eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiZazielenienie i zwiększenie retencji wód na Placu Wolności w ramach realizacji projektu pn. "Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zazielenienie i zwiększenie retencji wód na Placu Wolności w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zazielenienie i zwiększenie retencji wód na Placu Wolności w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-024d8b27-21eb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198393/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.104.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zazielenienie i zwiększenie retencji wód na Placu Wolności w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim” współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy: Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków.

Inwestycja została podzielona na trzy zadania:

Zadanie nr 1 Rewitalizacji Placu Wolności

Zadanie nr 2 Wymiana okładziny schodów

Zadanie nr 3 Pielęgnacja zieleni wykonanej w ramach Zadania nr 1 w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Zadania nr 1

1.1. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót budowlanych według załączonego projektu oraz przedmiaru.

Przedmiotem inwestycji są roboty w zakresie:
Zadanie nr 1:
Realizacja rewitalizacji Placu Wolności w ramach inwestycji w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury.
.1. Fontanna, kurtyna wodna (likwidacja nawierzchni betonowej na rzecz wykonania fontanny w celu łagodzenia zmian klimatu. Tymczasowej organizacji ruchu;
.1.1. Fontanna
.2. Wymiana nawierzchni nieprzepuszczalnych na przepuszczalne
.2.1. Roboty przygotowawcze
.2.2. Nawierzchnia mineralno-żywiczna piesza
.2.3. Nawierzchnia drewniane
.2.4. Nawierzchnie z kostki kamiennej bazaltowej – układana dwurzędowo
.2.5. Nawierzchnia z płyt granitowych 60x60x10 cm – place reprezentacyjne

.2.6. Nawierzchnia z kostki granitowej 10x20x8 cm -deptak fragment przy elewacjach
.2.7. Ciąg pieszo -rowerowy z płyt betonowych 10x30x8 deptak- droga ppoż
.2.8. Roboty ziemne
.2.9. Organizacja ruchu
.2.10. Obrzeża do nawierzchni deptaka i placów reprezentacyjnych
.3. Wykonanie nasadzeń zieleni urządzonej wraz z drzew istniejących, wykonanie ogrodów deszczowych, niecek retencyjnych
.3.1. Zabezpieczenie drzew na czas budowy
.3.2. Gospodarka zielenią istniejącą
.3.3. Ogrody deszczowe niecki retencyjne
.3.4. Zieleń
.4. Wykonanie zbiornika retencyjnego zbierającego deszczówkę służącą do podlewania zieleni
.4.1. Roboty ziemne
.4.2. Roboty montażowe – kanalizacja deszczowa
.5. Wykonanie systemu nawadniania roślin
.5.1. System automatycznego nawadniania
.6. Wywóz gruzu
.6.1. Wywóz gruzu
.7. Drobne formy architektoniczne (DFA)
.7.1. Dostawa i montaż DFA
.8. Instalacje elektryczne i teletechniczne
.8.1. Układanie kabli w terenie
.8.2. Montaż rozdzielnic
.8.3. Oświetlenie
.8.4. Instalacje teletechniczne - monitoring
.8.5. Pomiary pomontażowe
.9. Remont cokołu pomnika
.9.1. Remont cokołu pomnika
.10. Kanalizacja sanitarna
.10.1. Roboty montażowe - kanalizacja sanitarna
.10.2. Roboty montażowe - kanalizacja wodociągowa

Zadanie nr 2:
Wymiana okładziny schodów
.1. Wymiana okładziny schodów
.1.1. Wymiana okładziny schodów
Zadanie nr 3:
Prace pielęgnacyjne zieleni
.1. Prace pielęgnacyjne zieleni
.1.1. Prace pielęgnacyjne zieleni

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie zawiera załącznik nr 5 i 8 do SWZ oraz dokumentacja projektowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34930000-5 - Urządzenia wodne

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4653701,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6497104,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4653701,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKL-BUD Sp. z o.o. ul. Magazynowa 11a lok. 38, 02-652 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213802418 REGON:368768470

7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 11a lok. 38

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Teletechnika, elektryka, technologia fontanny, zieleń


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4653701,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie przeprowadzone w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim” współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy: Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.