Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00219353/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU KĄPIELISKA „SŁONECZKO” OSIR
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM OBEJMUJĄCEGO:
WYKONANIE PŁYWAJĄCEGO POMOSTU,
PEŁNIĄCEGO ROLĘ WYGRODZENIA STRZEŻONEGO KĄPIELISKA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 8
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 732 65 69, 44 732 66 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@osirpiotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpiotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://osirpiotrkow.bip.wikom.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU KĄPIELISKA „SŁONECZKO” OSIRW PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM OBEJMUJĄCEGO:
WYKONANIE PŁYWAJĄCEGO POMOSTU,
PEŁNIĄCEGO ROLĘ WYGRODZENIA STRZEŻONEGO KĄPIELISKA.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32038285-26a6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu kąpieliska "Słoneczko" OSiR w Piotrkowie Trybunalskim obejmującego: wykonanie pływającego pomostu, pełniącego rolę wygrodzenia strzeżonego kąpieliska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219353/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.3400.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243933,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zagospodarowanie terenu kąpieliska „Słoneczko” OSiR w Piotrkowie Trybunalskim obejmującego: wykonanie pływającego pomostu, pełniącego rolę wygrodzenia strzeżonego kąpieliska (na działkach nr ewidencyjny 15/7, 15/37 obręb 0019), obejmującego w szczególności: 1. Wytyczenie geodezyjne,
2. Wykonanie dwóch stóp betonowych do cumowania podestu do lądu,
3. Dostawa i montaż 2 trapów wejściowych, 4. Dostawa i montaż kompletnego pomostu pływającego, 5. Uporządkowanie terenu po robotach montażowych,
6. Dokumentacja powykonawcza. 2) Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Bieżące utrzymywanie czystości placu budowy i terenów przyległych, od zanieczyszczeń powstałych w związku z realizacją robót, 3. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.
4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 1 egzemplarzu. 5. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. 6. Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do ich usunięcia - czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego. 7. Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu końcowego z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym zamawiającego na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji - protokół dostarczy zamawiającemu. W przypadku wystąpienia usterki zawartej w protokole należy naprawić w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać przegląd. W protokole wykonawca poda sposób i nr rachunku na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne do umowy. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II. 4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z prawa opcji. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, tj.: roboty montażowe pomostu pływającego. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia, tj.: roboty montażowe pomostu pływającego.
Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 5 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.
7. Zamawiający nie przewiduje: 1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. 8. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1 - 10 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 10. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226922,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226922,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226922,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WATERFUN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381817497
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226922,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-10 do 2021-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa kamizelek kuloodpornych, hełmów kuloodpornych i kasków ochronnych udaroodpornych z osłoną twarzy
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.