu;
- Wysokość burt min.: 400 mm;
- Krata osłonowa kabiny kierowcy stalowa lakierowana;
- Burta tylna uchylna w górę lub w dół;
- Burty boczne otwierane w dół;
- Sterowanie elektryczne na pilocie;
- Oświetlenie zewnętrzne: diodowe, zgodne z obowiązującymi przepisami;
- Oświetlenie pojazd uprzywilejowany zamocowane na kabinie – pojazd musi wyposażony w umieszczone na kabinie dodatkowe światło barwy żółtej, umocowane w sposób umożliwiający zmianę kierunku strumienia świetlnego (szperacz); światło to powinno być włączane i wyłączane niezależnie od innych świateł;
- Nadstawki z siatki do wysokości 120 cm ponad burt wraz z plandeką, boki demontowalne, tył w formie drzwi dwuskrzydłowych;
- Nadstawki na burtach wykonane z siatki lakierowanej lub ocynkowanej;
- Skrzynia ładunkowa (wywrot) ma być podzielona na 3 części o zbliżonej wielkości.
• uprawnienia kierowcy: możliwość kierowania przez osoby posiadające kat. B od co najmniej 2 lat – pojazd winien spełniać wymagania wskazane w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2024 poz. 1210 ze zm.)
• dodatkowe oznakowanie o treści: "96/53/EC ARTICLE 10B COMPLIANT - XXXX KG", umieszczone na tabliczce znamionowej producenta. Adnotację o takiej treści umieszcza się także w świadectwie zgodności oraz w dowodzie rejestracyjnym. Zamawiający wymaga powyższego zapisu w zakresie homologacji podstawowej (I etapu). Powyższy zapis nie dotyczy homologacji II etapu.
• Wykonawca dostarczy pojazd na koszt własny do siedziby Zamawiającego.
• Serwis: Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiącego przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę posiadającą autoryzację producenta. Serwis musi znajdować się na terenie województwa lubelskiego lub mazowieckiego. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga przeglądów w cenie pojazdu. Przeglądy w okresie gwarancji mają być kosztem Wykonawcy i powinny być uwzględnione w cenie ofertowej.
• Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z gwarancją producenta pojazdu, ale nie mniej niż:
- na karoserię, zespoły i podzespoły samochodów, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne elementy samochodu – na 24 miesiące lub 200 000 km.
- akumulator trakcyjny i podzespoły elektryczne - na minimum 4 lata lub 80 000 km.
UWAGA: okres gwarancji na akumulator trakcyjny i podzespoły elektryczne stanowi kryterium oceny ofert.
Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
• Szacunkowe przebiegi samochodu w skali roku - do 25 000 km.
• Najpóźniej w dniu dostawy/odbioru pojazdów Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
- komplet dokumentów w języku polskim wymaganych do zarejestrowania pojazdu,
- fakturę,
- kartę gwarancyjną,
- instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427179,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-VAN sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6642145973

7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427179,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.