eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiRemont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630218518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 41A

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgloszenie@pwik-oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwik-oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaf77f59-2dc5-433e-b81e-32616408f153

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaf77f59-2dc5-433e-b81e-32616408f153

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.03.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont zespołu szatniowego w budynku Centrum Rekreacji Oborniki.
2. Przewiduje się: wymianę materiału wykończeniowego, posadzek, ścian i sufitów, zabudowy z płyt HPL oraz wprowadzenie niewielkiej zmiany w aranżacji zabudowy stałej. W strefie szatni wymianie będzie podlegało wykończenie podłogi, kabin przebieralni, okładziny cokołów pod szafkami oraz skucie płytek ściennych w pozostałych miejscach. Przewiduje się także montaż nowych wpustów kanalizacyjnych, co ułatwi utrzymanie czystości. Istniejące powierzchnie malowane należy odmalować (ściany i sufit). Na czas remontu elementy i urządzenia istniejące (szafki, urządzenia wentylacji mechanicznej, gniazdka, łączniki) nie podlegające rozbiórce i/lub wymianie należy oczyścić, zabezpieczyć przed uszkodzeniem oraz zabrudzeniem. W umywalniach (natryskach) wymianie będzie podlegało zarówno wykończenie podłogi, ścian i sufitów wraz z wymianą urządzeń – płytki, malowanie, armatura sanitarna. Instalacje wentylacji oraz elektryczna nie podlegają przeróbki ani wymianie.
3. Szczegółowy zakres:
1) wyburzenie wskazanych ścianek działowych i postawienie nowych przegród jako zabudowy z płyt HPL,
2) skucie posadzek w strefie szatni, natrysków i śluzy/korytarza i rozbiórka ścianek murowanych;
3) zaprojektowanie i wykonanie nowych wpustów podłogowych kanalizacyjnych w szatniach, w tym wpusty liniowe, a w związku z tym zaprojektowanie nowych spadków posadzki w zakresie zgodnym z dokumentacja rysunkową, stosując materiały odpowiednio dobrane do spadków posadzki i do grubości zaprawy,
4) wymiana okładzin ściennych i podłogowych (strefa natrysków),
5) Uwaga: przeniesienie hydrantu do innego pomieszczenia (celem doprowadzenia do zgodności z projektem z 2013 roku „ROZBUDOWA OBIEKTU PŁYWALNI w Obornikach o nowe formy rekreacji” w zakresie bezpieczeństwa ppoż) nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia,
6) wymiana stolarki drzwiowej na nową aluminiową (3 szt.), odporną na zawilgocenie i rozwój bakterii, wirusów oraz pleśni,
7) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego i montaż nowego, odpornego na zawilgocenia, działanie bakterii i grzybów (pom. 18),
8) malowanie sufitów i ścian farbą zmywalną przeznaczoną do wnętrz pomieszczeń mokrych, kolor biały (pozostałe miejsca objęte dokumentacją),
9) wykonanie okładzin z płyt HPL na podkonstrukcji stalowej (strefa holu/foyer).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Dnia 24.06.2025 r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej tj. wybrano ofertę wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Maciej Olech, Winiary 12, 64-710 Połajewo. Wybrany wykonawca dwukrotnie nie stawił się w wyznaczonych terminach (30 czerwca br. i 2 lipca br.) celem podpisania umowy wymagając od zamawiającego podjęcia decyzji co do przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Wykonawca został poinformowany o możliwości przedłużenia terminu wykonania robót dopiero po podpisania umowy i rozpoczęcia realizacji robót budowlanych tylko w okolicznościach wskazanych w podpisanej umowie. Pomimo takiej informacji wykonawca nie wyraził woli podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503056,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503056,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.