Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00317954/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2022/BZP 00023509/01 - Wynik z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków Gminy Michałowice ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.4.2.) Miejscowość: Reguły
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309570
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00304939/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z budynków należących do Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów:
1) segregowanych z budynku w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1;
2) zmieszanych z budynku gminnego w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34.
3. Zamówienie będzie polegało na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych.
4. W budynku Urzędu Gminy w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) dostarczenie pojemników do segregacji odpadów w następującej ilości:
a) 2 x SM1100L (makulatura),
b) 2 x SM1100L (tworzywa sztuczne i metale),
c) 2 x SM1100L (zmieszane),
d) 1 x 240L (szkło);
2) odbiór odpadów w zakresie makulatury, tworzyw sztucznych i metali oraz odpadów zmieszanych z częstotliwością co 7 dni (w każdy piątek z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy wypada on w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnienie pojemników odbędzie się w następny dzień roboczy następujący po nim), Zamawiający szacuje 53 odbiory w roku;
3) odbiór odpadów ze wskazanych pojemników dotyczy szkła z częstotliwością co 14 dni (w co drugi piątek z zastrzeżeniem iż w przypadku, gdy wypada on w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnienie pojemnika odbędzie się w następny dzień roboczy następujący po nim), Zamawiający szacuje 27 odbiorów w roku;
4) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów z zamykanej altany śmietnikowej umiejscowionej na terenie parkingu przed budynkiem Urzędu Gminy Michałowice;
5) klucze do altany śmietnikowej znajdować się będą u pracowników ochrony Urzędu Gminy, którzy będą wydawać je przy każdorazowym odbiorze odpadów, a przy ich zwrocie podpisywać protokół odbioru odpadów, który będzie dołączany do faktury za wykonaną usługę i stanowić będzie podstawę do jej zapłaty;
6) Protokół powinien zawierać minimum datę odbioru odpadów, ilość opróżnianych pojemników oraz ich rodzaj i podpis osoby odbierającej odpady z ramienia Wykonawcy;
7) w przypadku zgromadzenia większej ilości odpadów, przekraczających ładowność pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru odpadów powyżej limitu (bez względu na ilość) i zakwalifikowaniu go jako kolejny pojemnik w cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednak nie wyższej niż zadeklarowana w stosunku do odpowiedniej frakcji w złożonej ofercie.
5. W budynku gminnym w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) dostarczenie pojemników do odpadów zmieszanych w następującej ilości:
a) 1x SM1100L;
2) odbiór odpadów na każde telefoniczne bądź mailowe zgłoszenie pracownika Urzędu Gminy (w terminie maksymalnie 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia), jednak z częstotliwością nie większą niż 2 (dwa) razy w miesiącu, Zamawiający szacuje 27 odbiorów w roku;
3) w przypadku zgromadzenia większej ilości odpadów, przekraczających ładowność pojemnika, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru odpadów powyżej limitu (bez względu na ilość) i zakwalifikowaniu go jako kolejny pojemnik w cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednak nie wyższej niż zadeklarowana w stosunku do odpowiedniej frakcji w złożonej ofercie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora Umowy, z którym Zamawiający będzie mógł się skontaktować bezpośrednio. Koordynator będzie odpowiadał za nadzorowanie wykonywania umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany koordynatora wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia zmiany, powiadomi pisemnie o tym fakcie Zamawiającego.
8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególności za szkody powstałe w mieniu Gminy Michałowice wskutek działania lub zaniechania pracowników Wykonawcy.
9. W przypadku skierowania przez osobę trzecią w stosunku do Zamawiającego roszczeń związanych ze szkodą powstałą w wyniku działania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia tych roszczeń i zwolnienia Zamawiającego z obowiązku ich zadośćuczynienia i realizacji.
10. Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. Wskazaniem do wymiany lub naprawy jest uszkodzenie polegające na uszkodzeniu pojemnika, powodującym utratę jego sprawności technicznej. Uszkodzony lub zużyty pojemnik powinien zostać niezwłocznie wymieniony lub naprawiony tj. w terminie 3 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności wymiany lub naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
11. Za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
12. Odbiór odpadów komunalnych z budynków będzie realizowany przez Wykonawcę na podstawie opracowanego harmonogramu przedstawionego Zamawiającemu przed zawarciem umowy zawierającego podział na budynki objęte zamówieniem.
13. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.
14. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność, zamkniecie drogi lub nadzwyczajne warunki atmosferyczne mające wpływ na przejezdność dróg), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu.
16. Odebrane odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania.
17. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
18. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).
19. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności w zakresie odbioru odpadów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z budynków należących do Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów:
1) segregowanych z budynku w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1;
2) zmieszanych z budynku gminnego w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34.
3. Zamówienie będzie polegało na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych.
4. W budynku Urzędu Gminy w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) dostarczenie pojemników do segregacji odpadów w następującej ilości:
a) 2 x SM1100L (makulatura),
b) 2 x SM1100L (tworzywa sztuczne i metale),
c) 2 x SM1100L (zmieszane),
d) 1 x 240L (szkło);
2) odbiór odpadów w zakresie makulatury, tworzyw sztucznych i metali oraz odpadów zmieszanych z częstotliwością co 7 dni (w każdy piątek z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy wypada on w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnienie pojemników odbędzie się w następny dzień roboczy następujący po nim), Zamawiający szacuje 53 odbiory w roku;
3) odbiór odpadów ze wskazanych pojemników dotyczy szkła z częstotliwością co 14 dni (w co drugi piątek z zastrzeżeniem iż w przypadku, gdy wypada on w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnienie pojemnika odbędzie się w następny dzień roboczy następujący po nim), Zamawiający szacuje 27 odbiorów w roku;
4) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów z zamykanej altany śmietnikowej umiejscowionej na terenie parkingu przed budynkiem Urzędu Gminy Michałowice;
5) klucze do altany śmietnikowej znajdować się będą u pracowników ochrony Urzędu Gminy, którzy będą wydawać je przy każdorazowym odbiorze odpadów, a przy ich zwrocie podpisywać protokół odbioru odpadów, który będzie dołączany do faktury za wykonaną usługę i stanowić będzie podstawę do jej zapłaty;
6) Protokół powinien zawierać minimum datę odbioru odpadów, ilość opróżnianych pojemników oraz ich rodzaj i podpis osoby odbierającej odpady z ramienia Wykonawcy;
7) w przypadku zgromadzenia większej ilości odpadów, przekraczających ładowność pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru odpadów powyżej limitu (bez względu na ilość) i zakwalifikowaniu go jako kolejny pojemnik w cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednak nie wyższej niż zadeklarowana w stosunku do odpowiedniej frakcji w złożonej ofercie.
5. W budynku gminnym w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) dostarczenie pojemników do odpadów zmieszanych w następującej ilości:
a) 1x SM1100L;
2) odbiór odpadów na każde telefoniczne bądź mailowe zgłoszenie pracownika Urzędu Gminy (w terminie maksymalnie 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia), jednak z częstotliwością nie większą niż 2 (dwa) razy w miesiącu, Zamawiający szacuje 27 odbiorów w roku;
3) w przypadku zgromadzenia większej ilości odpadów, przekraczających ładowność pojemnika, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru odpadów powyżej limitu (bez względu na ilość) i zakwalifikowaniu go jako kolejny pojemnik w cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednak nie wyższej niż zadeklarowana w stosunku do odpowiedniej frakcji w złożonej ofercie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora Umowy, z którym Zamawiający będzie mógł się skontaktować bezpośrednio. Koordynator będzie odpowiadał za nadzorowanie wykonywania umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany koordynatora wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia zmiany, powiadomi pisemnie o tym fakcie Zamawiającego.
8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególności za szkody powstałe w mieniu Gminy Michałowice wskutek działania lub zaniechania pracowników Wykonawcy.
9. W przypadku skierowania przez osobę trzecią w stosunku do Zamawiającego roszczeń związanych ze szkodą powstałą w wyniku działania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia tych roszczeń i zwolnienia Zamawiającego z obowiązku ich zadośćuczynienia i realizacji.
10. Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. Wskazaniem do wymiany lub naprawy jest uszkodzenie polegające na uszkodzeniu pojemnika, powodującym utratę jego sprawności technicznej. Uszkodzony lub zużyty pojemnik powinien zostać niezwłocznie wymieniony lub naprawiony tj. w terminie 3 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności wymiany lub naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
11. Za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
12. Odbiór odpadów komunalnych z budynków będzie realizowany przez Wykonawcę na podstawie opracowanego harmonogramu przedstawionego Zamawiającemu przed zawarciem umowy zawierającego podział na budynki objęte zamówieniem.
13. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.
14. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność, zamkniecie drogi lub nadzwyczajne warunki atmosferyczne mające wpływ na przejezdność dróg), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu.
17. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
18. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).
19. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności w zakresie odbioru odpadów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
INNE PRZETARGI REGUŁY
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów ulegających biodegradacji, gruzu zmieszanego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych bębnów i tonerów oraz tekstyliów...
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
- Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno - Kanalizacyjne "Eko - Skawa" Sp. z o.o.
- Organizacja i prowadzenie na terenie miasta Jedlina-Zdrój Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Szulborze Wielkie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.