Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00158956/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00167752/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00172076/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4694871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a28515b-de77-463b-af60-f61cbe06a488
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081080/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Drukarki i plotery
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WO.260.10.2025.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344512,19 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79960,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie w liczbie 48 sztuk. Urządzenia wielofunkcyjne MFP A4 (kolorowa kopiarka + drukarka sieciowa + kolorowy skaner sieciowy) muszą być fabrycznie nowe, gotowe do pracy oraz dostarczone z zainstalowanymi oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, w tym tonerami startowymi, z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi oraz innymi dokumentami niezbędnymi do ich użytkowania i wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy,
2) zapewnienie stałej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych MFP w miejscu ich użytkowania, wynikającej z gwarancji - o zakresie określonym w § 3 Projektowanych postanowień umowy (dalej: PPU), które stanowią Załącznik Nr 4 do SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenia wielofunkcyjne MFP, spełniające wymagane minimalne parametry techniczne, określone w załączniku Nr 1 do PPU, które stanowią Załącznik Nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia wielofunkcyjne MFP fabrycznie nowe, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się także w PPU, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.
5. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 30232100-5 Drukarki i plotery.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Ze względu na jednorodny charakter dostawy i jej niewielki zakres, nie ma możliwości podzielenia zamówienia na części. Podział zamówienia na mniejsze części mógłby spowodować zmniejszenie atrakcyjności tego zamówienia dla potencjalnych wykonawców, a tym samym doprowadzić mógłby do sytuacji, w której w postępowaniu nie zostałaby złożona żadna oferta. Ponadto zamówienie jest częścią zamówienia udzielanego w częściach w odrębnych postępowaniach.
7. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać wymogom określonym w SWZ, w szczególności w opisie technicznym urządzeń wielofunkcyjnych MFP, który stanowi załącznik Nr 1 do PPU, które stanowią Załącznik Nr 4 do SWZ. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ (w tym jej załącznikach) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i funkcjonalnościach odpowiadającym co najmniej minimalnym parametrom i funkcjonalnościom wyszczególnionym i określonym w opisie technicznym urządzeń wielofunkcyjnych MFP, który stanowi załącznik Nr 1 do PPU, które stanowią załącznik Nr 4 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty stosowne dokumenty, zawierające opis / parametry / funkcjonalność zastosowanych rozwiązań równoważnych. Ww. dokumenty powinny pozwolić Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie rozwiązań równoważnych z wymaganiami określonymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89150,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156217,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89150,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faxiko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391002017
7.3.3) Ulica: Kopernika 31
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-513
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89150,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Rozbiórka i budowa przepusty kamienno - ceglanego w km 20+800 drogi wojewódzkiej nr 656 koło msc. Zelki
- Usługa nadzoru konserwacyjnego, przeglądu oraz naprawy występujących usterek urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, zamontowanych w obiekcie Zamawiającego przy ul. Trylińskiego 18 w Olsztynie
- Przeprowadzenie szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - poziom podstawowy (TSR I) w ramach projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS (...)"*
- Przebudowa łazienek na parterze oraz III piętrze budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37F
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń audiowizualnych, urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych - ZP/TP-11/25
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.