Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00231130/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00245834/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00255522/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 46 05 710
1.5.8.) Numer faksu: (81) 460 57 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=807501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a93153-f7d7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026422/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Termomodernizacja budynku w Janówku na potrzeby Centrum Społeczności Lokalnej” – współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231130/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1533178,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa i termomodernizacja remizo-świetlicy w Janówku, w tym realizacja projektu pn. „Termomodernizacja budynku w Janówku na potrzeby Centrum Społeczności Lokalnej”. Budynek zlokalizowany jest w miejscowości Janówek 43 w gminie Mełgiew, na działce o numerze ewidencyjnym 124/3.
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności:
Branża budowlana:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych
2) Wymianę drzwi zewnętrznych,
3) Wymianę okien
4) Wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
5) Prace około montażowe w kotłowni dla źródła ciepła
6) Dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych
7) Zakup wyposażenia – schodołazu
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
1) Roboty rozbiórkowe
2) Roboty murowe
3) Nadproża stalowe
4) Stropy
5) Dach, w tym konstrukcja, izolacje, pokrycie, obróbki blacharskie
6) Ścianki działowe
7) Stolarka okienna i drzwiowa
8) Tynki wewnętrzne, oblicowanie ścian
9) Roboty malarskie, podłoża, posadzki.
Branża elektryczna:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Prace demontażowe
2) Prace przygotowawcze
3) WLZ-ty
4) Tablice elektryczne
5) Instalacje siłowa i gniazd wtykowych
6) Instalacje oświetlenia
7) Zasilacze podgrzewaczy oraz kotła na pellet
8) System zarządzania energią
9) Przycisk ppoż, przycisk GWK wraz z instalacjami
10) Instalacja odgromowa i uziom, rozdział sieci TN-C
11) Pomiary i uruchomienia
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
12) Złącze licznikowe i WLZ
13) Przewody, osprzęt, oprawy
14) Montaż rozdzielni
15) Instalacja wyrównawcza i odgromowa
16) Próby pomontażowe
17) Roboty demontażowe
Branża sanitarna:
A. Załącznik nr 1a do SWZ:
1) Instalacja centralnego ogrzewania
2) Demontaż instalacji, prace budowlane
3) Rury, grzejniki, armatura, izolacje
4) Płukanie, próby i regulacja instalacji
5) Elektryczne podgrzewacze wody
B. Załącznik nr 1b do SWZ:
6) Instalacja wod.- kan
7) Instalacja wentylacji mechanicznej
8) Instalacja centralnego ogrzewania
9) Powłoki antykorozyjne i izolacja termiczna
10) Grzejniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a i Nr 1b do SWZ. Załącznik nr 1a dotyczy m.in. termomodernizacji budynku oraz prac w branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej na parterze budynku oraz w pomieszczeniu kotłowni. Załącznik nr 1b dotyczy w szczególności wymiany dachu oraz prac na I piętrze budynku w branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej. Projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji budynku w Janówku na potrzeby Centrum Społeczności Lokalnej został wykonany w 2019 roku i stanowi Załącznik nr 1a. Aktualny stan architektoniczno-konstrukcyjny piętra, poddasza i dachu budynku został przedstawiony w dokumentacji z maja 2022 r. i stanowi załącznik nr 1b.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany, projekt techniczny,
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45262522-6 - Roboty murarskie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473333,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2549718,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473333,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURODOM MSG SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123343178
7.3.3) Ulica: Wilczopole
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-388
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473333,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.