eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki" - II część: "Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki” – II część: „Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45

1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 277 50 03

1.5.8.) Numer faksu: +48 86 277 50 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d16ed27-f486-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki” – II część: „Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d16ed27-f486-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073175/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki – II część: Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna; umowa o dofinansowanie nr RPMA.04.02.00-14-i180/20-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPM.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych wchodzących w zakres Projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Boguty-Pianki” – II część: „Głęboka termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach” – obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj").
2) Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu (GOKiS) mieści się przy ul. Olszewskiego 2 w miejscowości Boguty-Pianki, gm. Boguty Pianki, dz. 688/4 oraz 689/9.
3) Stan istniejący: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach - Budynek GOKiS oddany został do użytkowania w 1980 roku. Jest to obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Obiekt składa się z części starszej (część główna, podpiwniczona, obejmująca także kotłownię) oraz części nowej - dobudowanej (obejmującej garaże). Ośrodek dysponuje salą widowiskową na 120 miejsc siedzących oraz salą klubową na 40 miejsc siedzących. W budynku prowadzone jest przedszkole oraz klub seniora. Z obiektu na co dzień korzysta 56 użytkowników. Powierzchnia zabudowy – 463,7 m2. Kubatura budynku – 2861,8 m3. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń – 1220,3 m2. Wysokość budynku – poniżej 12 m.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
b. opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będą montowane instalacje fotowoltaiczne,
c. opracowanie dokumentacji projektowej (projekty architektoniczno-budowlane (budowlane) – jeśli wymagane, w ilości i formie wymaganej przepisami prawa oraz dla Zamawiającego w ilości 1 egz..; projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje - 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf),
d. zapewnienie nadzoru autorskiego,
e. opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikami harmonogramu planowych wyłączeń zasilania,
f. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
g. wykonanie prac budowlanych,
h. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
i. opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,
j. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
k. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
l. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania robót budowlanych w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż. i uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane,
m. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,
n. branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
5) Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi;
b. ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie wraz z pracami towarzyszącymi;
c. ocieplenie ścian zewnętrznych dobudówki wraz z pracami towarzyszącymi;
d. ocieplenie dachu nad parterową częścią budynku styropapą wraz z pracami towarzyszącymi;
e. ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną;
f. wymiana stolarki zewnętrznej okiennej na nowe okna;
g. wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej;
h. modernizacja źródła ciepła polegająca na demontażu istniejącego źródła ciepła i montażu nowego, jakim jest kocioł na pellet wraz z automatyką sterującą, niezbędną armaturą i urządzeniami, dostosowaniem pomieszczenia kotłowni oraz wszelkimi robotami towarzyszącymi;
i. wymiana istniejących grzejników rurowych na grzejniki płytowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach, wraz z pracami towarzyszącymi;
j. modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (ciepła woda przygotowywana za pomocą kotła na pellet), montaż nowego podgrzewacza c.w.u. wraz z niezbędną armaturą i urządzeniami oraz pracami towarzyszącymi,
k. zastosowanie baterii bezdotykowych, z ograniczonym czasem wypływu oraz perlatorów;
l. wymiana oświetlenia w budynku na LED-owe;
m. wykonanie nowej instalacji elektrycznej, audio i wideo w Sali widowiskowej;
n. wykonanie nowej instalacji elektrycznej budynku wraz z wyłącznikiem p.poż.;
o. montaż mikroinstalacji PV o mocy minimum 3,00 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku;
p. rozbudowa instalacji odgromowej budynku w zakresie objęcia ochroną systemu PV;
q. zasilenie urządzeń instalacji sanitarnych w kotłowni;
r. realizacja zaleceń ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej (w tym w szczególności: zabezpieczenie z wyprzedzeniem szczelin i innych potencjalnych miejsc gniazdowania ptaków i bytowania nietoperzy, dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków i skrzynek dla nietoperzy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1989894,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4182000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1989894,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomar 2 Tomasz Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140579550

7.3.3) Ulica: Łochowska 1a

7.3.4) Miejscowość: Sadowne

7.3.5) Kod pocztowy: 07-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1989894,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.