Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268625/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Modernizacja
konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e651fa94-f3dd-43b9-b48b-c6d70408c6bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Modernizacjakonstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e651fa94-f3dd-43b9-b48b-c6d70408c6bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Nadzór inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn."Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10296,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem konstrukcji dachu budynku szkoły, polegających na całkowitej wymianie skorodowanej konstrukcji dachu. W ramach zadania przewiduje się demontaż pokrycia dachu z dachówki ceramicznej z uwzględnieniem ponownego montażu wraz
z orynnowaniem, rurami spustowymi, wyłazem dachowym, instalacją odgromową oraz akcesoriami dachowymi. Rozbiórka konstrukcji dachu poddasza nieużytkowego do utylizacji. Demontaż podłogi z płyt OSB i izolacji termicznej podłogi poddasza w części do dalszego wykorzystania. Prace budowlane polegać będą na przywróceniu więźby dachowej do stanu pierwotnego poprzez wymianę całości konstrukcji dachowej w związku z rozległą inwazją szkodników drewna w istniejącej więźbie. Prace mają obejmować wymianę wszystkich elementów drewnianych, łącznie z podwalinami.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9.
3. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Projekt techniczny – branża architektoniczna – załącznik nr 10,
2) Projekt techniczny – branża konstrukcyjna – załącznik nr 11,
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 12,
4) Przedmiar robót - załącznik nr 13.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
4.2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres nadzoru, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje nadzór wielobranżowy, który wzajemnie się uzupełnia. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji oraz błędów w realizacji zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Karol Tomicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego" Tomicki Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222846203
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) za rozpoczęcie usługi uważa się dzień podpisania umowy,
2) za zakończenie usługi uważa się dzień podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. W przypadku przedłużającej się procedury odbiorowej termin zakończenia usługi ulega przedłużeniu do czasu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót,
3) zamawiający przystąpi do odbioru końcowego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót przez wykonawcę robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacji użytków gruntowych dla wybranych obrębów Miasta Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podz. na zadania
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
- Rozbudowa węzła przesiadkowego przy ul. Paderewskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czarnowie"
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 981 w m. Wilczyska
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnic Podłęża i Niepołomic w nowym przebiegu DW 964 (stanowiących połączenie Niepołomickiej Strefy Inwestycyjnej z siecią dróg międzynarodowych) (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.