eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Przebudowa drogi gminnej w Będzitowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Będzitowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Będzitowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4c9d6c-e581-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026676/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w Będzitowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych pn. „Przebudowa drogi gminnej w Będzitowie”. Długość
drogi do przebudowania wynosi ok. 1,2 km.
Zadanie obejmuje odcinek od zjazdu z drogi powiatowej nr 2359C do końca zabudowy. Zakres obejmuje przebudowę
nawierzchni, budowę jednostronnego chodnika na odcinku 162,5m, budowę zjazdów, regulację i zabezpieczenie urządzeń
obcych, stałą i czasową organizację ruchu.
ROZWIĄZANIA PRZYJĘTE W PROJEKCIE
Geometria
W projekcie przyjęto następujące rozwiązania:
Przebieg osi drogi gminnej – skorygowany, dostosowany do istniejących granic pasa drogowego. Konieczność
pomieszczenia projektowanej jezdni z poboczami i skarpami z zmiennym i nieregularnym pasie wymusiła zastosowanie 11
załamań osi drogi w planie. Na ośmiu zastosowano wyokrąglenie łukami poziomymi o promieniach od 200 do 500m, na
trzech z uwagi na niewielkie kąty zwrotu pozostawiono załamania bez łuków. Nie są wymagane poszerzenia pasów jezdni.
Szerokość nawierzchni – 5,0m, szerokość poboczy – 2*0,75m
Chodnik lewostronny o szerokości 2,0m na odcinku od początku przebudowy do km 0+170,0. Zjazdy na odcinku z
chodnikiem ze skosami 1:1 na szerokości 2,0m, na pozostałych odcinkach wyokrąglone łukami o promieniu 3,0m.
Projektowane spadki podłużne niwelety wynoszą od 0,34% do 5,68%. Spadki poprzeczne nawierzchni – 2,0%, obustronne z
wyłączeniem odcinków od początku zadania do km 0+176,0 oraz od km 0+568,80 do km 0+639,78 jednostronny skierowany
na prawą stronę. Zmiana spadku poprzecznego następuje na odcinkach o długości 30,0m.
Odwodnienie
Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe na przyległy teren w obrębie pasa drogowego. Niweleta jest poprowadzona
nieco powyżej rzędnych istniejących. Pobocza umocnione kruszywem ze spadkiem w stronę terenu. Chodniki również
odwadniane powierzchniowo w stronę jezdni. Spadek zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku 2,0m
przylegającym do jezdni tak jak na chodniku, dalej spadek dostosować do rzędnych terenu na granicy pasa drogowego.
Spadek zjazdów bitumicznych dostosować do rzędnych terenu na polach.
Zjazdy
Na odcinku objętym opracowaniem zaprojektowano 40 zjazdów – do każdej działki przylegającej do drogi. Zjazdy na
odcinku poza chodnikiem mają nawierzchnię bitumiczną z wyokrągleniami o promieniu 3,0m, zjazdy w ciągu chodnika – z
kostki betonowej. Zjazdy z kostki mają obramowanie z opornika betonowego i skosy 2,0x2,0m. Zjazdy bitumiczne projektuje
się jak nawierzchnię – bezobramowań z zastosowaniem odsadzek w warstwach konstrukcyjnych. Zjazdy są projektowane
do granicy działki drogowej. Rzędne zjazdów na granicy pasa drogowego dostosować do istniejącego terenu.
Szerokość nawierzchni zjazdów wynosi od 3,5do 5,0m. Zjazd nr 5 w km 0+79,90 posiada nawierzchnię z kostki betonowej i
wymaga przebudowy, pozostałe zjazdy mają nawierzchnię nieulepszoną lub są projektowane na gruncie i będą budowane
jako nowe.
W przedmiarze i wykazie zjazdów jest uwzględniony zjazd nr 41 o nawierzchni bitumicznej bez podanej lokalizacji. Do
wykonania w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
Konstrukcja
Konstrukcja jezdni na ruch lekki KR 1, materiały z istniejącej nawierzchni są traktowane jako wykop.
Jezdnia:
• w-wa ścieralna – asfaltobeton AC 11S (KR 1-2) - 4 cm,
• w-wa wiążąca – asfaltobeton AC 16W (KR 1-2) – 6 cm,
• podbudowa – mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 – 20 cm,
• piasek – 20 cm,
umocnienie pobocza na szerokości 0,75m - mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 – 20 cm, dalej poza poboczem
zieleniec ze spadkiem do terenu.
Zjazdy bitumiczne:
• w-wa ścieralna – asfaltobeton AC 11S (KR 1-2) - 4 cm,
• wyrównanie podbudowy – asfaltobeton AC 16W (KR 1-2) – 50kg/m2,
• podbudowa – mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 – 20 cm,
• piasek – 20 cm,
umocnienie pobocza do granicy pasa drogowego na szerokości 0,75m - mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 – 20
cm, dalej zieleniec wyprofilowany ze spadkiem do terenu.
Zjazdy z kostki betonowej:
• kostka betonowa na podsypce cementowo - piaskowej - 8 cm, zalecany kolor - antracyt
• podbudowa – beton C8/10 – 15 cm,
• piasek – 20 cm.
• umocnienie pobocza do granicy pasa drogowego na szerokości 0,75m - mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 – 20
cm, dalej zieleniec wyprofilowany ze spadkiem do terenu.
Ograniczenie nawierzchni - opornik betonowy 12x25 cm na ławie betonowej z oporem, ograniczenie zastosować poza
szerokością chodnika. Ze względów technologicznych na części zjazdu w pasie chodnika nie stosować opornika, wizualne
wydzielenie zjazdu zapewni kolorystyka nawierzchni. Na granicy zjazd – chodnik kostkę dociąć.
Urządzenia obce
Rozwiązania w zakresie urządzeń obcych:
Na sieci wodociągowej
• regulacja wysokościowa skrzynek zaworowych,
Na sieci teletechnicznej
• montaż rur osłonowych dwudzielnych. W km 0+962,5 na skutek zmiany przebiegu drogi w planie istniejącą rurę ochronną
zamienić na nową o długości 9m. Na zjazdach w lokalizacjach wskazanych w wykazie zjazdów i planie sytuacyjnym ułożyć
rury ochronne dwudzielne na łącznej długości 69m
• Rurociąg przesyłowy paliw płynnych
W km 0+466,40 pod drogą znajduje się rurociąg przesyłowy paliw wymagający zabezpieczenia. Roboty należy prowadzić
zgodnie z uzgodnieniem zarządcy rurociągu (PERN ul. Wyszogrodzka 133, 09-410 Płock) po jego uprzednim
powiadomieniu i ustaleniu sposobu prowadzenia nadzoru właścicielskiego. Przed rozpoczęciem robót podstawowych
wykonać przekopy kontrolne w celu ostatecznego potwierdzenia rzeczywistego przebiegu rurociągu i kabli sygnalizacyjnych.
Rurociąg wymaga zabezpieczenia dwudzielną stalową rurą ochronną o średnicy 508, 8mm ze stali S 235JR na długości
8,0m. Połówki rury łączone spawem. Przed nałożeniem rury ochronnej z przewodu usunąć istniejącą izolację i nałożyć
nową, klasa izolacji C30. Pomiędzy rurą przewodowa i ochronną zastosować opaski dystansowe o wysokości 65mm w
rozstawie co 1,0m; opaski skrajne układane podwójnie. Uszczelnienie końcówek rury osłonowej z zastosowaniem opaski
termokurczliwej, masy uszczelniającej i pianki poliuretanowej. Rurę osłonową zaizolować w klasie C30. Kable
sygnalizacyjne doprowadzić do słupka sygnalizacyjnego. Inwentaryzacje powykonawczą dostarczyć do zarządcy rurociągu.
Przy robotach stosować się do Wytycznych do projektowania budowy przejść rurociągów pod drogami i torami kolejowymi
zamieszczonymi jako składnik Szczegółowych Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót
Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Stała i czasowa organizacja ruchu stanowi odrębne opracowanie i należy ją zastosować zgodnie z załączonymi tam
warunkami i zatwierdzeniami. Stałe oznakowanie jest zaprojektowane dla drogi wewnętrznej będącej pod zarządem zamawiającego. Czasowa organizacja ruchu zakłada dostępność drogi na czas robót ograniczoną dla pojazdów budowy i
dojazdów koniecznych do przyległych pól i zabudowań.
Zadrzewienie i tereny zielone
Wykonanie robót wymaga dokonania wycinek zgodnie z załączonym zezwoleniem na usunięcie drzew i krzewów. W
przedmiarze jest wykazanych więcej drzew niż w decyzji zezwalającej na ich wycinkę – uwzględnione zostały również
drzewa nie wymagające zezwolenia na usunięcie. Należy wykonać nasadzenie kompensacyjne w ilości 101 drzew (brzoza
brodawkowata) oraz 180m2 krzewów (ligustr pospolity). Proponowana lokalizacja nasadzeń jest pokazana na załączonych
szkicach (działka nr 124/2 w Będzitowie oraz działka nr 13 w miejscowości Mierzwin). W przypadku prowadzenie wycinki w
sezonie lęgowym ptaków Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania opinii ornitologicznej.
Oprócz nasadzeń kompensacyjnych w zakres zadania wchodzi dostawa i zainstalowanie 10 budek lęgowych dla ptaków
oraz 10 schronów dla nietoperzy. Lokalizacje Wykonawca uzgodni z Zamawiającym oraz zleci nadzór ornitologiczny nad
powyższymi pracami.
Koszty zapewnienia nadzoru ornitologicznego oraz uzyskania opinii ornitologicznej ponosi Wykonawca.
Wymagania odnośnie budek lęgowych i schronów dla nietoperzy są zamieszczone w załączonej decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach realizacji inwestycji strony 2-3.
Teren pasa drogowego poza poboczami jest przeznaczony do rekultywacji polegającej na usunięciu zanieczyszczeń
(gałęzie, korzenie, kamienie), wyrównaniu, uzupełnieniu humusem i obsianiu trawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2661864,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2661864,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2661864,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2661864,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.