Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00304111/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 33 08 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital4.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9307fb85-52d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295042/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 186-P-21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękaw foliowo – papierowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 23884,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękaw włókninowo – foliowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10274,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Włóknina mikro krepowana, opakowanie z polipropylenu4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14384,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier do sterylizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 16020,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Torebka posterylizacyjna samoprzylepna4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10594,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Foliowe zarękawki, jednorazowe zatyczki, markery, tusz4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1854,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naboje gazowe, fiolkowy wskaźnik, wieloparametrowy wskaźnik, integrator chemiczny4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Wartość części: 20440,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Osłonki na ostrza, wkładki absorbcyjne, filtry, plomby, etykiety, przewieszki, maty, opaski, pisaki4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12767,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nietoksyczne pakiety, wskaźniki chemiczne, do pary wodnej, testy kontroli, ochraniacze, rolki, taśmy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Wartość części: 18774,24 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wskaźniki emulacyjne, testy zwalniania wsadu4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Wartość części: 9074,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy kolometryczne, ampułkowe, kontroli skuteczności mycia, higieniczne chusty4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
4.5.5.) Wartość części: 30540,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etykiety, rolki tuszujące, metkownica trzyrzędowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28328,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe oraz wielorazowe szczotki4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1587,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczotki oraz czyściki4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2086,25 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tace, pokrywy, kosze, pojemniki, kasety4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 42350,87 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pistolety, zestaw naprawczy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Posępowanie zostało wszczęte w dniu 2021-12-01 (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295042/01 z dnia 2021-12-01), jednocześnie ogłoszenie oraz dokumentacja zostały umieszczone na stronie prowadzonego postepowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/545757, termin składania ofert: 2021-12-15.
W trakcie prowadzonego postepowania okazało się, że na w/w stronie opis przedmiotu zamówienia (formularz excel) zawiera niepełne opisy przedmiotu zamówienia. Przyczyną powyższego jest automatyczne formatowanie przeprowadzone przez arkusz kalkulacyjny, który ograniczył liczbę znaków w komórce do 255. Spowodowało to opublikowanie formularzy nie zawierających wielu istotnych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Powyższe stanowi wadę uniemożliwiającą wybranie oferty spełniającej warunki postepowania, a więc jego dalsze prowadzenie jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Wykonywanie awaryjnych i bieżących remontów w budynkach gminnych (wg wykazu) w zasobach mieszkaniowych ZBMIITBS Sp. z o.o. - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych (ZP-47/2024)
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.