eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański - budowa wyniesionych przejść dla pieszych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański – budowa wyniesionych przejść dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/766377

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański – budowa wyniesionych przejść dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a2ea935-0a9b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wyniesione przejścia dla pieszych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego: na ulicy Rataja w Rusocinie, na ulicy Pocztowej w Straszynie oraz na Alei Piłsudskiego w Rotmance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Doposażenie przejść dla pieszych oraz szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Pruszcz Gdański”, nr POIS.03.01.00-00-0305/22, w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Budowa wyniesionych przejść dla pieszych – jednego w Rotmance przy ulicy Al. Piłsudskiego oraz dwóch w Straszynie przy ulicy Pocztowej
Zamówienie dotyczące części nr 1 obejmuje realizację dwóch zadań, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
a) Zadanie 1: Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w Rotmance ulica Al. Piłsudskiego (173750G) obejmuje w szczególności:
(1) przebudowę chodnika w niezbędnym zakresie wraz z krawężnikami i obrzeżami;
(2) przebudowę warstw konstrukcyjnych jezdni oraz chodników w niezbędnym zakresie z dostosowaniem do funkcji wyniesienia przejścia dla pieszych;
(3) budowę wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej bezfazowej koloru czerwonego o grubości 8 cm;
(4) ułożenie pasów płyt ostrzegawczych z wypustkami koloru żółtego;
(5) wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego;
(6) montaż punktowych elementów odblaskowych tzw. „kocie oczka”;
(7) montaż barier U-11a koloru żółtego.
b) Zadanie 2: Budowa dwóch wyniesionych przejść dla pieszych w Straszynie ulica Pocztowa (173457G) obejmuje w szczególności:
(1) przebudowę chodnika w niezbędnym zakresie wraz z krawężnikami i obrzeżami;
(2) przebudowę warstw konstrukcyjnych jezdni oraz chodników w niezbędnym zakresie z dostosowaniem do funkcji wyniesienia przejścia dla pieszych;
(3) budowę dwóch wyniesionych przejść dla pieszych z kostki brukowej bezfazowej koloru czerwonego o grubości 8 cm;
(4) ułożenie pasów płyt ostrzegawczych z wypustkami koloru żółtego;
(5) wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego;
(6) montaż punktowych elementów odblaskowych tzw. „kocie oczka”;
c) przedmiot zamówienia obejmuje całość robót ujętych w dokumentacji technicznej pn. „Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych- Al. Piłsudskiego ( 173750G) w Rotmance”, „Budowa wyniesionych przejść dla pieszych – ulica Pocztowa ( 173475G) w Straszynie”;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 80669,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Budowa dwóch wyniesionych przejść dla pieszych w Rusocinie ulica Rataja (173856G)
a) zamówienie dotyczące części nr 2 obejmuje w szczególności:
(1) przebudowę chodnika w niezbędnym zakresie wraz z krawężnikami i obrzeżami;
(2) przebudowę warstw konstrukcyjnych jezdni oraz chodników w niezbędnym zakresie z dostosowaniem do funkcji wyniesienia przejścia dla pieszych;
(3) budowę dwóch wyniesionych przejść dla pieszych z kostki brukowej bezfazowej koloru czerwonego o grubości 8 cm;
(4) ułożenie pasów płyt ostrzegawczych z wypustkami koloru żółtego;
(5) wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego;
(6) montaż punktowych elementów odblaskowych tzw. „kocie oczka”;
(7) montaż barier U-11a koloru żółtego.
b) przedmiot zamówienia obejmuje całość robót ujętych w dokumentacji technicznej pn. „Budowa wyniesionych przejść dla pieszych – ulica Rataja ( 173856G) w Rusocinie”;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 51797,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88350,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92163,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88350,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5892031974

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88350,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48842,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66213,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48842,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5892031974

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48842,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.