eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała – 3 zadania częściowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f51929a9-ff8a-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała – 3 zadania częściowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51929a9-ff8a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052857/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241831

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogi gminnej ul. Partyzantów na działkach nr ew. 696/21, 639/4
położonych w miejscowości Boguchwała,
gm. Boguchwała w odległości mniejszej niż 10 m od granicy obszaru kolejowego oraz w odległości mniejszej niż 20 m od
osi skrajnego toru linii kolejowej
Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej, oraz kablowej nN, montaż
słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami typu led i osprzętem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny
powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy wraz z uzyskaniem
protokołów dokonanych odbiorów od właściciela sieci. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie
innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.
Uwaga : „Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogi gminnej ul. Partyzantów na działkach nr ew. 696/21,639/4
położonych w miejscowości Boguchwała, gm. Boguchwała w odległości mniejszej niż 10 m od granicy obszaru kolejowego
oraz w odległości mniejszej niż 20 m od osi skrajnego toru linii kolejowej”, pismo : IZO7DI.2133.30.2023.KB.3, z dnia
22.02.2023, wymaga: Wykonawca zgłosi, rozpoczęcie robót do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Sekcji Eksploatacji w
Rzeszowie ( tel. 600 084 395) w celu ustalenia nadzoru.
Wykonawca, wszelkie roboty elektryczne, powiązane ze strukturą PGE Dystrybucja S.A. będzie prowadzić po uprzednim
powiadomieniu i dopuszczeniu przez PGE Dystrybucja S.A. a następnie uzyska protokół odbioru robót.
Zakres robót:
1) montaż przewodu AsXSn 2x25mm 2 na sieci napowietrznej – 353,6 m
2) ułożenie kabla ziemnego YAKXS 4 x 35 mm2 – 242 m
3) żerdź żelbetowa E 10.5/2.5 – szt. 6
4) żerdź żelbetowa E 10.5/4.3 – szt. 6
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku korpus AL., klosz – szkło -13 kpl.
6) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana , pręty uziemiające .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 66723,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Budowa oświetlenia drogi nr ew. 1150 w Mogielnicy, II etap
Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej, oraz kablowej nN; montaż
słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy
oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego
napięcia–TN-C.
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie
innych materiałów i urządzeń niż podane pod wa-runkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.
Zakres robót:
1) montaż przewodu AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrznej - 154 m
2) ułożenie kabla ziemnego YAKY 4 x 35 mm2 – 77m
3) słup wirowany K 2 - 10,5/6 – szt. 3
4) słup wirowany N 3 – 10,5/6 – szt. 2
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku korpus AL., klosz – szkło -5 kpl.
6) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana , pręty uziemiające .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 57198,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Budowa sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogi gminnej
w Boguchwale, ul. Łąkowa”
Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii kablowej nN; montaż słupów stalowych na
fundamencie wraz z oprawami typu led i osprzętem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy
oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy wraz z uzyskaniem protokołów
dokonanych odbiorów od właściciela sieci. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie
innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.Zakres robót:
1) ułożenie kabla ziemnego YAKXS 4 x 35 mm2 – 22 m
2) słup stalowy z wysięgnikiem – szt. 1
3) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku korpus AL., klosz – szkło -1 kpl.
4) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 9733,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTARES - ADAM ANTONIK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690195680

7.3.3) Ulica: ul. gen. Mariana Langiewicza 22

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-085

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98154,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52644,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107993,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52644,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTARES - ADAM ANTONIK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690195680

7.3.3) Ulica: ul. gen. Mariana Langiewicza 22

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-085

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52644,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELRES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690662502

7.3.3) Ulica: Boya Żeleńskiego, 4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.