Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00269610/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd systemów wentylacji w tunelu, budynkach, galerii technicznych oraz systemu różnicowania ciśnień w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście -
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810504943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Władysława IV 12
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wlodarczyk@zdmiz.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zegluga.swi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmiz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd systemów wentylacji w tunelu, budynkach, galerii technicznych oraz systemu różnicowania ciśnień w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36d976d-30e6-4682-be58-a553151b9d8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045889/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przegląd systemów wentylacji w tunelu, przegląd i serwis wentylacji budynków , galerii technicznych oraz systemu różnicowania ciśnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 468000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja 9 szt. wentylatorów wraz z klapami tunelowymi i przy wentylatorowymi zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia nr 1 zainstalowanych w tunelu pod Świną w Świnoujściu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 198000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Przegląd i serwis wentylacji budynków, galerii technicznych oraz systemu różnicowania ciśnień, stanowiącym załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 270000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSI Europe Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132992944
7.3.3) Ulica: ul. Pawła Włodkowica 2 C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-262
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSI Europe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132992944
7.3.3) Ulica: ul. Pawła Włodkowica 2C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-262
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-19INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Dostawy ryb do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części"
- "Zakup i dostawa 500 sztuk fabrycznie nowych łóżek składanych z grubym materacem"
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków pielęgnacyjnych
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
- Dostawy mrożonek do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części
- Dostawy jajek do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty kominiarskie w zasobach komunalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz. w zakresie dostosowywania przewodów kominowych.
- Obsługa techniczna wraz z konserwacją urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach i obiektach zarządzanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie i Żelazowej Woli
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





