eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › ROZBUDOWA WODOCIĄGU W POTRZANOWIE - UL. RUMIANKOWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA WODOCIĄGU W POTRZANOWIE – UL. RUMIANKOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (061) 8925 800

1.5.8.) Numer faksu: (061) 8925 803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA WODOCIĄGU W POTRZANOWIE – UL. RUMIANKOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4049e9-f2d1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026306/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa wodociągu w Potrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295582,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej w Potrzanowie na ul. Rumiankowej.
Zakres robót obejmuje w szczególności budowę sieci wodociągowej z rur PVC 110/5,3mm SDR 21 PN 12,5 o długości 409,5m wraz z 2 hydrantami nadziemnymi DN 80. Włączenie projektowanego wodociągu nastąpi w istniejący wodociąg PVC 160 mm w węźle nr 1 i 9 ( 2 włączenia). Całość prac będzie realizowana w pasie drogowym ul. Rumiankowej o nawierzchni gruntowej.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają – zał. nr 1 do SWZ, w szczególności:
- projekt budowlany pn. Sieć wodociągowa - działki nr geod. 125, 139, 391/2 ul. Rumiankowa,
- przedmiary robót wraz z kosztorysem ofertowym,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ,
1.1. Ogólne wymagania dotyczące robót:
- wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy przed możliwością przebywania tam osób niezatrudnionych. Na terenie budowy należy umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze,
- wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt robót, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zadania,
- informacje na temat udziału podwykonawców należy umieścić w formularzu ofertowym.
1.2. Zakres prac i odpowiedzialność wykonawcy obejmuje również:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym a także zapewnienie oznakowanie dróg zgodnie z opracowanym projektem oraz utrzymania oznakowania w stanie należytym przez cały czas prowadzenia robót, zapewniając bezpieczeństwo osób trzecich,
- zorganizowanie i prowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
- doprowadzenie po zakończeniu robót terenu do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu,
- transport odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji łącznie z kosztami utylizacji, informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zgodnie z treścią uzgodnień stanowiących integralną część dokumentacji projektowej.
- informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach publicznie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem !

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76693,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108086,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76693,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Tadeusz Kopała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840000879

7.3.4) Miejscowość: Bliżyce 5

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76693,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.