eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › "Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 46 05 710

1.5.8.) Numer faksu: (81) 460 57 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=80750

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a93153-f7d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026422/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Termomodernizacja budynku w Janówku na potrzeby Centrum Społeczności Lokalnej” – współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1533178,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku, w tym realizacja projektu pn. „Termomodernizacja budynku w Janówku na potrzeby Centrum Społeczności Lokalnej”. Budynek zlokalizowany jest w miejscowości Janówek 43 w gminie Mełgiew, na działce o numerze ewidencyjnym 124/3.
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności:
Branża budowlana:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych
2) Wymianę drzwi zewnętrznych,
3) Wymianę okien
4) Wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
5) Prace około montażowe w kotłowni dla źródła ciepła
6) Dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych
7) Zakup wyposażenia – schodołazu
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty murowe
3) Nadproża stalowe
4) Stropy
5) Dach, w tym konstrukcja, izolacje, pokrycie, obróbki blacharskie
6) Ścianki działowe
7) Stolarka okienna i drzwiowa
8) Tynki wewnętrzne, oblicowanie ścian
9) Roboty malarskie, podłoża, posadzki.
Branża elektryczna:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Prace demontażowe
2) Prace przygotowawcze
3) WLZ-ty
4) Tablice elektryczne
5) Instalacje siłowa i gniazd wtykowych
6) Instalacje oświetlenia
7) Zasilacze podgrzewaczy oraz kotła na pellet
8) System zarządzania energią
9) Przycisk ppoż, przycisk GWK wraz z instalacjami
10) Instalacja odgromowa i uziom, rozdział sieci TN-C
11) Pomiary i uruchomienia
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
12) Złącze licznikowe i WLZ
13) Przewody, osprzęt, oprawy
14) Montaż rozdzielni
15) Instalacja wyrównawcza i odgromowa
16) Próby pomontażowe
17) Roboty demontażowe
Branża sanitarna:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Instalacja centralnego ogrzewania
2) Demontaż instalacji, prace budowlane
3) Rury, grzejniki, armatura, izolacje
4) Płukanie, próby i regulacja instalacji
5) Elektryczne podgrzewacze wody
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
6) Instalacja wod.- kan
7) Instalacja wentylacji mechanicznej
8) Instalacja centralnego ogrzewania
9) Powłoki antykorozyjne i izolacja termiczna
10) Grzejniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a i Nr 1b do SWZ. Załącznik nr 1a dotyczy m.in. termomodernizacji budynku oraz prac w branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej na parterze budynku oraz w pomieszczeniu kotłowni. Załącznik nr 1b dotyczy w szczególności wymiany dachu oraz prac na I piętrze budynku w branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej. Projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji budynku w Janówku na potrzeby Centrum Społeczności Lokalnej został wykonany w 2019 roku i stanowi Załącznik nr 1a. Aktualny stan architektoniczno-konstrukcyjny piętra, poddasza i dachu budynku został przedstawiony w dokumentacji z maja 2022 r. i stanowi załącznik nr 1b.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany, projekt techniczny,
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45262522-6 - Roboty murarskie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473333,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2549718,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473333,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURODOM MSG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123343178

7.3.3) Ulica: Wilczopole

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-388

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473333,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.