eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie Laboratorium z dostarczeniem Systemu "CleanRoom" w budynku "MOLecoLAB" Łódzkie Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych, w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Laboratorium z dostarczeniem Systemu „CleanRoom” w budynku „MOLecoLAB” Łódzkie Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych, w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.wyszomirski@umed.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Laboratorium z dostarczeniem Systemu „CleanRoom” w budynku „MOLecoLAB” Łódzkie Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych, w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1b5b11-d922-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „MOLecoLAB - Łódzkie Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych” (RPLD.01.01.00-10-0007/18) współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2023/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu i certyfikacji Laboratorium z dostarczeniem Systemu „CleanRoom” w budynku „MOLecoLAB” Łódzkie Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami - załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe dokumenty niezbędne do realizacji zadania oraz niezbędne pełnomocnictwa zamawiający przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy.
Szczegółowy zakres prac, jak i warunki oraz zasady realizacji przedmiotu umowy określa opis przedmiotu zamówienia określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) (załącznik nr 2 do SWZ).

Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do:
1) Przygotowania dokumentacji projektowej w postaci projektu wykonawczego adaptacji pomieszczeń oraz projektów wykonawczych wszystkich branż zgodnie z w/w Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz ewentualnymi zmianami zaakceptowanymi przez osoby upoważnione do reprezentowania przez strony;
2) Wykonaniu laboratorium wraz z dostawami wyposażenia przewidzianego w SWZ i umowie;
3) Uzyskania certyfikatów opisanych Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowiącym jej część Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) w szczególności Certyfikatu Dobrej Praktyki Wytwarzania i Akredytacji Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek oraz Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz innych wymaganych do ich uzyskania w zakresie opisanym w SWZ i PFU,
4) Przygotowania dokumentacji powykonawczej w modelu BIM z uwzględnieniem dostarczanych mebli, dozowników i wyposażenia.
5) Realizacji obowiązków gwarancyjnych określonych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214610-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3187145,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4551000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3187145,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEANPROJECT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223145376

7.3.3) Ulica: Płocka 18A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3187145,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.