eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76b4e35f-ec0d-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b4e35f-ec0d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup mebli, sprzętu AGD, wyposażenia do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245063,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia pn. „Dostawa i montaż wyposażenia podstawowego budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku" – cz. I zamówienia

1.Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia podstawowego budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku" – cz. 1 zamówienia polegające na wykonaniu, dostawie i montażu wyposażenia podstawowego budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku przy ul. Zachodniej, zgodnie z zestawieniem wyposażenia będącego załącznikiem nr 3 do projektu/wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 7a do SWZ tj.:

1) stoliki do pokoi - 16 szt.,
2) stolik kawowy - 1 szt.,
3) krzesła pokojowe tapicerowane - 45 szt.,
4) szafa półkowa zamykana - 15 szt.,
5) szafa ubraniowa - 15 szt.,
6)biurko z kontenerkiem - 15 szt.,
7)lustro - 15 szt.,
8)stół jadalniany - 1 szt.,
9) narożnik ( kanapa) - 1 szt.,
10)zlew z szafką ze stali nierdzewnej - 1 szt.,
11)zestaw mebli do kuchni na parterze - 1 kpl.,
12)płyta indukcyjna na 4 pola grzewcze - 1 szt.,
13)okap kuchenny - 2 szt.,
14)zmywarka - 1 szt.,
15)lodówka - 1 szt.,
16)piekarnik -1 szt.,
17)zlew stalowy dwukomorowy - 1 szt.,
18) meble do aneksu kuchennego na piętrze - 1 kpl.,
19) płyta indukcyjna na 2 pola grzewcze - 1 szt.,
20) zlew stalowy jednokomorowy - 1szt.,
21)szafa do brudownika - 1 szt.,
22) szafa do gabinetów - 8 szt.,
23) biurko narożne 4 szt.,
24) krzesło kuchenne - 20 szt.,
25) krzesło obrotowe - 4 szt.,
26) szafa na pościel - 2 szt.,
27) szafka szatniowa- komplet - 1 szt.

Wszystkie meble, urządzenia i sprzęt AGD powinny posiadać odpowiednie i aktualne certyfikaty lub atesty.


2. Przedmiot zamówienia na część 1 należy wykonać zgodnie z projektem/wzorem umowy wraz z zestawieniem wyposażenia będącego załącznikiem nr 3 do projektu/wzoru umowy , projektem wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy wraz z zestawieniem wyposażenia - stanowiący dodatek nr 7a do SWZ ,
2) projekt wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego- stanowiący dodatek nr 8 do SWZ ;

4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie wraz z zestawieniem wyposażenia, projekcie wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.

5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń),lub wyrobu (ów) medycznego ( ych), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń lub wyrobu (ów) medycznego ( ych). Wykonawca ma obowiązek zastosować materiały lub urządzenia lub wyroby medyczne, posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z umową lub projektem wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego funkcjonowanie. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia lub wyroby medyczne (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.

6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: Nie dotyczy

7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy.

8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 164631,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa i montaż łóżek rehabilitacyjnych oraz kozetki lekarskiej do budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku" – cz. 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu wyrobów medycznych, tj.: 15 łóżek rehabilitacyjnych wraz z materacami piankowymi i materacami przeciwodleżynowymi zmiennociśnieniowymi wraz z pompą oraz kozetki lekarskiej w budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku przy ul. Zachodniej, zgodnie z zestawieniem wyposażenia będącego załącznikiem nr 2 do projektu/wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 7b do SWZ.

Łóżka rehabilitacyjne wraz z materacami piankowymi i materacami przeciwodleżynowymi zmiennociśnieniowym wraz z pompą oraz kozetka lekarska, jako wyroby medyczne powinny posiadać dopuszczenie do stosowania potwierdzone odpowiednimi aktualnymi certyfikatami lub atestami, oraz spełniać normy i wymogi określone dla wyrobów medycznych, w tym w zakresie bezpieczeństwa i higieny.


2.. Przedmiot zamówienia na część 2 należy wykonać zgodnie z projektem/wzorem umowy wraz z zestawieniem wyposażenia będącego załącznikiem nr 2 do projektu/wzoru umowy, projektem wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa

3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy wraz z zestawieniem wyposażenia - stanowiący dodatek nr 7b do SWZ ,
2) projekt wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego- stanowiący dodatek nr 8 do SWZ ;

4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie wraz z zestawieniem wyposażenia, projekcie wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.

5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń),lub wyrobu (ów) medycznego ( ych), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń lub wyrobu (ów) medycznego ( ych). Wykonawca ma obowiązek zastosować materiały lub urządzenia lub wyroby medyczne, posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z umową lub projektem wyposażenia podstawowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego funkcjonowanie. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia lub wyroby medyczne (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.

6.. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: Nie dotyczy

7.. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy.

8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 80431,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335938,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mabit Komunikacja Wizualna Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369050242

7.3.3) Ulica: ul.Górki 18/3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-204

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63927,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126588,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63927,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bydgosta Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:090014963

7.3.3) Ulica: ul.Fordońska 246

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-766

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63927,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.