eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa energii elektrycznej na potrzeby PCI Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PCI Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798 870 452

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.jeczalik@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa8855c6-cc8d-433f-8981-0b19964539a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Łączenie Przedsiębiorczości z Nauką

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PCI Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa8855c6-cc8d-433f-8981-0b19964539a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencjału ośrodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-DFA.2621.16.2025.PJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 431276,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130634,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PCI Sp. z o.o.”.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Podkarpackiego Centrum Innowacji tj. budynku przy ul. Lenartowicza 4 w Rzeszowie, w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne, o łącznym szacowanym wolumenie 101 587,50 KWh. Przeznaczonej na własne potrzeby Zamawiającego (Odbiorcy), będącego jednocześnie nabywcą końcowym w rozumieniu przepisów o podatku akcyzowym oraz odbiorcą końcowym w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne, do punktu poboru energii zlokalizowanego przy ulicy Teofila Lenartowicza 4 w Rzeszowie, zgodnie z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług/dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
7. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny oraz ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi, na fakt, iż jedyna oferta złożona w postępowaniu, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Wykonawca został wezwany do złożenia wyjaśnień w zakresie podejrzenia wystąpienia w ofercie Wykonawcy tzw. rażąco niskiej ceny. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca wskazał, że oferta nie obejmuje w zaoferowanej cenie kosztów dystrybucji. Zamawiający w celu rozwiania wątpliwości, zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie kwestii związanej
z brakiem ujęcia w kalkulacji ceny oferty kosztów dystrybucji. Wykonawca potwierdził, że cena zawarta
w ofercie nie obejmuje kosztów dystrybucji, które to będzie należało dodatkowo naliczać na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający w dokumentach zamówienia, jak również w wyjaśnieniach do treści SWZ publikowanych w odpowiedzi na pytania Wykonawców wskazywał na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest kompleksowa sprzedaż energii elektrycznej tj. sprzedaż energii oraz jej dystrybucja. W rozdziale XV pkt. 2 SWZ wskazano: Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, w tym warunki i obowiązki umowne.
W związku z powyższym, Wykonawcy należało uznać za niezgodną z warunkami zamówienia określonymi w dokumentach zamówienia.
. Z uwagi na powyższe, Zamawiający był zobligowany do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98462,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98462,67 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.