eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 ... .



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 ... .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 ... .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b5d978-f21a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty budowlane - poprawa efektywności energetycznej SOSW Zgierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222101/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4489342,71 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2696982,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla potrzeb budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu przy ul. Parzęczewskiej 46 (zwanego dalej SOSW w Zgierzu) obejmująca dwa zadania inwestycyjne, w szczególności:
1) Zadanie Nr 1. Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku SOSW w Zgierzu,
2) Zadanie Nr 2. Poprawa efektywności energetycznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgierzu.
Wykonawca składa jedną ofertę na wykonanie całości robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający ze względu na różne źródła finansowania, podpisze z Wykonawcą całości robót budowlanych dwie odrębne umowy: dla zadania Nr 1 Zadanie Nr 1 – Dofinansowanie ze środków PFRON, w ramach zadania, pn.: „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku SOSW w Zgierzu”. Środki przyznane uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego Nr 363/22 z dnia 04 maja 2022 r.
Zadanie Nr 2 – Przewidywane dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Łodzi w ramach programu priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery -V edycja” złożony wniosek.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy dot. Zadania Nr 1 - załącznik nr 4a do SWZ;
2) Projekt umowy dot. Zadania Nr 2 - załącznik nr 4b do SWZ;
3) Dokumentacja dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2 - załącznik nr 5 do SWZ;
4. Przedmiar robót - ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją niniejszej SWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji niniejszej SWZ nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenie umownej;
5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, do zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych a także pozyskania we własnym zakresie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do odbioru końcowego dla obu zadań, w tym opracowania dokumentacji powykonawczej.
6. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszych zadań, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
7. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.
8. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia od dnia 1 stycznia 2022 r. udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 z późn. zm.) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu.
9. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

34514700-0 - Platformy ruchome

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31224100-3 - Wtyki i gniazda

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

44621100-0 - Grzejniki

39370000-6 - Instalacje wodne

45231112-3 - Instalacja rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3407812,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3407812,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3407812,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "GIPS-SERVICE" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-270-57-86

7.3.3) Ulica: Stefanii Kuropatwińskiej 12 A

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3407812,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGI:
1) Ze względów technicznych (brak możliwości wskazania dwóch kwot) w rubryce, pn. "Wartość umowy/umowy ramowej" wskazano łączną wartość wynikającą z dwóch zawartych umów, tj. dla Zadania nr 1 i Zadania Nr 2.
Zamawiający w dniu 16.08.2022 r., zawarł dwie odrębne umowy:
- w ramach Zadania Nr 1, pn.: Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku SOSW w Zgierzu na kwotę w wysokości 751 788,58 zł,
- w ramach Zadania Nr 2, pn.: Poprawa efektywności energetycznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgierzu na kwotę w wysokości 2 656 023,81 zł.
2) Ze względów technicznych (brak możliwości wskazania dwóch dat) w rubryce, pn. "Data końcowa okresu obowiązywania" wskazano datę końcową dotyczącą tylko Zadania nr 1, w ramach Zadania Nr 2 data końcowa jej obowiązywania to 30 listopada 2023 r. Uzasadnienie terminu określającego konkretne daty wskazano w ogłoszeniu o zamówieniu dot. niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.