Ogłoszenie z dnia 2021-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa włókna lnianego krótkiego. Znak (numer referencyjny) postępowania: TA/Zp-9/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.spychala@iwnirz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa włókna lnianego krótkiego. Znak (numer referencyjny) postępowania: TA/Zp-9/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e76f84f-5ab9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 15.09.2021 r. Zamawiający) wszczął w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP) postępowanie o nadanym przez siebie numerze referencyjnym TA/Zp-4/21 na dostawę włókna lnianego krótkiego. Wskazane postanowienie stanowiło przedmiot zamieszczonego w dniu 15.09.2021 r. w BZP UZP ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00181722/01. Na wyznaczony w postępowaniu termin składania ofert nie wpłynęła żadna oferta w związku z czy przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione
na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP.
Ustalone w niniejszym postępowaniu (TA/Zp-9/21) warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione w stosunku do postępowania pierwotnego, tj. wyżej wskazanego postępowania TA/Zp-4/21.
Powyższe okoliczności wyczerpują przesłanki z art. 305 pkt 2 ustawy PZP, które uprawniały Zamawiającego do przeprowadzenia niemniejszego postępowania w trybie z wolnej ręki w oparciu
o wyżej wskazana podstawę prawną.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-467a92b4-1544-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TA/Zp-9/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczanie) 16 000 (słownie: szesnaście tysięcy) kilogramów włókna lnianego krótkiego (zwanego dalej „Surowcem”) na potrzeby Zakładu Przetwórstwa „Lenkon” w Stęszewie (jedna z jednostek organizacyjnych Zamawiającego).
2. Surowiec (włókno lniane krótkie) stanowiący przedmiot niniejszego postępowania, o którym mowa w ust. 1 powyżej musi spełniać następujące wymagania minimum: musi nadawać
się do celów przędzalniczych oraz być o wilgotności poniżej 16%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesława Jaworska Skup i sprzedaż płodów rolnych MARKO Czesława Jaworska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430840320
7.3.3) Ulica: Huta Turobińska 18
7.3.4) Miejscowość: Huta Turobińska
7.3.5) Kod pocztowy: 23-465
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKUP I SPRZEDAŻ PŁODÓW ROLNYCH "MARKO" CZESŁAWA JAWORSKA
jakie przetargi wygrała firma
SKUP I SPRZEDAŻ PŁODÓW ROLNYCH "MARKO" CZESŁAWA JAWORSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) złożonej ofercie - zostały podane tylko ze względu na ograniczenia wyboru w niniejszym ogłoszeniu. W prowadzony postępowaniu (tryb z wolnej ręki) składanie oferty nie było wymagane. W postępowaniu wystosowano zaproszenie do negocjacji i w rezultacie przeprowadzonych negocjacji zawarta została umowa o zamówienie
2) kwocie stanowiącej cenę w ofercie, czy wartość umowy o zamówienie - oznaczają kwotę netto, do której Wykonawca na etapie rozliczenia umowy doliczy stawkę podatku VAT obowiązująca dla towaru stanowiącego przedmiot umowy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Sukcesywna dostawa jajek, masła i serów do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Roboty związane z podłączeniem mediów do kontenerów przy ul. Dojazd w Poznaniu w systemie zaprojektuj i wykonaj"
- Remont podłóg w pomieszczeniach zlokalizowanych w oddziale CI w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń i seminarium w roku 2025
- "Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bielizny szpitalnej i obrusów dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
więcej: Wyroby włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.