Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00269438/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d49d858-4ba2-4fb3-8a37-1170273984b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d49d858-4ba2-4fb3-8a37-1170273984b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130313/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.10.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65779,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV J.m. ilość
1 Deser o smaku waniliowym z owocami 15500000-3 kg 120
2 Jogurt naturalny 15551310-1 kg 110
3 Jogurt deserowy z owocami 15551320-4 kg 180
4 Margaryna 15431100-9 kg 80
5 Masło 15530000-2 kg 400
6 Mleko 2% 15511000-3 l 500
7 Mleko 3,2% 15511210-8 l 80
8 Ser mozzarella 15540000-5 kg 20
9 Ser Favita 15542300-2 kg 60
10 Ser topiony 15542200-1 kg 40
11 Ser typu włoskiego 15542100-0 kg 40
12 Ser żółty podpuszczkowy 15544000-3 kg 200
13 Ser żółty salami 15544000-3 kg 100
14 Ser żółty wędzony Rolada ustrzycka 15544000-3 kg 70
15 Ser typu szwajcarskiego 15544000-3 kg 80
16 Ser żółty z przyprawami pełnotłusty 15544000-3 kg 100
17 Serek ziarnisty 15500000-3 kg 110
18 Serek do chleba o różnych smakach 15542000-9 kg 15
19 Serek naturalny 15551000-5 kg 50
20 Serek owocowy 15500000-3 kg 100
21 Śmietana 15512000-0 kg 130
22 Śmietanka UHT 15512000-0 l 40
23 Twaróg półtłusty 15542100-0 kg 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431100-9 - Margaryna
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15542300-2 - Ser feta
15544000-3 - Ser twardy
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
15551500-0 - Maślanka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52766,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65873,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52766,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437174
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52766,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI KULE
więcej: przetargi KULE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2026r. - ZNAK SPRAWY 26/2025
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





