Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281447/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Okresowe przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy bieżące kotłów gaz. BERETTA w lokalach mieszk. i użytk. zarządzanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o. w Gliwicach - pełna nazwa - w dok. zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11296271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowe przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy bieżące kotłów gaz. BERETTA w lokalach mieszk. i użytk. zarządzanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o. w Gliwicach - pełna nazwa - w dok. zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce761a3a-70e3-4662-8374-b24d523f08bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 129/2025/TR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot i zakres zamówienia
1. Wykonanie okresowych przeglądów gwarancyjnych dla kotłów gazowych kondensacyjnych jedno- i dwufunkcyjnych BERETTA zainstalowanych w gminnych lokalach mieszkalnych oraz lokalach użytkowych znajdujących się na terenie gminy Gliwice w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
Zamówienie dotyczy przeglądów wymaganych przez producenta kotłów gazowych, w zakres których wchodzą czynności wyszczególnione w książce gwarancyjnej, dokumentacji techniczno-ruchowej lub innym dokumencie wskazanym przez producenta danego kotła, dojazd na miejsce oraz koszt zakupu niezbędnych części wraz z ich wymianą jeżeli wymaga tego producent.
2. Wykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych dla kotłów gazowych kondensacyjnych jedno– i dwufunkcyjnych BERETTA zainstalowanych w gminnych lokalach mieszkalnych oraz lokalach użytkowych znajdujących się na terenie gminy Gliwice w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
Zamówienie dotyczy przeglądów starszych kotłów gazowych, których nie obejmuje już gwarancja producenta. Zakres przeglądu obejmować będzie: ocenę stanu technicznego kotła; czynności zalecane przez producenta (wyszczególnione w książce gwarancyjnej, dokumentacji techniczno-ruchowej lub innym wskazanym przez producenta dokumencie) gwarantujące prawidłową i bezpieczną pracę urządzenia; dojazd na miejsce, wykonanie dokumentacji z opisem wykonanych czynności.
Należy wykonać dwa przeglądy dla każdego z kotłów, po jednym przeglądzie w każdym roku realizacji zamówienia, przed sezonem grzewczym, w terminach ustalanych indywidualnie z użytkownikami wraz z wykonaniem napraw bieżących (wymiana uszkodzonych lub zużytych części) wynikłych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
W przypadku konieczności dokonania naprawy, wymiany części lub kotła, wszelkie prace z tym związane będą rozliczane osobno po akceptacji wcześniej przedstawionych kosztów.
Ilość kotłów – 150 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195165,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195165,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROBUD ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY SŁAWOMIR STRĄCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311673715
7.3.3) Ulica: Jasińskiego 12/5
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDROBUD ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY SŁAWOMIR STRĄCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
HYDROBUD ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY SŁAWOMIR STRĄCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195165,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- ZP.261.9.2025 KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE
- 39-P-25 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- wykonanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez ZBM I TBS Sp.z.o.o. w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Zakup licencji dostępowych CAL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez ZBM I TBS Sp.z.o.o. w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.
- remont kotła na bloku nr 2.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.