eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jasieniu.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jasieniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100

1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37c9d80e-e3f9-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jasieniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c9d80e-e3f9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033109/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jasieniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2023.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324890,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jasieniu na działce nr. 1273/1.
2. Remont będzie polegał na wyznaczeniu powierzchni boiska, wykonaniu podbudowy boiska ograniczonej obrzeżem betonowym oraz wykonaniu nawierzchni boiska ze sztucznej trawy wraz z zasypem. Boisko ma charakter obiektu sportowego przeznaczonego dla młodzieży szkolnej oraz społeczności lokalnej. Cała inwestycja położona jest na terenie istniejącego boiska Szkoły Podstawowej w miejscowości Jasień.
Na wykonanie przedmiotowego zadania Gminie Brzesko udzielono pomocy finansowej z budżetu Województwa Małopolskiego z projektu pn. „Małopolska infrastruktura rekreacyjno – sportowa – MIRS w 2023 roku.”
Charakterystyczne parametry techniczne:
- Długość boiska – 34 m w tym pole gry 32 m;
- Szerokość boiska 21 m w tym pole gry 19 m;
- Powierzchnia boiska 714,0 m2;
- Długości piłkochwytów: 2 x 21 m = 42 m;
- Wysokość piłkochwytów: 5,0 m.

Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) demontaż części istniejącego ogrodzenia na długości 5 m wraz z demontażem na tej części piłkochwytów w celu umożliwienia dojazdu do terenu prowadzenia robót wraz z wykonaniem tymczasowego wjazdu z drogi gminnej na teren inwestycji oraz odtworzeniem ogrodzenia i piłkochwytów po wykonanych robotach i likwidacji tymczasowego wjazdu.
2) demontaż istniejących bramek;
3) wykonanie podbudowy pod boisko wraz z korytowaniem i wywiezieniem ziemi;
4) wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej;
5) ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z jej przyklejeniem oraz wklejeniem białych linii do piłki nożnej oraz żółtych linii do piłki siatkowej oraz zasypanie powierzchni boiska piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM;
6) dostawa i montaż dwóch bramek do piłki ręcznej (mini piłki nożnej), bramki mocowane w tulejach w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowania, konstrukcja bramki aluminiowa, malowana proszkowo. Bramki wraz z siatkami, wymiar bramki 3,0 x 2,0 m;
7) osadzenie nowych tulei do słupków do siatkówki;
8) dostawa słupków do siatkówki (konstrukcja słupków aluminiowa) wraz z osłonami słupków (osłona słupka wykonana z pianki poliuretanowej o grubości min. 5 cm), w zestawie z siatką oraz antenkami;
9) dostawa oraz zamocowanie kosza – 1 szt.;
10) dostawa oraz zamocowanie ławek – 4 szt.;
11) wykonanie ogrodzenia na szerokości boiska wys. 5,0 m;
12) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz wytyczenie boiska;
13) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o realizacji zadania z udziałem środków zewnętrznych po wcześniejszym uzgodnieniu treści i wymiarów z Zamawiającym - 1 szt.
Podbudowa pod boisko.
- Korytowanie 30 cm, wywóz, utylizacja;
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm;
- Wykonanie warstwy z tłucznia frakcji 4/31,5 mm grubości 15 cm;
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z grysu frakcji 0,1/4 mm grubości 2 cm.
Obrzeża betonowe:
- ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 x 100 cm wokół boiska na ławie betonowej.
Nawierzchnia boiska ze sztucznej trawy:
Nawierzchnia ze sztucznej trawy w kolorze zielonym wypełniona piaskiem kwarcowym oraz granulatem EPDM w kolorze szarym (dopuszcza się zasyp z recyklingu) w ilości zgodnej z rekomendacją producenta trawy. Trawa syntetyczna tuftowana posiadająca cechy jak najbardziej zbliżone do trawy naturalnej w zakresie wizualnym i użytkowym. Nawierzchnia posiadająca dwa rodzaje włókien (monofilowe i fibrylowane).
Parametry techniczne nawierzchni:
- Wysokość włókna min. 58 mm
- Typ włókna: monofil i fibryl;
- Dtex: min. 18 000;
- Grubość włókna monofilowego min. 350 mikronów;
- Grubość włókna fibrylowanego min. 110 mikronów;
- Ciężar włókna: min. 1800 gr/m2;
- Ciężar całkowity: min. 3200 m2;
- Ilość pęczków: min. 7800 m2;
- Ilość włókien: min. 109 000 m2;
- Przepuszczalność trawy: min. 2000 mm/h;
- Przepuszczalność systemu: min. 1100 mm/h;
- Siła wyrywania pęczka po starzeniu wodą: min. 50N;
- Kolorystyka: zielony;
- Linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię (kolor biały, żółty lub inny);
- Odporność na promienie UV.

Ogrodzenie boiska w formie piłkochwytów.
- W zakresie opracowania znajduje się instalacja piłkochwytów po szerokości boiska. Dwa piłkochwyty o długości 21,0 m i wysokości.
- Piłkochwyty wykonane z słupów 80x80x3mm umieszczonych w tulejach 90x90x3mm. Przy skrajnych słupach znajdują się zastrzały 50x50x2mm. Słupy zamocowane w stopach fundamentowych 50x50x120cm z betonu C16/20 (B20), o poziomie posadowienia 120 cm poniżej gruntu.
- Rozstaw słupów na szerokości boiska:
- Słupy skrajne w rozstawie 2,5 m. Natomiast słupy pośrednie w rozstawie 4,0 m.
Pomiędzy słupami rozpięta siatka polipropylenowa o oczku 4,5 x 4,5 cm.
i grubości 4 mm. Kolor piłkochwytów – zielony (dokładny kolor zostanie podany przez zamawiającego przed wykonaniem).
- Ogrodzenie boiska zostało uzgodnione przez właścicieli sieci wodociągowej – Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Sp. z o.o. oraz przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Należy uwzględnić w kosztach prace określone w uzgodnieniu znak: PSGKR/0049/763b/1151232/01/23/29 z dnia 13.01.2023 roku.
Wyposażenie boiska:
- bramki do piłki nożnej 3,0 x 2,0 m aluminiowe;
- zestaw do siatkówki;
- kosz na śmieci;
- ławki.
3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja techniczna (projektowa) - załącznik do SWZ,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik do SWZ,
c) Przedmiary robót z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324644,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395400,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324644,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "FRANCUZ" Bogdan Francuz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351417484

7.3.3) Ulica: Żębocin, 24b

7.3.4) Miejscowość: Proszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324644,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.