Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 87 56 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c198604-5803-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016997/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i wdrożenie systemu do nagrywania w tzw. "niebieskich pokojach".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( dalej ustawy Pzp) pn. „Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.”, nie została złożona żadna oferta w terminie składania ofert tj. do godz. 11.00, dnia 15.11.2021 r., wskazanym w ogłoszeniu ( Ogłoszenie nr 2021/BZP 00258937/01 z dnia 2021-11-05) o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia. Z tego względu Zamawiający był zobligowany na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu nie została złożone także żadne zapytanie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Nie było więc zainteresowania tym postępowaniem ze strony Wykonawców.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8a56bc99-3d54-11ec-8c2d-66c2f1230e9c Ogłoszenie nr: 2021/BZP 00258937/01 z dnia 2021-11-05
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-5/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154396,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Strzyżowie przy ul. 3 Maja 14 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym, b) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi systemu, d) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, e) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, f) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny. Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.
Lp., Opis urządzenia, Ilość 1 Kamera IP PTZ obrotowa - 2 szt. 2 Kamera IP kopułkowa - 1 szt. 3 Uchwyt do kamer - 3 szt. 4 Rejestrator IP - 1 szt. 5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem - 2 szt. 6 Stacja zarządzająca - 1 szt. 7 Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
8 Dysk HDD SATA - 2 szt. 9 Switch PoE - 1 szt. 10 HUB 4x USB 2.0 - 1 szt. 11 Szafa RACK 16U - 1 szt. 12 Półka rack - 4szt. 13 Listwa zasilająca rack - 2 szt. 14 Listwy maskujące - 1 kpl. 15 Okablowanie audio - 1 kpl. 16 Okablowanie LAN- 1 kpl. 17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode - 1 szt. 18 Uchwyt do monitora - 1 szt. 19 Kabel HDMI 10M - 2 szt. 20 Podstawa mikrofonu pulpitowego - 2 szt. 21 Mikrofon pulpitowy - 2 szt. 22 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny - 1 szt. 23 Głośnik aktywny - 2 szt. 24 Cyfrowa matryca audio - 1 szt. 25 Odbiornik odsłuch - 2 szt. 26 Ładowarka odbiorników - 1 szt. 27 Nadajnik odsłuch - 1 szt. 28 Akumulatory AA 4szt - 2 kpl. 29 Dyktafon - 1 szt. 30 Zestaw dwóch szerokopasmowych anten dipolowych - 1 kpl 31. Aktywny spliter antenowy - 1 szt. 32 Konwerter wyjściowy - 1 szt. 33 Konwerter wejściowy - 1szt. 34 Akcesoria montażowe - 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 74194,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejącego systemu. Urządzenia z demontażu należy protokolarnie przekazać przedstawicielowi Sądu Rejonowego w Łańcucie. b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokojuprzesłuchań i pokoju technicznym, c) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi systemu, e) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, f) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, g) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.
Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny. Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia. Lp., Opis urządzenia, Ilość 1 Kamera IP PTZ obrotowa - 2 szt. 2 Kamera IP kopułkowa - 1 szt. 3 Uchwyt do kamer - 3 szt. 4 Rejestrator IP - 1szt. 5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem -2 szt. 6 Stacja zarządzająca -1 szt. 7 Zasilacz awaryjny UPS - 1szt. 8 Dysk HDD SATA - 2szt. 9 Switch PoE - 1szt. 10 HUB 4x USB 2.0 - 1 szt. 11 Szafa RACK 16U - 1 szt. 12 Półka rack - 4 szt. 13 Listwa zasilająca rack - 2szt. 14 Listwy maskujące - 1 kpl. 15 Okablowanie audio - 1 kpl. 16 Okablowanie LAN - 1 kpl. 17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode - 1szt. 18 Uchwyt do monitora - 1szt. 19 Kabel HDMI 10M - 2 szt. 20 Podstawa mikrofonu pulpitowego - 2 szt. 21 Mikrofon pulpitowy - 2szt. 22 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny - 1szt. 23 Głośnik aktywny - 2szt. 24 Cyfrowa matryca audio - 1szt. 25 Odbiornik odsłuch - 2szt. 26 Ładowarka odbiorników - 1szt. 27 Nadajnik odsłuch - 1szt. 28 Akumulatory AA 4szt - 2 kpl. 29 Dyktafon - 1szt. 30 Konwerter wyjściowy - 1szt. 31 Konwerter wejściowy - 1 szt. 32 Akcesoria montażowe - 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 74194,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących, wadliwych urządzeń i przekazanie ich protokolarne przedstawicielowi Sądu Rejonowego w Leżajsku, b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym, c) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, d) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, e) przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń. Rejestratory należy zamontować w pokoju technicznym natomiast mikrofony w pokoju przesłuchań. Lp., Rodzaj sprzętu / usługi, Ilość 1. Rejestrator IP -urządzenie rejestrujące - przetwarzające obraz - 2szt. 2. Mikrofon pulpitowy - kierunkowy - 2 szt. 3. Montaż wraz z konfiguracją 4. Szkolenie z obsługi urządzeń4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 6008,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w tej części. Na podstawie art. 255 pkt8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. , część 1 zamówienia podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105630,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105630,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105630,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROLAV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170411006
7.3.4) Miejscowość: Zaczernie
7.3.5) Kod pocztowy: 36-062
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105630,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w tej części. Na podstawie art. 255 pkt8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. , część 3 zamówienia podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczędnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -8+264,74, strona lewa w miejscowości Manasterz
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) zakres 1. m. Jata km od 11+000 do 12+100 zakres 2. m. Jata km od 12+100 do 14+250
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
więcej: Sprzęt wideokonferencyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.