Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250849/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dróg dojazdowych do pól” w pakietach 1, 2, 3 i 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6442121
1.5.8.) Numer faksu: 14 6422747
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umdabrowatarnowska,m,401529,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja dróg dojazdowych do pól” w pakietach 1, 2, 3 i 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a83c1767-01cc-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030761/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg dojazdowych do pól
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250849/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373162,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Nieczajnie Dolnej;Wykonanie robót, obejmować będzie m.in.:
- Roboty pomiarowe,
- Roboty ziemne,
- Wykonanie podbudowy,
- Wykonanie warstwy górnej,
- Plantowanie terenu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 102737,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Nieczajnie Górnej;Wykonanie robót, obejmować będzie m.in.:
- Roboty pomiarowe,
- Roboty ziemne,
- Wykonanie podbudowy,
- Wykonanie warstwy górnej,
- Plantowanie terenu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 101795,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Gruszowie Wielkim;Wykonanie robót, obejmować będzie m.in.:
- Roboty pomiarowe,
- Roboty ziemne,
- Wykonanie podbudowy,
- Wykonanie warstwy górnej,
- Plantowanie terenu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 101795,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Smęgorzowie.Wykonanie robót, obejmować będzie m.in.:
- Roboty pomiarowe,
- Roboty ziemne,
- Wykonanie podbudowy,
- Wykonanie warstwy górnej,
- Plantowanie terenu,
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (dla Pakietu 4),
- Wykonanie poboczy i regulacja studzienek (dla Pakietu 4)
zgodnie z Załącznikiem nr 1 – Kosztorysem ofertowym i Załącznikiem nr 11 – Zgłoszeniem robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 93647,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122514,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125464,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122514,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710004224
7.3.3) Ulica: ul. B. Joselewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122514,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114882,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121658,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114882,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710004224
7.3.3) Ulica: ul. B. Joselewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114882,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117607,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120797,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117607,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. DAREX Dariusz Knutelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711109008
7.3.3) Ulica: Nieczajna Górna 304
7.3.4) Miejscowość: Nieczajna Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Knutelski F.H.U. DAREX
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Knutelski F.H.U. DAREX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117607,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140884,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140884,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140884,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711554636
7.3.3) Ulica: ul. Św. Floriana 8B
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
jakie przetargi wygrała firma
Kompleksowe Utrzymanie Dróg Mariusz Biedroński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140884,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Zakup koparko - ładowarki
- Zakup wraz z dostawą pojemników jednorazowych na żywność III
- Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami
- Dostarczenie i montaż projektora kinowego laserowego wraz z serwerem w Kinie Sokół w Dąbrowie Tarnowskiej
- Zakup wraz z dostawą opatrunków
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.