eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › 77310000-6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
77310000-6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SEJNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Sejny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.sejny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sejny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastosejny.ezamawiajacy.pl/pn/miastosejny/demand/80340/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

77310000-6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37fd7488-131d-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005414/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Aktywna turystyka w oparciu o dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe na obszarze transgranicznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Interreg Lietuva - Polska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.5.4.2021/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327587,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pomiędzy ulicami Parkową i Jerzego Grodzińskiego w Sejnach, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 661/12 (działka powstała z podziału działki 661/10).
Zamówienie obejmuje: wykonanie toru dla rolkarzy, ścieżek pieszych, montaż lamp najazdowych, pionizowanie wraz z numeracją słupów oświetleniowych oraz wymiana uszkodzonych opraw, nasadzenia zieleni wysokiej wraz z pionizowaniem, montaż ogrodzeń.
1) Zakres prac:
1.1. Realizacja ciągów pieszych (nawierzchnia mineralno – epoksydowa wodoprzepuszczalna EKOWAY o gr.2,5 cm w kolorze żwir mietkowski) i toru do jazdy na rolkach (nawierzchnia mineralno – epoksydowa wodoprzepuszczalna EKOWAY o gr.2,5 cm w kolorze gabro).
W zakres realizacji nawierzchni wchodzi:
a) rozbiórka nawierzchni zgodnie z mapą inwentaryzacji uszkodzeń,
b) profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie warstwy wyrównującej zgodnie z mapą inwentaryzacji uszkodzeń,
c) wykonanie nawierzchni mineralno - epoksydowej
1.2. Malowanie oznakowania poziomego (farbą przeznaczoną do malowania nawierzchni epoksydowej) w miejscach wyznaczonych w projekcie budowlanym jako przejścia dla pieszych i obrzeża na torze rolkowym.
1.3. Realizacja nawierzchni gruntowej nieutwardzonej do ujęcia wody.
1.4. Roboty elektryczne:
a) montaż lamp najazdowych,
b) pionizowanie wraz z numeracją słupów oświetleniowych oraz wymiana uszkodzonych opraw,
c) uruchomienie istniejącej szafki oświetleniowej,
d) uruchomienie istniejącego złącza rozdzielczego,
e) montaż uziomów szpilkowych,
f) badanie linii kablowej,
g) badani i pomiary instalacji uziemienia ochronnego,
h) pomiary skuteczności zerowania.
1.5. Korekta ukształtowania terenu działki zgodnie z załączonym projektem.
1.6. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach oraz humusowanie i wysiew traw w miejscach ubytków.
1.7. Usunięcie obumarłych drzew.
1.8. Nasadzenia nowych drzew – 43 szt. (3 rodzaje: kasztanowiec czerwony – 17 szt., jarząb pospolity wraz z odmianami – 21 szt., klon pospolity i jego odmiany – 5 szt.). Drzewa muszą mieć w obwodzie nie mniej niż 10 cm na wysokości 1,20 m.
1.9. Pionizowanie nowych drzew oraz drzew nasadzonych w 2021 r.
1.10. Demontaż istniejącego ogrodzenia. Montaż nowego ogrodzenia wraz z bramą rozwieralną dwuskrzydłową do 2 ujęć wody.
1.11. Obsługa geodezyjna.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej w załączniku nr 1 niniejszej SWZ.
Wykonaniu podlega zakres wymieniony w pkt 1.1.
Zamawiający wyznaczy rozmieszczenie nasadzeń zieleni wysokiej wyłonionemu Wykonawcy.
W miejsce obumarłych drzew nastąpi nasadzenie nowych wymienionych w pkt. III.1 ppkt 1.8 niniejszej SWZ.
Drzewa muszą zachować żywotność minimum 5 lat, w przeciwnym razie Wykonawca ma obowiązek odsadzić dany gatunek drzewa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.