Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157717/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2022 roku.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbcd7679-d298-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00150825/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Licencjionowane oprogramowanie standardowe i graficzno-edytorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157717/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/118/055/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1642580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Politechniki Gdańskiej oprogramowania z przeznaczeniem na wyposażenie eksploatowanego systemu informatycznego Uczelni obsługującego infrastrukturę wspomagającą zarządzanie, projekty badawcze i proces nauczania, wg poniższej tabeli zamówienie podstawowe wraz z opcja 100%:
_____________________________________________________________________________________
pakiet biurowy	licencja	                                                             48317000-3  205 szt.
pakiet biurowy	licencja	                                                             48317000-3	6 szt.
program do tworzenia diagramów	licencja	                     48317000-3	2 szt.
program do obsługi plików PDF	licencja	                             48317000-3	8 szt.
system operacyjny	licencja	                                                      48620000-0   80 szt.
pakiet do opracowania rysunków technicznych, licencja 48327000-6   10 szt.
grafiki wektorowej i rastrowej	 
pakiet CAD	licencja	                                                                     48327000-6	4 szt.
oprogramowanie baz danych	licencja	                             48217000-2	4 szt.
_______________________________________________________________________________
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3.	Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań. 
4.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
5.	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201995,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220478,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201995,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381
7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma 
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201995,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nadzór i konserwacja urządzeń dźwigowych dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
 - Dostawa stacji uzdatniania wody
 - Dostawa suchej karmy dla kotów wolno żyjących w Programie Miejskim zapobiegania bezdomności na rok 2025
 - Przebudowa instalacji solarnej na dachu budynku CMI na terenie Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
 - Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków profilaktycznych dla pracowników KWP Gdańsk oraz KMP w Gdańsku, Sopocie i Gdyni oraz wyżywienia dla PDOZ KMP Gdynia i KMP Sopot oraz PID w KWP Gdańsk
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz tabletów na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
 - Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
 - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
 - Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - DOSTAWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





