Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181826/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00276013/01 - Wynik z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00287098/01 - Wynik z dnia 2025-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d6cd8d8-44c1-4719-8a60-49fd46b88ae11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d6cd8d8-44c1-4719-8a60-49fd46b88ae1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji” nr FESL.10.23-IZ.01-023/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77620,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Infrastruktura klucza publicznegoPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Infrastruktura klucza publicznego” dla 1 nauczyciela w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2385,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Programowanie aplikacji mobilnych na platformę AndroidPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Programowanie aplikacji mobilnych na platformę Android” dla 1 nauczyciela w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to poszerzenie i uzupełnienie wiedzy z zakresu tworzenia aplikacji mobilnych, niezbędnej do prowadzenia zajęć z przedmiotu: aplikacje mobilne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3685,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: React Native w praktycePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „React Native w praktyce” dla 1 nauczyciela w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to poszerzenie i uzupełnienie wiedzy z zakresu tworzenia aplikacji mobilnych, gruntowne wprowadzenie do frameworku React Native, zapoznanie z dostępnymi narzędziami deweloperskimi, poznanie metod budowania interfejsu użytkownika z użyciem podejścia deklaratywnego / komponentowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2728,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Tworzenie aplikacji na platformę Android - przetwarzanie danychPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Tworzenie aplikacji na platformę Android - przetwarzanie danych” dla 1 nauczyciela w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to poszerzenie i uzupełnienie wiedzy z zakresu tworzenia aplikacji mobilnych i przetwarzania danych, niezbędnych do prowadzenia zajęć z przedmiotu: aplikacje mobilne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2830,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Montaż filmowy – Adobe Premiere ProPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Montaż filmowy – Adobe Premiere Pro” dla 1 nauczyciela w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to poszerzenie i uzupełnienie wiedzy z zakresu montażu filmu i obsługi programu Adobe Premiere Pro.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2196,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Projekt filmowy w szkolePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Projekt filmowy w szkole” dla 1 nauczyciela w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to przygotowanie nauczyciela do realizacji zajęć lekcyjnych dla uczniów umożliwiających wejście w świat filmu i multimediów – obszarów związanych z rozwijaniem kompetencji niezbędnych w zawodach przyszłości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2026,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Szkolenie logistycznePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Szkolenie logistyczne” dla 3 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to poszerzenie i uzupełnienie wiedzy z zakresu kwalifikacji zawodowych potrzebnych do nauczania przedmiotów związanych z zarządzaniem magazynem, zapasami i transportem realizowanych na kierunku technik logistyk i spedytor.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9939,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowymPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to uzupełnienie wiedzy specjalistycznej i poszerzenie kwalifikacji zawodowych nauczyciela logistyki i spedycji. Aktualizacja wiedzy będzie miała przełożenie na poziom nauczania, czego wymiernym efektem może stać się wyższa zdawalność egzaminów zawodowych, zwłaszcza z zakresu kwalifikacji SPL.04.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1900,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Spedycja i transport morskiPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Spedycja i transport morski” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to zapoznanie uczestników ze specyfiką transportu i spedycji morskiej, omówienie charakterystycznych danych dla transportu morskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1846,66 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Prawo celne i dokumentacja celnaPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Prawo celne i dokumentacja celna” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z prawem celnym oraz dokumentacją celną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1966,66 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11: Incoterms 2020Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Incoterms 2020” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z Incoterms 2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1886,66 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12: Technologie druku 3D od podstawPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Technologie druku 3D od podstaw” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z obsługą drukarki 3D oraz przygotowaniem modeli 3D.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2063,34 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13: Szkolenie na pilota drona BSBPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Szkolenie na pilota drona BSB” dla 10 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat obsługi, budowy i działania systemów, podzespołów bezzałogowego statku powietrznego oraz zasady takich lotów.
Szkolenie musi zostać przeprowadzone przez organizację szkoleniową akredytowaną przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC). Akredytacja musi być ważna przez cały okres trwania szkolenia.
Szkolenie zakończy się egzaminem nadającym uprawnienia A1, A2 i A3. Koszt egzaminu oraz ubezpieczenia OC należy wliczyć w cenę kursu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14: Drony w edukacjiPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Drony w edukacji” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat obsługi, budowy i działania systemów, podzespołów bezzałogowego statku powietrznego jak wykorzystania dronów w innych przedmiotach w edukacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1006,66 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15: Podstawy z programowania sterowników logicznych Siemens SimaticPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Podstawy z programowania sterowników logicznych Siemens Simatic” dla 7 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to poszerzenie kompetencji zawodowych nauczycieli kształcących na kierunku technik elektronik.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19833,31 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16: Transport i spedycja międzynarodowa i krajowa, przewozy drogowe, konwencja CMR, prawo przewozowePrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Transport i spedycja międzynarodowa i krajowa, przewozy drogowe, konwencja CMR, prawo przewozowe” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to zapoznanie nauczycieli z zagadnieniami związanymi z transportem i spedycją międzynarodową, konwencją CMR oraz z prawem przewozowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1820,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 17: Projektowanie wektorowe z zastosowaniem na ploter CNC wraz ze szkoleniem z obsługi ploteraPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktycznego kursu pod nazwą „Projektowanie wektorowe z zastosowaniem na ploter CNC wraz ze szkoleniem z obsługi plotera ” dla 2 nauczycieli w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach w ramach projektu pn.: „Kształcimy dla przyszłości – ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji”. Cel szkolenia to nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej umiejętności projektowania wektorowego wraz z obsługą programu CorelDraw
i plotera tnącego CNC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz Rozdział 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3506,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skylinx Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9223081247
7.3.3) Ulica: Droga Męczenników Rotundy 2
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLCspace Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272868838
7.3.3) Ulica: J. K. Ordona 7B/121
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego, Politechniki Śląskiej: wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr L3 i L4. Znak sprawy: DZPZ.282.43.2025.EO
- Usługi noclegowe, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji spotkania dla koordynatorów, naczelników i kierowników urzędów
- ZP/G/50/25Dostawa mobilnej brykieciarki do przerobu wiórów metalowych.
- Modernizacja obiektu (SP-7) - remont dachu w tym odnowienie attyk dachowych, rynien, obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej wraz z pracami towarzyszącymi - segment lewy.
- Remont strefy studenta na pomieszczenia dla pracowników w budynku A Wydziału Organizacji i Zarządzania. Znak sprawy: DZPZ.284.42.2025.MW
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku przy ul. Wiertniczej 3 w Gliwicach - etap II
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji oraz pracowników Biura Koordynacji.
- Szkolenia dla uczniów w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- Organizacja zajęć z zakresu edukacji zdrowotnej oraz zajęć rekreacyjno-sportowych w ramach projektów:Rehabilitacja dla Ciebie!,Rehabilitacja od zaraz!,Sprawni i Zdrowi-program rehabilitacji medycznej
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz Ośrodków Kuratorskich funkcjonujących przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.