Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243810/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2022 w ramach PT PROW 2014-2020 i PO RYBY 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 468
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 54 16 411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2022 w ramach PT PROW 2014-2020 i PO RYBY 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a799f076-3567-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/41/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 WYKONANIE, OZNACZENIE I DOSTAWA KALENDARZY NA ROK 2022 W RAMACH PT PROW 2014-2020 I PO RYBY 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (zadanie 1) oraz Europejski Fundusz Morski i Rybacki w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 (zadanie 2)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-X.272.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2022 na potrzeby realizacji zadań PT PROW 2014-2020 i PT PO RYBY zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1 pn. Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2022 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020:
1) Kalendarz książkowy na rok 2022 – ilość: 150 szt.;
2) Kalendarz biurkowy z kalendarium tygodniowym na rok 2022 – ilość: 150 szt.;
3) Kalendarz ścienny na rok 2022 – ilość: 150 szt.;
Zadanie 2 pn. Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2022 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PO RYBY 2014-2020 :
1) Kalendarz biurkowy na rok 2022 – w formie podkładki pod mysz komputerową – ilość: 150 szt.;
Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia „Zamawiający wymaga, aby kolorystyka była dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – dotyczy każdej pozycji OPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199792-8 - Kalendarze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.11.2021 r. zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA, AL. PIASTÓW 42, 71-062 SZCZECIN. Cena najkorzystniejszej oferty - 20 460,66 zł przekraczała kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 20 000,00 zł. Decyzją Zamawiającego kwota ta została zwiększona do wysokości umożliwiającego zawarcie umowy na realizację zadania publicznego. W dniu 02.12.2021 r. zamawiający otrzymał informację od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, że odstępuje on od zawarcia umowy.Wobec powyższego zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20460,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa osprzętu do diatermii i ewakuatora dymu będącego na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu oraz OT w Głubczycach, Grodkowie i Oleśnie z podziałem na zadania
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- [U/15/TP/2025] System nadzorowania SPP w Opolu wraz z obsługą serwisową parkometrów.
- Dostawa spektrometru absorpcji atomowej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Markę Polskiej Gospodarki w ramach realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych (....)
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Dostawa gadżetów promocyjnych na konferencję- Wydział Informatyki
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na Podsumowanie Roku Sportowego 2025
- Projekt, wykonanie i dostarczenie produktów promocyjnych do siedziby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach
- Dostawa bluz kangurek
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





