eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Dostawa laptopów



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://csw.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laptopów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b58c81-37e8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003539/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa laptopów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa dostawa 22 sztuk laptopów przeznaczonych do obsługi Rady Powiatu Świeckiego.
Przedmiot Parametry minimalne
Laptop
Ekran: 15,6”, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, powłoka przeciwodblaskowa, podświetlenie LED
Procesor: zaprojektowany do pracy w laptopach osiągający wynik co najmniej 10100 pkt w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wynik na dzień 04-10-2021 r. lub później.
Karta graficzna: Zintegrowana.
Pamięć RAM: min. 8GB, możliwość rozbudowy do 16GB.
Wbudowany dysk: typ M.2 PCIe NVMe SSD min. 512 GB
Możliwość instalacji dodatkowego dysku.
System operacyjny: Windows 10 Pro 64Bit – wielojęzyczny, w tym Polski. Przed podpisaniem umowy wymagane będzie oświadczenie wykonawcy, poparte oświadczeniem producenta oprogramowania lub producenta jednostki w przypadku dostarczenia oprogramowania za jego pośrednictwem o tym, że dostarczone oprogramowanie pochodzi z legalnego źródła.
Oprogramowanie biurowe: MS Office 2019 Home and Business.
Inne komponenty: Wbudowane: kamera internetowa o rozdzielczości HD (720p) z jednym mikrofonem cyfrowym, karta dźwiękowa, głośniki.
Łączność bezprzewodowa: 802.11ac 1x1 WiFi + Bluetooth.
Karta sieciowa: Zintegrowana - złącze RJ45 — GbE 10/100/1000 MB/s (wyklucza się stosowanie przejściówek).
Złącza: 2 porty USB 3.2 Type-A pierwszej generacji,
1 port USB 2.0,
czytnik kart microSD,
gniazdo blokady klinowej,
gniazdo zasilania,
HDMI,
gniazdo słuchawek/mikrofonu -typu combo.
Gwarancja: min 36 miesięcy, realizowana w miejscu instalacji sprzętu, przez autoryzowany serwis producenta.
Bezpieczeństwo: Zintegrowany układ TPM 2.0, Zintegrowany czytnik linii papilarnych.
Dodatkowo: W zestawie zasilacz sieciowy do ładowania laptopa, oraz bateria minimum 42WHr,
Czarna wodoodporna torba do laptopa 15.6”.
Bezprzewodowa mysz pracująca w technologii Bluetooth oraz USB (Radio 2.4 GHz) z regulowanym sensorem DPI.
Laptopy wraz ze wszystkimi komponentami muszą być nowe, nie używane, nie odnawiane i nie refabrykowane.
Licencje na oprogramowanie muszą być nigdy wcześniej nie aktywowane.
Łączność dodatkowa: Modem zewnętrzny umożliwiający zastosowanie karty sim i uzyskujący prędkość min. 4G LTE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111595,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 21

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.