Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243494/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY
ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jadłodajnia Miejska w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27668012700000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zacisze 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326163764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jadlodajnia@jm.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jm.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb617120-356d-4add-aebd-5edd1bbf903d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność gastronomiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBYZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb617120-356d-4add-aebd-5edd1bbf903d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043494/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy produktów spożywczych do siedziby zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego, które będą zamawiane sukcesywnie. Dostawy powinny być realizowane partiami, w zależności od potrzeb, z możliwością codziennych dostaw, według odrębnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zlecenia powinna nastąpić w ciągu 24 godzin. Dostawa towarów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 07.00.Częstotliwość dostaw wg zapotrzebowania, na żądanie zamawiającego nawet codziennie. Różne produkty spożywcze, produkty sypkie, jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr 2a do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego, które będą zamawiane sukcesywnie. Dostawy powinny być realizowane partiami, w zależności od potrzeb, z możliwością codziennych dostaw, według odrębnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zlecenia powinna nastąpić w ciągu 24 godzin. Dostawa towarów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 07.00.Częstotliwość dostaw wg zapotrzebowania, na żądanie zamawiającego nawet codziennie. Pieczywo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr 2b do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego, które będą zamawiane sukcesywnie. Dostawy powinny być realizowane partiami, w zależności od potrzeb, z możliwością codziennych dostaw, według odrębnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zlecenia powinna nastąpić w ciągu 24 godzin. Dostawa towarów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 07.00.Częstotliwość dostaw wg zapotrzebowania, na żądanie zamawiającego nawet codziennie. Warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr 2c do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego, które będą zamawiane sukcesywnie. Dostawy powinny być realizowane partiami, w zależności od potrzeb, z możliwością codziennych dostaw, według odrębnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zlecenia powinna nastąpić w ciągu 24 godzin. Dostawa towarów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 07.00.Częstotliwość dostaw wg zapotrzebowania, na żądanie zamawiającego nawet codziennie. Mięso, wędliny, drób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr 2d do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 76200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego, które będą zamawiane sukcesywnie. Dostawy powinny być realizowane partiami, w zależności od potrzeb, z możliwością codziennych dostaw, według odrębnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zlecenia powinna nastąpić w ciągu 24 godzin. Dostawa towarów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 07.00.Częstotliwość dostaw wg zapotrzebowania, na żądanie zamawiającego nawet codziennie. Nabiał, tłuszcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr 2e do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15512000-0 - Śmietana
15542100-0 - Ser twarogowy
15544000-3 - Ser twardy
4.5.5.) Wartość części: 35700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49619,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54526,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49619,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Jaworzno A. Sikorski, M.Sikorski S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322027522
7.3.3) Ulica: Martyiaków
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIGMA JAWORZNO A.SIKORSKI, M.SIKORSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SIGMA JAWORZNO A.SIKORSKI, M.SIKORSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49619,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20553,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21876,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20553,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Bigaj Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6320100309
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20553,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58863,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66134,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58863,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorex II Ryszard Guja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321538031
7.3.3) Ulica: Martyniaków
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58863,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70609,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100132,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70609,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Markus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321003206
7.3.3) Ulica: Matejki
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70609,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26978,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35246,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35246,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Jaworzno A. Sikorski, M. Sikorski S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322027522
7.3.3) Ulica: Martyniaków
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIGMA JAWORZNO A.SIKORSKI, M.SIKORSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SIGMA JAWORZNO A.SIKORSKI, M.SIKORSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35246,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywne dostawy 24 tyś l. oleju opałowego do SP 20 oraz 10 tyś l. oleju opałowego do PM 4 w Jaworznie w I półroczu 2026 r,
- ,,Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do grudnia 2026''
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem styczeń - czerwiec 2026.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH OD 01.01.2026 DO 30.06.2026
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych (kuchni) i ciągów komunikacyjnych w dwóch budynkach OKE w Jaworznie w 2026 roku
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
- "Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej POD SOSNAMI w Pułtusku z podziałem na 5 zadań".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- "Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem z podziałem na 5 zadań".
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Obrytem"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





