eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Ośniszczewku wraz z wyposażeniem Etap I - PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OŚNISZCZEWKU GMINA DĄBROWA BISKUPIA



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Ośniszczewku wraz z wyposażeniem
Etap I – PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OŚNISZCZEWKU GMINA DĄBROWA BISKUPIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 3117000

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 5065420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/757481

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Ośniszczewku wraz z wyposażeniem
Etap I – PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OŚNISZCZEWKU GMINA DĄBROWA BISKUPIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e0e6a4-e41c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050898/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Ośniszczewku wraz z wyposażeniem Etap I – Przebudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ośniszczewku, gmina Dąbrowa Biskupia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1402808,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Ośniszczewku wraz z wyposażeniem
Etap I – PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OŚNISZCZEWKU GMINA DĄBROWA BISKUPIA
STAN TECHNICZNY OBIEKTU
Stan techniczny istniejącego obiektu szkoły podstawowej jest dobry i nie nosi śladów spękań i zarysowań istotnych elementów konstrukcyjnych. Mury nie są zmurszałe a stropy nie wykazują zniszczeń. W toku inwentaryzacji obiektu stwierdzono, że niektóre elementy obiektu powinny być wymienione na nowe, przebudowane i dostosowane do obecnych warunków technicznych a także zmniejszą koszty utrzymania obiektu szkoły.
ZAKRES ROBÓT
Termomodernizacja
W zakres wykonania termomodernizacji określono ocieplenie następujących elementów budowlanych:
- ściany zewnętrzne styropianem EPS 80 031 fasada grubości 20 cm z tynkiem cienkowarstwowym sylikonowym w kolorze jasnym –( popiel + biały);
- ocieplenie stropodachu od strony wewnętrznej wełną mineralną grubości 20 cm na poziomie II kondygnacji (sufity podwieszone na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami GKF);
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej PCV w całości;
- wymiana źródła ciepła centralnego ogrzewania i cwu z kotła olejowego na pompę ciepła o następujących parametrach :
„praca na czynniku chłodniczym R407C, nominalna moc grzewcza A7W70: co najmniej 90,0 KW, moc grzewcza przy A=10W70: co najmniej 81,0 KW, maksymalna temperatura wody grzewczej co najmniej 65 st. C przy – 20 st. C powietrza zewnętrznego, poziom ciśnienia akustycznego mierzony metr od jednego urządzenia maksymalnie 59 dB (A) maksymalny spręż statyczny wentylatora nie mniejszy niż 60 Pa, urządzenie wyposażone we wtrysk czynnika chłodniczego bezpośrednio do komory sprężarki , spiralne sterowanie inwentorów o zasilanie : trójfazowe 400 V, co najmniej 5 letnia gwarancja producent a sprawność sezonowa SCOP (klimat umiarkowany, zasilanie 55 st. C – min. 3,2 , możliwość sterowania poprzez protokół Modbus RTU – zintegrowana praca kaskadowa (rotacja, praca zapasowa, praca namiarowa”;
- montaż paneli słonecznych o mocy 50 KW.
Pozostałe roboty budowlane
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr 5,2 mm;
- przemurowanie kominów ponad dachem;
- wymiana rynien i rur spustowych w całości z wymiana kinet pod żygaczami;
- wymiana instalacji odgromowej po wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych;
- przebudowa schodów zewnętrznych od strony zachodniej (boisk sportowych) z jednoczesnym wykonaniem podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami z pokryciem płytkami GRES mrozoodpornymi i p. poślizgowymi + balustrady dostosowane do wykonanych elementów;
- naprawa schodów zewnętrznych – wejście do kotłowni (naprawa stopni z wymianą płytek gres mrozoodpornych i p. poślizgowych;
- wykonanie daszków nad wejściami do obiektu szkolnego (szt. 3);
- wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej z dostosowaniem jej do wymagań p.poż.
(wyłączniki główne p. poż. , oświetlenie ewakuacyjne, oświetlenie awaryjne)
wraz z osprzętem tj. lampy, gniazda, wyłączniki, (ZK + tablica rozdzielcza);
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej kpl. z ościeżnicami obejmującymi kpl. w całości obiektu;
- wymiana tynków wewnętrznych po wymianie stolarki drzwiowej i przebudowie pomieszczeń;
- malowanie powierzchni wewnętrznych w całości piwnica, parter i piętro;
- przebudowa otworu drzwiowego na II kondygnacji (poszerzenie otworu bez skrzydeł drzwiowych przy salach lekcyjnych 2.7;
- wykonanie instalacji wodnej p.poż na parterze i piętrze HW-25 szt. 2;
- przebudowa toalety na parterze obiektu z dostosowaniem jej dla osób z niepełnosprawnościami;
- wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z białym montażem w istniejących toaletach;
- wymiana instalacji c. o wraz z grzejnikami w pomieszczeniach obiektu szkoły;
- wymiana wykładzin rulonowych w części sal lekcyjnych i komunikacji.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
- powierzchnia zabudowy - 500,30 m2
- powierzchnia użytkowa - 870,24 m2
- kubatura - 3 822,00 m3
- wysokość - 7,64 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres określony w ofercie , nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. Na pompę ciepła co najmniej 5 letnia gwarancja producenta.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2041079,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2041079,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2041079,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "WRÓBLEWSKI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561020385

7.3.3) Ulica: Dobra 57

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-153

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne 12% - Zakład Elektryczny Marcin Kierstan


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2041079,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.