eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1916D oraz modernizacja nawierzchni drogi powiatowej od ul. Akacjowej do granicy strefy zabudowy na odcinku Nr 2, w systemie zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1916D oraz modernizacja nawierzchni drogi powiatowej od ul. Akacjowej do granicy strefy zabudowy na odcinku Nr 2, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48717222067

1.5.8.) Numer faksu: +48717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1916D oraz modernizacja nawierzchni drogi powiatowej od ul. Akacjowej do granicy strefy zabudowy na odcinku Nr 2, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73957268-ed94-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032184/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1916D (ul. Mleczna w m. Kiełczów) w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.2.32.2023.IS.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zamówienia:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1916D (ul. Mleczna w m. Kiełczów) od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1920D (ul. Wrocławska) do skrzyżowania z ul. Akacjową na odcinku Nr 1 oraz modernizacja nawierzchni drogi powiatowej od skrzyżowania z ul. Akacjową do granicy strefy zabudowy na odcinku Nr 2, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy i modernizacji ul. Mlecznej w m. Kiełczów, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, w tym decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności dla odcinka Nr 1, zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę dla odcinka Nr 2, pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia konserwatorskiego oraz odstępstwa od warunków technicznych (jeśli wymagane).
2) Wykonanie dokumentacji projektowej - projektów wykonawczych dla wszystkich branż oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych.
3) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji drogi powiatowej nr 1916D (ul. Mleczna w m. Kiełczów) od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1920D (ul. Wrocławska) poprzez skrzyżowanie ul. Mlecznej z ul. Akacjową do granicy strefy zabudowy, w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.

3. Zakres zamówienia:
Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej i uzgodnienie niezbędnych opracowań projektowych wraz z uzyskaniem decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności dla odcinka nr 1 oraz uzyskaniem skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych wraz z brakiem sprzeciwu do zgłoszenia dla odcinka nr 2.
Etap II - wyznaczenie projektów podziału na gruncie oraz oznaczenie granic słupami PD oraz wykonanie II etapu prac podziałowych – ujawnienie zmian w ewidencji gruntów i budynków.
Etap III - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla odcinka nr 1 i nr 2.

Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie niższym niż 70% wartości umownej brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1214579,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2207942,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1214579,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laubres Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943150906

7.3.3) Ulica: ul. Żernicka 253

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-510

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przy udziale podwykonawców, na których zasoby powołujemy się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, którzy będą wykonywać:
− Zakres powierzonych części zamówienia wykonanie projektu
− Wartość kosztowa lub procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom 5%.
− Nazwa Podwykonawcy SLENDER Daniel Janikowski
− Zakres powierzonych części zamówienia wykonanie nawierzchni bitumicznej
− Wartość kosztowa lub procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom 35%.
− Nazwa Podwykonawcy DROG MAS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
ADRIAN SZAŁOBRYT


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1214579,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.