eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubomiaRemont wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Syryni



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Syryni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubomia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324516614

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubomia@lubomia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubomia.idcom-web.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd8933ff-d7d0-4dbd-9a94-48ad9adc8649

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Syryni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd8933ff-d7d0-4dbd-9a94-48ad9adc8649

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068515/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Syryni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.03.2025.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Syryni, przy ul. Powstańców Śl. 26, uszkodzonego w wyniku działania czynników atmosferycznych.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
- zdemontowanie istniejących bramek stalowych,
- rozbiórka części uszkodzonego ogrodzenia piłkochwytów wokół boiska wielofunkcyjnego,
- rozbiórka istniejącej warstwy nawierzchni poliuretanowej pod płytą boiska,
- demontaż istniejących koszy do koszykówki,
- demontaż istniejących uszkodzonych kamer na słupach oświetleniowych,
- pionowanie istniejących słupów oświetlenia boiska wielofunkcyjnego,
- uzupełnienie istniejącej podbudowy wraz z zagęszczeniem pod nową nawierzchnię poliuretanową,
- montaż nowych koszy i bramek na boisku wielofunkcyjnym,
- montaż nowych kamer i nagłośnienia na słupach oświetleniowych,
- wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej na płycie boiska,
- montaż nowego ogrodzenia piłkochwytów o H=5,0 m,
- montaż nowej furtki w ogrodzeniu piłkochwytów,
- regulacja lamp oświetlenia boiska,
- obsianie trenu trawą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym: opis techniczny wraz z rysunkami,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR),
3) przedmiar robót.

W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiary robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45262300-4 - Betonowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542071,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900699,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542071,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVA 2.0 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252354066

7.3.3) Ulica: Narutowicza 53/6

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-130

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542071,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.