eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco - rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 87 56 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c198604-5803-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016997/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i wdrożenie systemu do nagrywania w tzw. "niebieskich pokojach".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( dalej ustawy Pzp) pn. „Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznych pokoi przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie, Sądu Rejonowego w Łańcucie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku.”, nie została złożona żadna oferta w terminie składania ofert tj. do godz. 11.00, dnia 15.11.2021 r., wskazanym w ogłoszeniu ( Ogłoszenie nr 2021/BZP 00258937/01 z dnia 2021-11-05) o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia. Z tego względu Zamawiający był zobligowany na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu nie została złożone także żadne zapytanie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Nie było więc zainteresowania tym postępowaniem ze strony Wykonawców.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8a56bc99-3d54-11ec-8c2d-66c2f1230e9c Ogłoszenie nr: 2021/BZP 00258937/01 z dnia 2021-11-05

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-5/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154396,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Strzyżowie przy ul. 3 Maja 14 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym, b) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi systemu, d) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, e) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, f) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.
Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny. Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia.
Lp., Opis urządzenia, Ilość 1 Kamera IP PTZ obrotowa - 2 szt. 2 Kamera IP kopułkowa - 1 szt. 3 Uchwyt do kamer - 3 szt. 4 Rejestrator IP - 1 szt. 5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem - 2 szt. 6 Stacja zarządzająca - 1 szt. 7 Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
8 Dysk HDD SATA - 2 szt. 9 Switch PoE - 1 szt. 10 HUB 4x USB 2.0 - 1 szt. 11 Szafa RACK 16U - 1 szt. 12 Półka rack - 4szt. 13 Listwa zasilająca rack - 2 szt. 14 Listwy maskujące - 1 kpl. 15 Okablowanie audio - 1 kpl. 16 Okablowanie LAN- 1 kpl. 17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode - 1 szt. 18 Uchwyt do monitora - 1 szt. 19 Kabel HDMI 10M - 2 szt. 20 Podstawa mikrofonu pulpitowego - 2 szt. 21 Mikrofon pulpitowy - 2 szt. 22 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny - 1 szt. 23 Głośnik aktywny - 2 szt. 24 Cyfrowa matryca audio - 1 szt. 25 Odbiornik odsłuch - 2 szt. 26 Ładowarka odbiorników - 1 szt. 27 Nadajnik odsłuch - 1 szt. 28 Akumulatory AA 4szt - 2 kpl. 29 Dyktafon - 1 szt. 30 Zestaw dwóch szerokopasmowych anten dipolowych - 1 kpl 31. Aktywny spliter antenowy - 1 szt. 32 Konwerter wyjściowy - 1 szt. 33 Konwerter wejściowy - 1szt. 34 Akcesoria montażowe - 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 74194,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejącego systemu. Urządzenia z demontażu należy protokolarnie przekazać przedstawicielowi Sądu Rejonowego w Łańcucie. b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju
przesłuchań i pokoju technicznym, c) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi systemu, e) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, f) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, g) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.
Na przyjazne pokoje przesłuchań, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691) (dalej „Rozporządzenie”) składają się w szczególności: pokój przesłuchań i pokój techniczny. Pokój techniczny i pokój przesłuchań zlokalizowane są w odrębnych pomieszczeniach Pokój przesłuchań i pokój techniczny połączone są ze sobą za pomocą środków technicznych umożliwiających przeprowadzenie przesłuchania na odległość z jednoczesnym bezpośrednim przekazem obrazu i dźwięku. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa obu pomieszczeń w ścianie rozdzielenia może być montowane lustro obserwacyjne tzw. „lustro weneckie”. Wyposażenie techniczne będące przedmiotem niniejszego postepowania musi zapewnić wymagania określone w § 9 i § 10 Rozporządzenia. Lp., Opis urządzenia, Ilość 1 Kamera IP PTZ obrotowa - 2 szt. 2 Kamera IP kopułkowa - 1 szt. 3 Uchwyt do kamer - 3 szt. 4 Rejestrator IP - 1szt. 5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem -2 szt. 6 Stacja zarządzająca -1 szt. 7 Zasilacz awaryjny UPS - 1szt. 8 Dysk HDD SATA - 2szt. 9 Switch PoE - 1szt. 10 HUB 4x USB 2.0 - 1 szt. 11 Szafa RACK 16U - 1 szt. 12 Półka rack - 4 szt. 13 Listwa zasilająca rack - 2szt. 14 Listwy maskujące - 1 kpl. 15 Okablowanie audio - 1 kpl. 16 Okablowanie LAN - 1 kpl. 17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode - 1szt. 18 Uchwyt do monitora - 1szt. 19 Kabel HDMI 10M - 2 szt. 20 Podstawa mikrofonu pulpitowego - 2 szt. 21 Mikrofon pulpitowy - 2szt. 22 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny - 1szt. 23 Głośnik aktywny - 2szt. 24 Cyfrowa matryca audio - 1szt. 25 Odbiornik odsłuch - 2szt. 26 Ładowarka odbiorników - 1szt. 27 Nadajnik odsłuch - 1szt. 28 Akumulatory AA 4szt - 2 kpl. 29 Dyktafon - 1szt. 30 Konwerter wyjściowy - 1szt. 31 Konwerter wejściowy - 1 szt. 32 Akcesoria montażowe - 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 74194,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących, wadliwych urządzeń i przekazanie ich protokolarne przedstawicielowi Sądu Rejonowego w Leżajsku, b) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym, c) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, d) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, e) przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń. Rejestratory należy zamontować w pokoju technicznym natomiast mikrofony w pokoju przesłuchań. Lp., Rodzaj sprzętu / usługi, Ilość 1. Rejestrator IP -urządzenie rejestrujące - przetwarzające obraz - 2szt. 2. Mikrofon pulpitowy - kierunkowy - 2 szt. 3. Montaż wraz z konfiguracją 4. Szkolenie z obsługi urządzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 6008,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w tej części. Na podstawie art. 255 pkt8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. , część 1 zamówienia podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105630,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105630,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105630,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROLAV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170411006

7.3.4) Miejscowość: Zaczernie

7.3.5) Kod pocztowy: 36-062

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105630,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w tej części. Na podstawie art. 255 pkt8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. , część 3 zamówienia podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pierwotne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00258937/01 z dnia 2021-11-05) przewidziana była możliwość składania ofert częściowych. Podczas prowadzenia negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, z tego względu również przewidziano możliwość przystąpienia do dowolnej liczby części przy takim samym podziale zamówienia jak w zamówieniu pierwotnym. Wykonawca zdecydował się przystąpić do negocjacji tylko w zakresie części 2, dotyczącej Sądu Rejonowego w Łańcucie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.