eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Usługi serwisowe w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej oprogramowania oraz sprzętu produkcji HPE w okresie 12 miesięcy dla COBORU.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi serwisowe w zakresie utrzymania w pełnej sprawności
technicznej i funkcjonalnej oprogramowania oraz sprzętu produkcji HPE w okresie 12 miesięcy dla COBORU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301631408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia Wielka 34

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-022

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61/28523 41 do 47

1.5.8.) Numer faksu: 61/285 32 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@coboru.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coboru.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badanie i rejestracja odmian roślin uprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowe w zakresie utrzymania w pełnej sprawności
technicznej i funkcjonalnej oprogramowania oraz sprzętu produkcji HPE w okresie 12 miesięcy dla COBORU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca9cffe-1ef0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107361/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi wsparcia środowiska serwisowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca9cffe-1ef0-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca9cffe-1ef0-11ee-9aa3-96d3b4440790
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji").
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: a.nowicka@coboru.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma działa poprawnie spowoduje zignorowanie przesłanej wiadomości. Informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej zawarte są również w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych .
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest podany w rozdziale VII, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki .
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
7. Formularz ofertowy (PDF) podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym dla pliku PDF formatem podpisu
jest PADES. Można także podpisać typem podpisu wewnętrznym (otaczającym). Podpisanie formularza ofertowego podpisem zewnętrznym jest także możliwe. W tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
8.Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego (otaczającego). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są również w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, 63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie tel.: 61 285 23 41 mail: sekretariat@coboru.gov.pl
 inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pisząc e-mail na adres iod@coboru.gov.pl lub pisząc na adres siedziby administratora.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a więc w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisu prawa. Obowiązek ten związany jest z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność tego przetwarzania do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TCZ/10/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej następujących elementów (będących własnością Zamawiającego):
Sprzęt
• Jedna półka serwerowa HP BladeSystem C3000 z zainstalowanym wyposażeniem
• jeden serwer kasetowy HP BL460c Gen 10
• dwa serwery kasetowe HP BL460c Gen 9
• dwa serwery kasetowe HPE BL460c Gen 8
• serwer HP Proliant ML350p T08
• macierz HP 3PAR Storeserv 7200 2-N
• macierz HP 3PAR Storeserv 8200 (wraz z wszystkimi zainstalowanymi elementami, w szczególności dyskami)
• dwa przełączniki SAN HP b-SERIES 8/12C Blade system SAN Switch
• router sieciowy HP MSR1002-4 AC Router
• router sieciowy HP MSR3044 Router
• trzydzieści dwa routery sieciowe HP MSR930 Router
• bilblioteka taśmowa HP MSL 2024 z jednym napędem Ultrium LTO-8 (od 05.10.2023r.)
Oprogramowanie
• oprogramowanie narzędziowe Hewlett Packard Enterprise zainstalowane na sprzęcie lub niezbędne do jego funkcjonowania
• Vmware vSphere Essentials Plus (1 szt.)
• Microsoft Windows Server 2022 Datacenter 16 core (2szt.)
• Microsoft Windows Server 2019 Datacenter FIO 16 core (1 szt.)
• Micro Focus Data Protector Starter Pack Windows E-LTU (1 szt.)
• HPE IMC IVM Add 25-node E-LTU (1 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (nazwy urządzeń, programów i daty ustania gwarancji) określa zał. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty stanowi wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za przedmiot zamówienia w całym okresie.
2. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług. Podanie niewłaściwej stawki podatku od towarów i usług będzie traktowane jako błąd w obliczeniu ceny.
3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4. Inne informacje dotyczące sposobu obliczenia ceny- cena netto, podatek VAT oraz cena brutto
muszą być wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
Sposób oceny kryterium nr 1 – cena wg wzoru:
najniższa cena (wartość brutto za całość zamówienia) spośród badanych ofert
cena = --------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60% x 100 pkt
cena (wartość brutto za całość zamówienia) z oferty badanej

2. Sposób oceny kryterium nr 2 – czas świadczenia usługi związany z rozwiązywaniem problemów dotyczących oprogramowania :
Zamawiający w tym kryterium przyzna ofercie Wykonawcy punkty zgodnie z poniższym wzorem:
o deklarowany czas świadczenia usługi 24 godz. na dobę, 365 dni w roku - 20 pkt.
o deklarowany czas świadczenia usługi – minimum w dni robocze w godzinach pracy COBORU - 0 pkt.
3. Sposób oceny kryterium nr 3 - dodatkowe dni konsultacji technicznych:
o za zaoferowanie 11 dni roboczych, tj. po 8 godz. każdy, konsultacji - 0 pkt.
o za każdy następny dzień roboczy konsultacji dodatkowo - 1 pkt.,
Zamawiający przyzna maksymalnie - 20 pkt.
Zamawiający wymaga co najmniej 11 dni roboczych w roku, konsultacji technicznych, w cenie kontraktu. W przypadku wydłużenia przez Wykonawcę ilości dni konsultacji otrzyma w kryterium „dodatkowe dni konsultacji technicznych” za każdy następny dzień 1 pkt. Deklarowana liczba dni konsultacji powyżej 10 dni w roku, nie będzie punktowana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas świadczenia usługi (związany z rozwiązywaniem problemów dotyczących oprogramowania)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe konsultacje techniczne świadczone w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca winien wykazać że posiada aktualny status partnerstwa z producentem sprzętu będącego przedmiotem oferowanego wsparcia.
• Wykonawca dysponować będzie osobami o odpowiednich kwalifikacjach wskazanych poniżej:
1. certyfikat HPE Master ASE - Advanced Server Solutions Architect V3 lub HPE ASE - Server Solutions Architect – min. 2 osoby;
2. certyfikat HPE Master ASE - Storage Solutions Architect V3 lub HPE ASE - Storage Solutions V4 – min. 2 osoby;
3. certyfikat Brocade Certified Fabric Administrator Gen 5 Certificate – min. 2 osoby;
4. certyfikat Vmware Certified Professional 6.5 – min. 2 osoby;
5. certyfikat Microsoft Certified IT Professional – min. 2 osoby;
6. certyfikat Data Protector v10 Certified Professional lub Accredited Integration Specialist HP Data Protector – min. 2 osoby;
7. opiekun koordynujący pracami zespołu po stronie Wykonawcy, posiadający certyfikat PMI lub Prince2 oraz certyfikat ITIL.
W celu wykazania, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową wykonawca złoży wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 3275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - na wezwanie Zamawiajacego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do upływu terminu przewidzianego na złożenie ofert- za pośrednictwem zakładki „oferty / wnioski” dostępnego na platformie e-Zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem do SWZ
2) Oświadczenie wstępne Wykonawcy zgodne z załącznikiem do SWZ
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia z załącznikiem do SWZ
4) Oświadczenie o wypełnianiu obowiązków informacyjnych RODO zgodne z załącznikiem do SWZ
5) Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień do reprezentowania Wykonawcy (tj. pełnomocnictwo), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca jest uprawniony powierzyć wykonanie części przedmiotu Umowy podwykonawcom, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym.
3. Powierzenie części zamówienia innemu podwykonawcy niż wskazany w formularzu ofertowym lub powierzenie podwykonawcy innych części zamówienia niż wskazane w formularzu ofertowym wymaga odrębnej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej lub dokumentowej pod rygorem nieważności. Odmowa wyrażenia zgody na podwykonawcę zawiera uzasadnienie.
4. W celu uzyskania zgody, o której mowa w ust. 3, Wykonawca zgłasza podwykonawcę Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej nie później niż na 5 dni przed planowanym powierzeniem mu realizacji prac. W zgłoszeniu Wykonawca podaje pełną nazwę handlową podwykonawcy oraz dane opublikowane z oficjalnych rejestrach (w tym numer KRS, NIP czy REGON, adres siedziby) jak i dane kontaktowe przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w usługi. Zgłoszenie podwykonawcy musi nastąpić przed rozpoczęciem świadczenia usług przez podwykonawcę.
5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej o każdej zmianie danych podwykonawców w terminie 5 dni od zmiany danych.
6. Wykonawca zapewnia, że podwykonawcy posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonywania zleconej części prac określone w OPZ. Zgłaszając podwykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiający odpowiednich dokumentów potwierdzających posiadanie przez personel podwykonawcy kwalifikacji wskazanych w OPZ, pod rygorem odmowy wyrażenia zgody.
7. Zamawiający jest uprawniony do odmowy współdziałania z podwykonawcą, o udziale którego w wykonaniu Umowy nie uzyskał informacji i na którego nie wyrazi zgody, do czasu przekazania przez Wykonawcę niezbędnych danych i uzyskania stosownej zgody, a opóźnienie w wykonaniu Umowy, powstałe wskutek braku współdziałania z takim podwykonawcą, stanowi zwłokę Wykonawcy.
8. Jeżeli Wykonawca dokonuje zmiany podwykonawcy, na zasoby którego powoływał się w toku postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy, zobowiązany jest do wykazania Zamawiającemu, że nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym, niż podwykonawca dotychczasowy. Zamawiający jest uprawniony do odmowy współdziałania z podwykonawcą, co do którego Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do czasu wykazania przez Wykonawcę ich spełnienia, a opóźnienie powstałe wskutek braku współdziałania z takim podwykonawcą, stanowi zwłokę Wykonawcy.
9. Jeżeli Wykonawca rezygnuje z posługiwania się podwykonawcą, na zasoby którego powoływał się w toku postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy, zobowiązany jest do wykazania Zamawiającemu, że Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym, niż podwykonawca, z którego Wykonawca rezygnuje. Zamawiający jest uprawniony do odmowy współdziałania z Wykonawcą, który nie wykazał samodzielnego spełnienia warunków, do czasu wykazania przez Wykonawcę ich spełnienia lub wskazania innego podwykonawcy i wykazania spełnienia przez niego tych warunków, a opóźnienie w wykonaniu Umowy, powstałe wskutek braku współdziałania z Wykonawcą, stanowi zwłokę Wykonawcy
10. W razie powierzenia wykonania przedmiotu umowy podwykonawcom warunki realizacji przedmiotu Umowy obejmują także podwykonawców.
11. Wykonawca zobowiązany jest poinformować podwykonawców o zasadach i warunkach wykonania przedmiotu Umowy.
12. W przypadku powierzenia wykonania części Umowy podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania podwykonawców, w tym ich personel, jak za działania lub zaniechania własne. Wykonawca ponosi w szczególności pełną odpowiedzialność za jakość i terminowość prac, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
13. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć z podwykonawcą umowę na piśmie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej .
2. Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych ustawą PZP, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 PZP.
3. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian opisanych poniżej:
3.1. w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy, w tym jego wynagrodzenia, wymuszone takimi zmianami prawa, wytycznymi lub interpretacjami;
3.2. w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy/okresu obowiązywania umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym;
3.3. w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy lub terminu realizacji Umowy;
3.4. w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej;
3.5. w zakresie okresu obowiązywania umowy i wysokości Wynagrodzenia, w przypadku przedłużania się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w celu zawarcia kolejnej umowy o usługi serwisowe tożsame lub znacząco zbliżone do usług objętych niniejszą Umowa, o czas trwania takich przeszkód w celu zachowania ciągłości usług serwisowych świadczonych dla Zamawiającego i wartość wynagrodzenia za taki okres;
3.6. w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli zmiana ta skutkować będzie zoptymalizowaniem przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w powyższym zakresie poprzez modyfikację wymagań Zamawiającego lub zmianę sposobu ich realizacji;
3.7. w przypadku wydłużenia terminów realizacji Umowy, w okolicznościach zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności, w szczególności przedłużania się postępowania, które uniemożliwią lub znacznie utrudnią wykonanie przedmiotu Umowy, o czas trwania takich przeszkód;
3.8. w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
3.9. w przypadku opóźnień powstałych z przyczyn, za które Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają, dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania przedmiotu Umowy;
3.10. w przypadku planowanych lub dokonanych zmian w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy i wysokości wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Umowa nie obejmuje:
1) usług, których konieczność świadczenia powstała, z powodu wypadków, katastrof, eksploatacji niezgodnej z dokumentacją techniczną, wadliwego zasilania prądem elektrycznym, awarii klimatyzacji lub urządzeń utrzymujących wilgotność powietrza, działania wirusów komputerowych, a także awarii nośników danych, takich jak: taśmy do streamerów, CD-ROMy, itp.;
2) usług, których konieczność wykonania powstała na skutek usiłowania naprawy lub modyfikacji, nieprawidłowej konserwacji lub przeniesienia urządzeń i oprogramowania objętych Umową przez inne podmioty niż Wykonawca;
3) usługi wymiany materiałów eksploatacyjnych.
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zgodność (kompatybilność) i połączenie sprzętu czy oprogramowania objętego Umową z urządzeniami nie objętymi usługami serwisowymi na podstawie niniejszej Umowy.
Usługi nieobjęte Umową mogą być wykonane przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego na odrębnych warunkach t.j. za dodatkowym wynagrodzeniem uzgodnionym przez Strony.
Istotne postanowienia umowy zawarto we wzorze, który stanowi załącznik do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.