Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00324125/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00326818/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00406219/01 - Wynik z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZST w Mikołowie, do ZSP w Ornontowicach oraz do ZSEiU w Łaziskach Górnych przewidzianych w ramach projektu pn.: „Zawodowy Mikołowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.4.2.) Miejscowość: Mikołów
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310175
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00304721
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1.2.1 Zadanie 1: „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZST w Mikołowie, do ZSP w Ornontowicach.
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego sprzętu:
I. ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W MIKOŁOWIE
1. Drukarka 3D - 1 sztuka
2. Prompter z pilotem na aparat fotograficzny- 1 sztuka
3. Zestaw fotograficzny - 1 zestaw
4. Drukarka 3D - 12 sztuk
5.Suszarka do filamentu - 1 sztuka
6.Skaner 3D - 1 sztuka
7. Smartfon - 8 sztuk
8. Tablet - 8 sztuk
II. ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ORNONTOWICACH
1. Laptop z oprogramowaniem i pakietem biurowym - 1 sztuka
2. Tablety graficzne kreślarskie - 18 sztuk
3. Program graficzny - 1 sztuka
4. Kalkulatory - 16 sztuk
5. Monitor interaktywny z uchwytem 85’ - 1 sztuka
6. Tablet - 16 sztuk
7. Monitor interaktywny z uchwytem 75’- 2 sztuki
8. Laptop z oprogramowaniem i pakietem biurowym - 2 sztuki
9. Drukarka laserowa - 1 sztuka
10. Zestaw komputerowy PC - 6 kompletów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ (dla zadania 1 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 1 wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Po zmianie:
1.2.1 Zadanie 1: „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZST w Mikołowie, do ZSP w Ornontowicach.
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego sprzętu:
I.ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W MIKOŁOWIE
1.Drukarka 3D - 1 sztuka
2.Prompter z pilotem na aparat fotograficzny- 1 sztuka
3.Zestaw fotograficzny- 1 zestaw
4.Drukarka 3D - 12 sztuk
5.Suszarka do filamentu - 1 sztuka
6.Skaner 3D - 1 sztuka
7.Smartfon - 8 sztuk
8.Tablet - 8 sztuk
II.ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W ORNONTOWICACH
1. Laptop z oprogramowaniem i pakietem biurowym - 1 sztuka
2. Tablety graficzne kreślarskie - 18 sztuk
3. Program graficzny - 1 sztuka
4. Kalkulatory - 16 sztuk
5. Monitor interaktywny z uchwytem 85’ - 1 sztuka
6. Tablet - 16 sztuk
7. Monitor interaktywny z uchwytem 75’- 2 sztuki
8. Laptop z oprogramowaniem i pakietem biurowym - 2 sztuki
9. Drukarka laserowa - 1 sztuka
10. Zestaw komputerowy PC - 6 kompletów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 zawiera załącznik nr 3 do SWZ.H. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera”.
B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym
w załączniku nr 3a do SWZ (dla zadania 2 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta
pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 1 wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
H. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie 2: „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZSEiU w Łaziskach Górnych.
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego sprzętu:
1. Telewizor interaktywny 85’ -2 sztuki
2. Laptop - 30 sztuk
3. Szafa Rack 6U - 6 sztuk
4. Serwery - 6 sztuk
5. Router przewodowy - 6 sztuk
6. Router bezprzewodowy - 6 sztuk
7. 24-portowy przełącznik sieciowy (switch)- 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.
B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3a do SWZ (dla zadania 2 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 2 wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Po zmianie:
Zadanie 2: „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego do ZSEiU w Łaziskach Górnych.
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie następującego sprzętu:
1. Telewizor interaktywny 85’ -2 sztuki
2. Laptop - 30 sztuk
3. Szafa Rack 6U - 6 sztuk
4. Serwery - 6 sztuk
5. Router przewodowy - 6 sztuk
6. Router bezprzewodowy - 6 sztuk
7. 24-portowy przełącznik sieciowy (switch)- 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.
B. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 3a do SWZ (dla zadania 2 jego rozładunek, montaż i uruchomienie.
C. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
D. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne nieużywane oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji Licencjonowane wyłącznie na Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
E. Wszystkie elementy urządzenia tzn. elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta
pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 2 wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. F. Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania systemowego i biurowego producenta
pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
G. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia opisany w zadaniu 2 wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
H. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.2. Numer referencyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
PR-2024-3.042.8.2025
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-14 10:00
Po zmianie:
2025-07-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 14.07.2025 r. do g odz. 10:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.
Po zmianie:
Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 15.07.2025 r. do g odz. 10:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-14 10:30
Po zmianie:
2025-07-15 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-12
Po zmianie:
2025-08-13
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup programu do zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT dla jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-CUW w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla robót remontowo - budowlanych w ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz w ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski -
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu IT" w ramach Projektu pn.: "Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia"
- Dostawa sprzętu interaktywnego i graficznego na potrzeby pracowni technika grafiki i poligrafii cyfrowej oraz technika informatyka.
- "Dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- "Dostawa komputerów dla Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





