eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.4.2.) Miejscowość: Suwałki

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.7.) Numer telefonu: 875659300

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310519

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00286030

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00044065/08/P

Po zmianie:
2023/BZP 00044065/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego „Budowa drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda”
3.2. 5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę drogi gminnej nr 102031B w msc. Gawrych Ruda o łącznej długości ok. 2,5 km (2,36km + 0,14 km) wraz z drogą dla pieszych o długości ok. 315m łączącą drogę gminną nr 102031B z drogą powiatową nr 1150B.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Stadia.
Zakres prac do wykonania w szczególności:
3.3.1. Stadium I. obejmuje ze strony Wykonawcy kompleksowe przygotowanie dokumentacji polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej oraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizowania zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej – w oparciu na obowiązujące przepisy, także pełnienie nadzoru autorskiego na realizacją robót budowlanych;
w tym w szczególności:
3.3.1.1. opracowanie map do celów projektowych,
3.3.1.2. opracowanie koncepcji projektowej,
3.3.1.3. opracowanie projektu zagospodarowania działki oraz projektu architektoniczno - budowlanego w oparciu o PFU, warunki techniczne wydane przez zarządców sieci oraz pozyskanie wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i wymaganych przepisami prawa (dokumenty i materiały niezbędne do złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków przygotowuje Wykonawca i ponosi on pełną odpowiedzialność za niewłaściwe ich przygotowanie oraz mogące wystąpić z tego powodu skutki),
3.3.1.4. uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (wydanej w oparciu o złożony przez Wykonawcę wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
3.3.1.5. opracowanie projektu technicznego z podziałem na branże w uzgodnieniu z Zamawiającym,
3.3.1.6. opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3.3.1.7. sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu (będącego rozwinięciem kalkulacji cenowej przyjętej w zaoferowanej cenie) odnoszącego się do opracowanej dokumentacji projektowej – z podziałem na branże,
3.3.1.8. uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji oraz dokumentacji projektowej,
3.3.1.9. w zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca winien uwzględnić poniższe warunki:
a) część rysunkową projektu obiektu budowlanego należy sporządzić zgodnie z § 11 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (wskazanego w projekcie umowy) w sposób: 1) wyróżniający graficznie stan istniejący; 2) uwzględniający elementy projektowane oraz te elementy istniejące, które mają wpływ na przyjęte rozwiązania projektowe lub na które przyjęte rozwiązania oddziałują,
b) w projekcie zagospodarowania terenu należy wskazać m.in. elementy odwodnieniowe (projektowane i istniejące) projektowanej drogi – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518), w którym określono, że droga składa się co najmniej z następujących elementów:
1) jezdni;
2) poboczy lub usytuowanych w ich miejscu innych części drogi, jeżeli spełniają one co najmniej jedną z funkcji poboczy określoną w przepisach o ruchu drogowym;
3) urządzeń do odwodnienia;
4) znaków drogowych, sygnalizatorów drogowych lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, jeżeli konieczność ich umieszczenia na drodze wynika z przepisów o ruchu drogowym;
c) projekt należy sporządzić w sposób czytelny, stosując skalę rysunków umożliwiającą odwzorowanie obiektu z dokładnością zapewniającą czytelność projektu budowlanego, w stosunku do projektu zagospodarowania działki lub terenu wskazana jest skala rysunku 1:500, również dla inwestycji liniowych,
d) w stosunku do działek stanowiących własność osób prywatnych, należy wykazać cel drogowy, jaki będzie realizowany na całym wywłaszczanym fragmencie działek (należy opisać, jakie roboty będą prowadzone na danym fragmencie oraz zaznaczyć na projekcie zagospodarowania terenu elementy infrastruktury drogowej planowane do wykonania na fragmentach działek przeznaczonych do wywłaszczenia,
e) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz U. z 2023 r. poz. 162 - dalej jako: specustawa drogowa) zakres wywłaszczeń może obejmować jedynie nieruchomości przeznaczone stricte pod cel drogowy, zatem projekt musi jasno uzasadniać, że wskazana do wywłaszczenia nieruchomość (bądź jej fragment) jest niezbędna, tzn., że bez jej użycia cel drogowy nie może być zrealizowany (powyższe wynikać ma z części opisowej jak i rysunkowej).
Wynagrodzenie Wykonawcy za Stadium I nie może przekroczyć 5% sumy wynagrodzenia brutto Wykonawcy za Stadium I i II. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach Stadium I obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich oraz udzielenie zezwoleń na wykonanie praw zależnych określonych w Projekcie umowy do niniejszej SWZ oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
3.3.2. Stadium II. obejmuje ze strony Wykonawcy:
3.3.2.1. dokonanie stosownych zgłoszeń do właściwych organów, w tym do właściwego miejscowo organu nadzoru budowlanego związanych z rozpoczęciem robót budowlanych,
3.3.2.2. zrealizowanie inwestycji i wykonanie robót budowlanych, na podstawie zatwierdzonego/zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, uwzgledniającego w szczególności:
a) parametry drogi: szerokość podstawowa jezdni 5,0 m, o nawierzchni bitumicznej wraz z utwardzonym poboczem o nawierzchni bitumicznej i szerokości 2,5 mb, oddzielonym od jezdni linią poziomą.
b) budowę drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, o szerokości 2,0 mb i długości ok. 315 mb (połączenie drogi gminnej 102031B z drogą powiatową 1150B),
c) budowę kanału technologicznego,
d) budowę i przebudowę przepustów pod zjazdami (w niezbędnym zakresie)
e) przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia kolidującego z przebudową drogi – zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci,
f) zapewnienie odwodnienia drogi,
g) budowę min. 4 progów zwalniających,
h) budowę i przebudowę zjazdów,
i) budowę wyniesionego przejścia dla pieszych (min. 1),
j) oznakowanie poziome i pionowe odcinka budowanej drogi.
3.3.2.3. wykonanie prac w zakresie odtworzenia zieleni w postaci humusowania,
3.3.2.4. wykonanie regulacji wysokościowej lub ewentualnej przebudowy wszelkich ujawnionych elementów sieci uzbrojenia terenu (dotyczy również pobocza). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia skrzynek zasuw, hydrantów bądź włazów studni Wykonawca wymieni uszkodzony element na nowy w ramach wynagrodzenia umownego,
3.3.2.5. dowiązanie wysokościowe i terenowe (podłużne) do istniejącego zagospodarowania terenu,
3.3.2.6. budowa odgałęzień od sieci wodociągowej i kanalizacyjnej poza pas drogowy w miejscach skrzyżowań z drogami gminnymi, wewnętrznymi oraz dojazdowymi stanowiącymi wspólny dojazd do kilku nieruchomości, (projekt i wykonanie należy zrealizować w oparciu o warunki techniczne wydane przez zarządcę sieci z dnia 18.05.2023 r. załączone do PFU),
3.3.2.7. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz mapą inwetaryzacyjną,
3.3.2.8. wypełnienie wniosku o zakończeniu robót budowlanych i złożenie Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentów stanowiących niezbędne do złożenia tego wniosku przez Zamawiającego właściwemu organowi nadzoru budowlanego,
3.3.2.9. udzielenie gwarancji i rękojmi na dokumentację projektową oraz gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.3.2.10. Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązanie tj.:
a) nawierzchnia z betonu cementowego C30/37 gr 14 cm.;
b) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie kat. C50/30 o grubości min. 15 cm,
c) istniejące podłoże gruntowe (koryto pod warstwy konstrukcyjne IS=1,0).

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego „Budowa drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda”
3.2. 5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę drogi gminnej nr 102031B w msc. Gawrych Ruda o łącznej długości ok. 2,5 km (2,36km + 0,14 km) wraz z drogą dla pieszych o długości ok. 315m łączącą drogę gminną nr 102031B z drogą powiatową nr 1150B.
3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Stadia.
Zakres prac do wykonania w szczególności:
3.3.1. Stadium I. obejmuje ze strony Wykonawcy kompleksowe przygotowanie dokumentacji polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji projektowej oraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizowania zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej – w oparciu na obowiązujące przepisy, także pełnienie nadzoru autorskiego na realizacją robót budowlanych;
w tym w szczególności:
3.3.1.1. opracowanie map do celów projektowych,
3.3.1.2. opracowanie koncepcji projektowej,
3.3.1.3. opracowanie projektu zagospodarowania działki oraz projektu architektoniczno - budowlanego w oparciu o PFU, warunki techniczne wydane przez zarządców sieci oraz pozyskanie wszelkich uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i wymaganych przepisami prawa (dokumenty i materiały niezbędne do złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków przygotowuje Wykonawca i ponosi on pełną odpowiedzialność za niewłaściwe ich przygotowanie oraz mogące wystąpić z tego powodu skutki),
3.3.1.4. uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) prawomocnej decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (wydanej w oparciu o złożony przez Wykonawcę wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
3.3.1.5. opracowanie projektu technicznego z podziałem na branże w uzgodnieniu z Zamawiającym,
3.3.1.6. opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3.3.1.7. sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu (będącego rozwinięciem kalkulacji cenowej przyjętej w zaoferowanej cenie) odnoszącego się do opracowanej dokumentacji projektowej – z podziałem na branże,
3.3.1.8. uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji oraz dokumentacji projektowej,
3.3.1.9. w zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca winien uwzględnić poniższe warunki:
a) część rysunkową projektu obiektu budowlanego należy sporządzić zgodnie z § 11 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (wskazanego w projekcie umowy) w sposób: 1) wyróżniający graficznie stan istniejący; 2) uwzględniający elementy projektowane oraz te elementy istniejące, które mają wpływ na przyjęte rozwiązania projektowe lub na które przyjęte rozwiązania oddziałują,
b) w projekcie zagospodarowania terenu należy wskazać m.in. elementy odwodnieniowe (projektowane i istniejące) projektowanej drogi – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518), w którym określono, że droga składa się co najmniej z następujących elementów:
1) jezdni;
2) poboczy lub usytuowanych w ich miejscu innych części drogi, jeżeli spełniają one co najmniej jedną z funkcji poboczy określoną w przepisach o ruchu drogowym;
3) urządzeń do odwodnienia;
4) znaków drogowych, sygnalizatorów drogowych lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, jeżeli konieczność ich umieszczenia na drodze wynika z przepisów o ruchu drogowym;
c) projekt należy sporządzić w sposób czytelny, stosując skalę rysunków umożliwiającą odwzorowanie obiektu z dokładnością zapewniającą czytelność projektu budowlanego, w stosunku do projektu zagospodarowania działki lub terenu wskazana jest skala rysunku 1:500, również dla inwestycji liniowych,
d) w stosunku do działek stanowiących własność osób prywatnych, należy wykazać cel drogowy, jaki będzie realizowany na całym wywłaszczanym fragmencie działek (należy opisać, jakie roboty będą prowadzone na danym fragmencie oraz zaznaczyć na projekcie zagospodarowania terenu elementy infrastruktury drogowej planowane do wykonania na fragmentach działek przeznaczonych do wywłaszczenia,
e) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz U. z 2023 r. poz. 162 - dalej jako: specustawa drogowa) zakres wywłaszczeń może obejmować jedynie nieruchomości przeznaczone stricte pod cel drogowy, zatem projekt musi jasno uzasadniać, że wskazana do wywłaszczenia nieruchomość (bądź jej fragment) jest niezbędna, tzn., że bez jej użycia cel drogowy nie może być zrealizowany (powyższe wynikać ma z części opisowej jak i rysunkowej).
Wynagrodzenie Wykonawcy za Stadium I nie może przekroczyć 5% sumy wynagrodzenia brutto Wykonawcy za Stadium I i II. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach Stadium I obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich oraz udzielenie zezwoleń na wykonanie praw zależnych określonych w Projekcie umowy do niniejszej SWZ oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
3.3.2. Stadium II. obejmuje ze strony Wykonawcy:
3.3.2.1. dokonanie stosownych zgłoszeń do właściwych organów, w tym do właściwego miejscowo organu nadzoru budowlanego związanych z rozpoczęciem robót budowlanych,
3.3.2.2. zrealizowanie inwestycji i wykonanie robót budowlanych, na podstawie zatwierdzonego/zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, uwzgledniającego w szczególności:
a) parametry drogi: szerokość podstawowa jezdni 5,0 m, o nawierzchni bitumicznej wraz z utwardzonym poboczem o nawierzchni bitumicznej i szerokości 2,5 mb, oddzielonym od jezdni linią poziomą.
b) budowę drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, o szerokości 2,0 mb i długości ok. 315 mb (połączenie drogi gminnej 102031B z drogą powiatową 1150B),
c) budowę kanału technologicznego,
d) budowę i przebudowę przepustów pod zjazdami (w niezbędnym zakresie)
e) przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia kolidującego z przebudową drogi – zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci,
f) zapewnienie odwodnienia drogi,
g) budowę min. 4 progów zwalniających,
h) budowę i przebudowę zjazdów,
i) budowę wyniesionego przejścia dla pieszych (min. 1),
j) oznakowanie poziome i pionowe odcinka budowanej drogi.
3.3.2.3. wykonanie prac w zakresie odtworzenia zieleni w postaci humusowania,
3.3.2.4. wykonanie regulacji wysokościowej lub ewentualnej przebudowy wszelkich ujawnionych elementów sieci uzbrojenia terenu (dotyczy również pobocza). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia skrzynek zasuw, hydrantów bądź włazów studni Wykonawca wymieni uszkodzony element na nowy w ramach wynagrodzenia umownego,
3.3.2.5. dowiązanie wysokościowe i terenowe (podłużne) do istniejącego zagospodarowania terenu,
3.3.2.6. budowa odgałęzień od sieci wodociągowej i kanalizacyjnej poza pas drogowy w miejscach skrzyżowań z drogami gminnymi, wewnętrznymi oraz dojazdowymi stanowiącymi wspólny dojazd do kilku nieruchomości, (projekt i wykonanie należy zrealizować w oparciu o warunki techniczne wydane przez zarządcę sieci z dnia 18.05.2023 r. załączone do PFU),
3.3.2.7. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz mapą inwetaryzacyjną,
3.3.2.8. wypełnienie wniosku o zakończeniu robót budowlanych i złożenie Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentów stanowiących niezbędne do złożenia tego wniosku przez Zamawiającego właściwemu organowi nadzoru budowlanego,
3.3.2.9. udzielenie gwarancji i rękojmi na dokumentację projektową oraz gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.3.2.10. Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązanie tj.:
a) nawierzchnia z betonu cementowego C30/37 gr 14 cm.;
b) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie kat. C50/30 o grubości min. 15 cm,
c) istniejące podłoże gruntowe (koryto pod warstwy konstrukcyjne IS=1,0).
3.3.2.11. Zamawiający zezwala na zmianę nawierzchni drogi dla pieszych (na odc. 2+345-2+660) z kostki brukowej na nawierzchnię bitumiczną z warstwą ścieralną AC8S 50/70 KR1 o gr. 5 cm na podbudowie kruszywowej C50/30 gr. 15 cm bez zastosowania obramowania obrzeżem betonowym od strony posesji i pól.
3.3.2.12. Za chodnikiem w km 2+345-2+660 należy przewidzieć uzupełnienie kruszywem przestrzeni pomiędzy obrzeżem drogi dla pieszych, a granicą pasa drogowego (w celu złagodzenia różnicy wysokości).
3.3.2.13. Zamawiający dopuszcza wykonanie umocnienia wlotów i wylotów poprzez obrukowanie kamieniem naturalnym (polnym).
3.3.2.14. Zamawiający dołączył do SWZ warunki techniczne wydane przez zarządcę sieci z dnia 18.05.2023 w oparciu o które należy opracować projekt i wykonać brakujące odcinki sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Dodatkowo w ramach realizacji inwestycji Wykonawca winien wykonać regulację wysokościową lub ewentualną przebudowę wszelkich ujawnionych elementów sieci uzbrojenia terenu (dotyczy również pobocza), a przypadku stwierdzenia uszkodzenia skrzynek zasuw, hydrantów bądź włazów studni Wykonawca winien wymienić uszkodzony element na nowy.
Ponadto na etapie projektowania, w przypadku wystąpienia ewentualnych kolizji projektowanej nowej drogi z istniejącą infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną, a w związku z tym koniecznością przebudowy lub zabezpieczenia sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej, Wykonawca winien wystąpić o warunki przebudowy lub zabezpieczenia sieci do właściwego zarządcy sieci, ująć wytyczne w projekcie i wykonać zgodnie z tymi wytycznymi.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-20 08:00

Po zmianie:
2023-07-24 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-20 08:30

Po zmianie:
2023-07-24 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-18

Po zmianie:
2023-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.