Og³oszenie z dnia 2025-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00263732/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00264457/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisowych dla
Szpitalnego Systemu Informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 36-41-378
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kita@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.morawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzelny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisowych dlaSzpitalnego Systemu Informatycznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b14b2aef-db1f-4ea8-8d72-e838658d3ae4
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00308927
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00110578/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie us³ug serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00263732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-13/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 693600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postêpowania jest udzielenie zamówienia w zakresie ¶wiadczenia przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug serwisowych w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego (zwane w Za³±czniku nr 2 do umowy us³ugami obligatoryjnymi lub opcjonalnymi) w cenie okre¶lonej w formularzu asortymentowo – cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia – us³ugi serwisowe w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego - realizowany bêdzie zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego, na zasadach i warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 3 do SWZ) i za³±cznikach do umowy:
1) Za³±cznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji, programów oraz ich Producentów ;
2) Za³±cznik nr 2 do umowy - Specyfikacja us³ug;
3) Za³±cznik nr 3 do umowy – Zakres ¶wiadczonych us³ug;
4) Za³±cznik nr 4 do umowy – Cennik us³ug uzupe³niaj±cych;
5) Za³±cznik nr 5 do umowy – Kontakty oraz procedury bezpieczeñstwa;
6) Za³±cznik nr 6 do umowy - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 853128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 853128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853128,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-20-93-981
7.3.3) Ulica: ul. Szyperska 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-754
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
EHC Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. ¦WIÊTY MARCIN 29/8, 61-806 POZNAÑ POZNAÑ w zakresie Serwis 24/7 zgodnie z deklaracj± zawart± w za³±czniku nr 3 do umowy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 853128,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu oraz wdro¿enie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-us³ug dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych us³ug publicznych na terenie MOF Miasta Pu³awy"
- Zakup, dostawa i monta¿ kompletnego wyposa¿enia dwóch pracowni jêzyków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Zakup sprzêtu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleñ w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa Urzêdu Miasta i Gminy w M³ynarach"
- ¦wiadczenie us³ug serwisu i nadzoru technicznego w zakresie infrastruktury sprzêtowej w 2026 roku
- Zakup prze³±czników sieciowych z serwisem posprzeda¿nym
- Zakup oprogramowania do poprawy bezpieczeñstwa sieci i poczty oraz zakup urz±dzeñ poprawiaj±cych bezpieczeñstwo i ci±g³o¶æ pracy
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





